De titel is dan ook "bijna niets"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
De voorkant heeft op geen enkele manier een link met de film.
quote:
Ja, inderdaad. Rotmeidquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als Eva nu eens het fatsoen had gehad om van die appel af te blijven![]()
Uiterlijk zegt niet alles.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik werd wel enigszins gelokt door de voorkant als ik eerlijk ben![]()
![]()
De lofuiting van de uploader hielp me over de streep. Sqeeze vond overigens deze film 1 van de beste 18 homofilms.quote:
Nu ik die hoes weer eens zie, en even gecontroleerd heb op IMDB moet ik toch tot grote schande mijn mening bijstellen en geloof ik niet dat ik hem gezien heb Wel heb ik volgens mij anderhalf jaar terug of zo pogingen gedaan om film op internet te verzamelen maar ben ik uiteindelijk gestrand omdat ik niet het volledige bestand binnen kon halenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
Stroek, jij zie me gisteren dat je de film ook gezien hebt, hoe vond je de film![]()
Squeeze gaat ook alleen maar over plaatjesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
Sqeeze vond overigens deze film 1 van de beste 18 homofilms.
Na het vertrek van de volledie redactie van Squeeze naar Winq heeft dat blad toch ook wel flink aan image en toonaangevendheid moeten inboetenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Squeeze gaat ook alleen maar over plaatjes
En het was al niks...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef Stroekie het volgende:
Na het vertrek van de volledie redactie van Squeeze naar Winq heeft dat blad toch ook wel flink aan image en toonaangevendheid moeten inboeten
Kortom het is er toen wel op achteruit gegaan![]()
Soortgenootquote:
quote:
Idd!quote:
Waxxer krijgt daar nog eens een volle vensterbank met die lichtgevende dingen Hij heeft ook al zo'n groen exemplaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is een flamingo, volgende keer deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |