Soortgenootquote:
quote:
Idd!quote:
Waxxer krijgt daar nog eens een volle vensterbank met die lichtgevende dingen Hij heeft ook al zo'n groen exemplaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is een flamingo, volgende keer deze:
jah, met een scheve sterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef Stroekie het volgende:
Waxxer krijgt daar nog eens een volle vensterbank met die lichtgevende dingen Hij heeft ook al zo'n groen exemplaar
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is een flamingo, volgende keer deze:
Die moet binnen een jaar toch wel ergens te vinden zijn?!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:00 schreef XMN8R het volgende:
Deze dan maar doen voor in de keuken?
[afbeelding]
En deze voor in de slaapkamer?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:07 schreef XMN8R het volgende:
Deze is zijn cool! En helemáál niet kitscherig![]()
ok, *noteer*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:12 schreef Waxxer het volgende:Neon-paleis Waxxer!
Helemaaaaaaaaalll niet fout idd!![]()
"...Je bent in de buurt maar je kunt het niet vinden? Wacht, ik help je wel even!"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Waxxer het volgende:
"Ow, ik zal even een lampje aan zetten...."
OCH ja, nu je dat zegt gaat er wel een lichtje branden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
"...Je bent in de buurt maar je kunt het niet vinden? Wacht, ik help je wel even!"
Ikheb 'm ook gezien .... neh, vond hem ook niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De lofuiting van de uploader hielp me over de streep. Sqeeze vond overigens deze film 1 van de beste 18 homofilms.
Stroek, jij zie me gisteren dat je de film ook gezien hebt, hoe vond je de film![]()
Joehoe, ook hallo!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikheb 'm ook gezien .... neh, vond hem ook niet zo geweldig.
Is alweer een tijd geleden, maar kan me dat nog wel herinneren.
Tips voor gay cinema:
Mysterious Skin
Get Real
Sommersturm
Of gods & monsters
Sommersturm gaat over kinderenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Tips voor gay cinema:
Mysterious Skin
Get Real
Sommersturm
Of gods & monsters
Die's idd erg leuk, jah. Andere must-see: Jeffrey, met o.a. Patrick Stewart en Sigourney Weaver.quote:
quote:Goedkoop opgepikt in Londen. Laaggespannen verwachtingen, maar het blijkt uiteindelijk gewoon een lekkere film. Tori Spelling is irritant, zoals te verwachten, maar dat zit vooral in haar personage. De rest van de cast acteert redelijk geloofwaardig. Christian Campbell speelt een heerlijk schattige jongen, compleet met verlegen oogwerk tijdens flirtpogingen die zijn kant op komen. J.P. Conti als stoere gogo-danser met gevoelige kanten komt lekker sympathiek over. De diverse bijfiguren, waarin subtiel met stereotypen gespeeld wordt, stelen enerzijds stukjes van de show, maar geven tegelijk ook de ruimte aan de hoofdpersonages om te schitteren in de obstakels die ze creëren. Opvallend, overigens, hoe de drag queen in het verhaal lijkt op Tori Spelling. Lijkt me niet heel complimenteus voor haar...
De film zit vol humor, mooie momentjes van kleine intimiteit en gaat gewoon lekker eerlijk met homoseksualiteit om. Het verhaal is lekker relaxed, niet superdiep, maar zeker niet oppervlakkig. Vermakelijk en redelijk realistisch, al verwacht ik niet dat twee mannen in New York zo makkelijk op straat kunnen zoenen. Iets idealistisch, dus, maar dat is ook de kracht. Er wordt geen issue van gemaakt.
Het grootste minpunt is dat de film je niet meteen in het verhaal sleurt. Pas vanaf het moment dat de twee hoofdpersonen elkaar ontmoeten begint de film echt te leven. De lekkere lijven die geregeld in beeld komen helpen natuurlijk wel.
Gefeliciteerd. Waarover?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef Weemz het volgende:
Zo. Klaar met mijn bachelorthesis, nou ja, ik moet nog ff mijn verslag uitprinten en inleveren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |