Dat gaat goed komen hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
Oh en voor ik het vergeet
Andyvie en al die andere lucky birds die morgenavond naar Sensation/Navigaytion gaan
veel plezier
Das Experiment op RTL7 vond ik beterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef davidov het volgende:
Snatch...kijk dat is nou wel een geinige film op tv
Is ook beter maar was er niet van op de hoogte dat het op tv was.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das Experiment op RTL7 vond ik beter
Wat een grappig idee eigenlijk he, dat iedereen die hier reageert achter een computer zit!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Is ook beter maar was er niet van op de hoogte dat het op tv was.
Verhuis gewoon naar Amsterdam als je er zo dol op bent!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een grappig idee eigenlijk he, dat iedereen die hier reageert achter een computer zit!Dus ik zie het grote, vooroorlogse raam al open staan, met een briesje naar binnen en de geluiden uit de stad op de achtergrond en het getsjielp van de vogeltjes in het Vondelpark en dan lees je zeg maar dit allemaal!
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Verhuis gewoon naar Amsterdam als je er zo dol op bent!
Ik hoor niet eens een koe!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Da's alleen Alex heur, ik zit met een industrieterrein,tramrails en een standaard kozijn
Ik bedoelde het goed! het is de enige manier om de "full experience" te beleven!quote:
Ik ga eens even met papá praten wanneer hij weer thuis is van vakantie. Even een goed vader-zoon gesprek over hypotheken enzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed! het is de enige manier om de "full experience" te beleven!
Als ik het raam open zou zetten dan hoor ik helemaal niks. Het is doodstil in het kleine dorpje van mijn oudersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een grappig idee eigenlijk he, dat iedereen die hier reageert achter een computer zit!Dus ik zie het grote, vooroorlogse raam al open staan, met een briesje naar binnen en de geluiden uit de stad op de achtergrond en het getsjielp van de vogeltjes in het Vondelpark en dan lees je zeg maar dit allemaal!
Goed zooooo Blubberzwijn!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben naar de dokter geweest waxxer!!
Ik durf niet buiten te zitten ivm vleermuizen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als ik het raam open zou zetten dan hoor ik helemaal niks. Het is doodstil in het kleine dorpje van mijn ouders![]()
En slakken! vergeet de slakken niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf niet buiten te zitten ivm vleermuizen.
Die hebben we hier niet, denk ik. Hoewel....een kat van mijn ouders is wel eens met een vleermuis thuisgekomen, maar dat is al jaren geleden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik durf niet buiten te zitten ivm vleermuizen.
Die heeft PadreWax allemaal verwijderd denk ikquote:
Hedde al unnen moaier dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die heeft PadreWax allemaal verwijderd denk ikals ze hier al waren. En de slakken in MIJN tuin zijn hoop ik allemaal hartstikke uitgedroogd en in de slakkenhemel!
Mor'n mo'k moaien.
Ik modde mooie biej vooder! Da's eegelek cloodte, maar wa mok danneh?quote:
.........graszaad en kunstmest.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:22 schreef davidov het volgende:
Maaien? daar heb je toch gras voor nodig?
... een stukje gras?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik modde mooie biej vooder! Da's eegelek cloodte, maar wa mok danneh?
Ik koop voor mezelf nog een maaiertje en..... (rest volgt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |