Ik ben weer even bij mijn moeder, ik ga zo boodschappen doen maar ik moest eerst wat uitprinten (m'n pc staat nog hier) en ik maak dus meteen even van de gelegheind gebruik om een update te geven dus dan hier een update-je van hoe de vordering zijn in mijn huisje.
Op 24 juni ben ik grotendeels verhuist, de belangrijkste dingen zijn nu in mijn huis, hier bij mijn moeder staan nog wel enkele dozen, voornamelijk CD's, DVD's, schoolboeken en van dat soort dingen.
De afgelopen dagen moest ik ook weer werken dus was het in de vrije uurtjes weer klussen enzo. Van Robbert heb ik voor mijn verjaardag een lamp voor in de keuken gekregen, die hebben we die avond ook opgehangen en daarna met z'n tweeën op de bank nog wat champagne op.
Verder hangt er nu een lamp in de wc, de inloopkast staat, mijn tv/dvdspeler/video heeft robbert angesloten en de boxen op de juiste plek gezet. Hij is op dinsdag druk bezig geweest
![]()
en heeft ook een klok en de kruimeldief opgehangen. Gisteren een hoop papier en karton opgeruimd en een foto op de paarse muur gehangen. (foto's van m'n huisje volgen nog)
De wasmachine doet het nu ook gewoon, het leren ringetje in de slang was foetsie en daardoor lekte ie. Dat is nu verholpen. Het is nu wachten tot hier de internet-verbinding weg is, dan is ie dus wel aanwezig in mijn huis (ga ik vanuit) en dan kan ik de pc verhuizen.
Tot zover de update
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM