Heb je het in de zon water gegeven ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:33 schreef Waxxer het volgende:
Volgens de mevrouw van de Intratuin is mijn gras verbrand.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:33 schreef Waxxer het volgende:
Volgens de mevrouw van de Intratuin is mijn gras verbrand.
Neeneenee!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je het in de zon water gegeven ofzo?
Mja misschien heeft ze het fout hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:36 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
Verbranden, heb je daar niet eerst gras voor nodig?
Ok dat is flauw... maar hoe kan het in vredesnaam verbranden...
Behoorlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik jonge grasspiertjes, die net boven de grond uitkomen schattig vind?
Dan houd ik mijn mond maarquote:
Dán ben je de lul!quote:Nederlanders met 21 kilo cocaïne gepakt in Peru
01 juli 2006, 14:51 (plaats uw reactie)
LIMA (ANP) - Op het vliegveld van de Peruaanse hoofdstad Lima zijn drie Nederlanders opgepakt met 21 kilo cocaïne in hun bagage. Dat heeft een woordvoerder van de Peruaanse politie zaterdag bekendgemaakt. De drie Nederlanders zeiden ieder 5000 dollar te ontvangen voor het smokkelen van de harddrugs.
Het totale aantal Nederlanders dat dit jaar in Peru wegens drugssmokkel is opgepakt, komt hiermee op 23. Dat is twee keer zoveel als in de eerste helft van vorig jaar. Over heel 2004 waren het er nog tien. Alleen al in april van dit jaar arresteerde de politie vijftien Nederlandse drugssmokkelaars op het vliegveld van de Zuid-Amerikaanse metropool.
Dus je gaat morgen met een onfatsoenlijke korte broek de set op?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb twee shirtjes gekocht
Maar ik ging voor een fatsoenlijke korte broek en die hadden ze niet meer
Neuh.. gewoon een 3/4 broek dan maar. Een wittequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen met een onfatsoenlijke korte broek de set op?
Je hebt verloren?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:42 schreef davidov het volgende:
*likt zijn wonden na een gezellige ruzie*
Lijkt me idd veiliger met al die homo's om je heen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:36 schreef Vlarp het volgende:
Neuh.. gewoon een 3/4 broek dan maar. Een witte
Moet ik een verbanddoos pakken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:42 schreef davidov het volgende:
*likt zijn wonden na een gezellige ruzie*
Ik was iig niet de winnaar...als die er uberhaupt wasquote:
Nou...een pleister zou wel handig zijn eigenlijkquote:
quote:(is een verbanddoos trouwens een vrouwelijke mummie?)
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:55 schreef davidov het volgende:
Nou...een pleister zou wel handig zijn eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |