quote:0 to 60 MPH: 3.7sec
Max speed: 185mph
Cylinder block: Al alloy, dohc, four valves per cyl
Max power: 496bhp @ 7500rpm
Max torque: 349lb ft @ 5000rpm
Weight kerb: 1078kg
Power to weight: 383bhp/ton
Ik heb al niet anders gedaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef lipje het volgende:
vrijdag middag borrelen?
een 7 is okay johquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
Danku allen danku![]()
![]()
En het cijfer was maar een 7![]()
Kwam doordat het een vernieuwend onderzoek was en er waren ook een paar ouwe rotten uit het scheepsbouw-vak als extern gecommiteerde en die vonden het maar raar enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maja, geslaagd is geslaagdNu alleen morgen dat laatste #(&*@#(&*@#(&*#@ vak nog doen
![]()
![]()
[afbeelding]
Nah, ik ging voor de 9quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een 7 is okay joh![]()
je had ze moeten zeggen dat stilstand achteruitgang is
vernieuwing is een noodzakelijk iets![]()
![]()
Jawel joh gekkiequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
Kut-msn werkt niet.
Bij mij niet..quote:
quote:Fout 81000314, 81000377 of 81000378:
Als een van deze berichten wordt getoond is het adresboek of de contactpersonenlijst niet beschikbaar of alleen-lezen. Wacht enkele minuten en probeer je opnieuw aan te melden.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
Kut-msn werkt niet.
Ze liggen in bedquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klaar met de babysit alweer?
[afbeelding]
Oh oh ohquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
Hij was trouwens de hele tijd op mijn rug aan 't kriebelenErg toevallig
Hij weet niks van mijn kriebel-gedoetje, hij vond het gewoon leuk zei ie, om aan mijn rug te zitten![]()
Ik gaf hem wel een tik op zijn vingers toen ie mijn broek naar beneden wilde trekkenquote:
Ey, dat mag niet van mijquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik gaf hem wel een tik op zijn vingers toen ie mijn broek naar beneden wilde trekken
"OI! Daar ben je te klein voor!"
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ey, dat mag niet van mij![]()
[afbeelding]
zo weer fietsenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
de rest kan nu iets voor zichzelf gaan doen
Nee, ben totaal gebroken al 2 dagen, smiddags moet ik een berg extra suiker nemen omdat ik bekand van m'n geloof af flikkerquote:
geen smoesjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ben totaal gebroken al 2 dagen, smiddags moet ik een berg extra suiker nemen omdat ik bekand van m'n geloof af flikkerSporten is ongezond
pleister op de wond en doorlopenquote:
dat wil ik op de nordschleife zienquote:
Welk punt probeer je te makenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef ook_gek het volgende:
.
of probeert ie zijn toetsen één voor één uit?quote:
Toetsenbord fotograferen en foto goed toonbaar opslaan. Dan alle toetsen losmaken en in de afwasmachine donderen. Rest van toetsenbord met vochtige doek goed slopen soppen.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/littledoggystyle/![]()
![]()
wat dan x 6 ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:blij
blij
blij
blij
blij
blij
En nee dat heeft geen aars met de huidige politeiek ontwikkelingen te maken
beter de tweedequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
Kan waarschijnlijk maandag over een week beginnen als heftruckchauffeur bij een bedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en waar ik het naar mn zin had
MAAR!
ik ben ook nog uitgenodigd voor een sollicitateigesprek bij een ander bedrijf... Een bedrijf wat ik al meer dan 10 jaar volg... Een marktleider op het gebeid van transport in FryslânEn daar gaat het om de functie van planner, inclusief interne opleiding... En een planner verdient heel wat beter dan een heftrucker... plus dat is een vaste baan, de heftruckbaan is tot ongeveer november (seizoenspiek, agrarische sector)
Spannend
Geleficteerd manquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
Kan waarschijnlijk maandag over een week beginnen als heftruckchauffeur bij een bedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en waar ik het naar mn zin had
MAAR!
ik ben ook nog uitgenodigd voor een sollicitateigesprek bij een ander bedrijf... Een bedrijf wat ik al meer dan 10 jaar volg... Een marktleider op het gebeid van transport in FryslânEn daar gaat het om de functie van planner, inclusief interne opleiding... En een planner verdient heel wat beter dan een heftrucker... plus dat is een vaste baan, de heftruckbaan is tot ongeveer november (seizoenspiek, agrarische sector)
Spannend
spammertquote:
hij is net zo fout als nu (Oranjefan) achter je naam hebben staanquote:
hey man ik ben tegenwooerdig helemaal intoe fietsenmakenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
Dus nu geen dagen meer stofzuigen/schilderen/kantklossen?
[afbeelding]
Baan nummer 2 is 60 klilometer verderop hier, dat kan ik toch niet fietsenquote:
En wat aan te douwenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:02 schreef Sjoewe het volgende:
Alex een baan![]()
Dan MOET ik wel echt een rijbewijs gaan halen
[afbeelding]
Je hebt veel meer aan een muurtje en een weidequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey man ik ben tegenwooerdig helemaal intoe fietsenmaken
"iek wiel muurtje en weitje"
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
Alex haje deze nou al gezien?
[afbeelding]
Die heb ik alquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt veel meer aan een muurtje en een weide
[afbeelding]
Dat je ergens woont waar ik niet dood gevonden zou willen worden zegt dat jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als zefls Peu jaloers is op mn uitzicht, dan zegt dat wel wat eh
Hee daar ga ik straks op de afscheidsborrel (quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat aan te douwen
[afbeelding]
Nah, ik moet zeggen, we hebben een mooi kerkhofquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je ergens woont waar ik niet dood gevonden zou willen worden zegt dat ja
[afbeelding]
Afscheidsborrel van wat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee daar ga ik straks op de afscheidsborrel () even aan werken ja
En volgende week kom ik daggiej baj jouw
[afbeelding]
Onze hond ligt ook in de tuin.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik moet zeggen, we hebben een mooi kerkhof
Daar houd ie het al langer uit dan binnen of niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onze hond ligt ook in de tuin.
[afbeelding]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemoooooooo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Mja eindejaarsborrel maar dit klonk emoër
[afbeelding]
Ze begon te meurenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar houd ie het al langer uit dan binnen of niet?
[afbeelding]
Mja het begon 25 minuten geleden pas (quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemoooooooo.
En dat heb je straks nogWat ga je daar laat heen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze begon te meuren
[afbeelding]
de persoon die het mormel aanraakt, was dat vroeger een man?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was zo'n schatje
[afbeelding]
Neen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de persoon die het mormel aanraakt, was dat vroeger een man?
Laatquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het begon 25 minuten geleden pas (), maar mn pa (
) haalt nog even de spelvauten uit mn essay
DAN HEB IK VAKANTIE![]()
Lekker bekkiequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was zo'n schatje
[afbeelding]
Of met de mededeling dat er een kleinkind op komst isquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LaatDan ben ik normaal al dronken
![]()
En liev van paps
Dus morgen met een asociale kater de vakantie inluiden?
[afbeelding]
Je bent gereformeerd geworden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of met de mededeling dat er een kleinkind op komst is
[afbeelding]
Nee, ik heb sindskort een Eins-Zwei-Drei Anzeigerquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent gereformeerd geworden?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, ik heb sindskort een Eins-Zwei-Drei Anzeiger
_babe magnet 2k![]()
Ongeveer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aangesloten op deze unit en dan op je kop geplakt?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat vandaag in de bieb snoeihard te sjansenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dat meisje die je vanavond aan de haak gaat slaan?
[afbeelding]
Mooi gesproken Cobyquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ongeveer.EN WE GAAAAAAN KNALLEEEEHHHHH
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in de bieb snoeihard te sjansen![]()
Maar ik was natuurlijk te laf om er echt werk van te maken
[afbeelding]
ooit komt het moment dat je het wel durftquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in de bieb snoeihard te sjansen![]()
Maar ik was natuurlijk te laf om er echt werk van te maken
[afbeelding]
Nee hele mooie blaauwe ogenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
UiteraardHad ze een bochel of zulks?
[afbeelding]
Op het moment dat ze bier gaan schenken in de biebquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ooit komt het moment dat je het wel durft![]()
Kreeg je misschien een boner waar ze haar ogen niet vanaf kon houden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hele mooie blaauwe ogen![]()
![]()
En we zaten maar te staren , zo erg dat ik nog in de spiegel gekeken heb of er iets in mn gezicht hing
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op het moment dat ze bier gaan schenken in de bieb
[afbeelding]
Boh gek zulks een sjiek apparaat is hetquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kreeg je misschien een boner waar ze haar ogen niet vanaf kon houden?
[afbeelding]
Puike unit idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Boh gek zulks een sjiek apparaat is het
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Puike unit idd.
Die van jou dan eh
[afbeelding]
Morgen barbeknoeienquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wat is het lekker weer
En zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo het gaat nog mooier worden
quote:
Ze zijn ook nep, maar goed dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die linkerLijkt wel duct-tape
[afbeelding]
NEEEEEEEEEEEEEE ZIJN ZE NEP????????quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze zijn ook nep, maar goed dat mag de pret niet drukken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doet ze toch puik
[afbeelding]
Ja sorryquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEE ZIJN ZE NEP????????![]()
![]()
: o
![]()
![]()
LUL NIET GEK
![]()
![]()
![]()
Vooral de rechter had zo'n natuurlijke kleur
[afbeelding]
Erg misselijk van je om me uit m'n roes te halenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja sorryIk kon het niet langer voor me houden
[afbeelding]
Ja maar ze is zo dom! Als jij met haar gaat daten gaat dat ZULEK mooie verhalen opleverenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik mis de charmes van Hugo
[afbeelding]
ooooooooooooooooooh dat ga ik no fucking way overleven met mijn witte huisquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.weeronline.nl/Nederland/Zandvoort.htm
Met dit weer, twijfel ik toch wel een beetje om zondag... Echt zo'n dag waar je als een kreeft terug komt
Uh wit weerkaatst juist, dus zou koeler moeten blijvenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooh dat ga ik no fucking way overleven met mijn witte huis![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooh dat ga ik no fucking way overleven met mijn witte huis![]()
En precies om die reden zijn alle mensen die in een warm land wonen donker bedoel je:')quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:56 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Uh wit weerkaatst juist, dus zou koeler moeten blijven
Maar ik doel meer op Italia a Zandvoort
vorig jaar had ik korsten op m'n kop, zo erg was ik verbrandquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:53 schreef Jimmeh het volgende:
http://www.weeronline.nl/Nederland/Zandvoort.htm
Met dit weer, twijfel ik toch wel een beetje om zondag... Echt zo'n dag waar je als een kreeft terug komt
quote:
Kneusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:04 schreef t0n het volgende:
Ik helemaal de pimp uithangen uiteraard... Dakkie open, zonnebril op... schuin hangen in de auto
Je gebruikt'm dan ook vnl. om flitspaaltjes te spotten op onbekend terreinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef BoJo het volgende:
tomtom werkt perfecto![]()
![]()
alleen was het niet zo spannend aangezien ik de weg naar m'n werk nou wel ken![]()
Hoer, ik moet nog een week wachtenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:04 schreef t0n het volgende:
Ik helemaal de pimp uithangen uiteraard... Dakkie open, zonnebril op... schuin hangen in de auto
ik moet die flitspalen nog erin laden, die zaten niet in die plus map nog.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gebruikt'm dan ook vnl. om flitspaaltjes te spotten op onbekend terrein
Ik ben gisteravond nog aangehouden nadat ik 150 reedmaar geen bekeuring aan overgehouden
Nee, de eerste keer dat ik schuinhang in 'n auto moet nog komen... triest gedrag...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoer, ik moet nog een week wachten
Hoewel ik dat 'schuin hangen' ook wel nalaat
Sorrrrieeeequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef BoJo het volgende:
net in de file, kijk ik naar rechts zit een best lekker mokkel met d'r halve hand in d'r neus te graaien![]()
charming... not![]()
Mya, kwam heuvel voor heerenveen over, zie witte auto in de verte (maar dan ben je natuurlijk al te laat), dus van gas af etc. Stond er een copper te laserenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet die flitspalen nog erin laden, die zaten niet in die plus map nog.
haje flink geluk dan![]()
Elke ochtendquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef Sjoewe het volgende:
Het was weer 6 uur vanochtend
[afbeelding]
Heb jij ook 2e fase gedaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:09 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
dat soort grappen maakte ik op de havo ook wel eens bij Algemene Natuur Wetenschappen (sloeg nergens op dat vak)
Maar die docent had humor dus kreeg ik er nog punten voor ook![]()
![]()
Ja, ik dus... hoorde bij de allereerste lichting.... ik dacht dat jij 2 of 3 jaar ouder was dan mij of zoquote:
Ik woon op een kwartier fieten van station Leeuwarden, dat is het probleem niet. Ik wil in een gat werkenquote:
ik word 25 in Juli. Maar ik heb 2 jaar in Duitsland gezeten na mijn mavoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik dus... hoorde bij de allereerste lichting.... ik dacht dat jij 2 of 3 jaar ouder was dan mij of zo![]()
ah, had ik je goed geschat qua leeftijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word 25 in Juli. Maar ik heb 2 jaar in Duitsland gezeten na mijn mavo![]()
Kun je geen goedkope lada spawnen tot je de Niva hebt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
mocht ik die baan krijgen dan komt er dus een Fiets op station Sneek te staan, kutbussen
Zou je er een linkje van willen maken, anders kan Sjoewe zn computertje het niet aanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Een dagvaarding omdat je je voeten op de bank in de metro hebt![]()
Mja, maar zonder rijbewijs heb ik er alsnog weinig aan he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je geen goedkope lada spawnen tot je de Niva hebt?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou je er een linkje van willen maken, anders kan Sjoewe zn computertje het niet aan
gogogo @ examen dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar zonder rijbewijs heb ik er alsnog weinig aan he.
ik zit bij een grote rijschool, als de instructeur denkt dat ik aan mn examen toe ben, heb ik dat dan ook binnen twee weken, aangezien de rijschool een ruime hoeveelheid examens al in heeft gekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
gogogo @ examen dus
Vraag je instructeur anders eens wanneer hij denkt dat je af kunt rijden... aanvragen van een examen duurt nogal lang nl. dus als hij dat nog niet gedaan heeft mag je sowieso nog een tijdje geld aan'm schenken.
de bovenste wel maar waarom zet je in s hemelsnaam een 121 op de foto?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:46 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: wat voor je collectie? De foto's zijn nogal shitty kwaliteit
Gespot! Deel 30
een bolhoedcabrio!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de bovenste wel maar waarom zet je in s hemelsnaam een 121 op de foto?En in dat topic
Ja, inderdaad... Als ie nu beertjeswieldoppen had OK..... Maar een bolhoedcabrio in het gespot topicquote:
hap hapquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Als ie nu beertjeswieldoppen had OK..... Maar een bolhoedcabrio in het gespot topic
het is gewoon een 13 in een dozijn auto manquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hap hap
Eigenlijk moet ik hem op tuning zetten, of is er een echte 121 cabrio versie?
In Cornjum misschien, ik heb nog nooit een 121 cabrio gezienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is gewoon een 13 in een dozijn auto man
das tech geen echte cabrio, maar met zo'n eendenstijldak? diue is gewoon af fabriek zo geleevrd hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In Cornjum misschien, ik heb nog nooit een 121 cabrio gezien
En eigenlijk is het ook wel geinig dat iedereen er meteen op hapt
precies, het ziet er compleet niet uit (en had het idee dat dit gewoon handwerk wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das tech geen echte cabrio, maar met zo'n eendenstijldak? diue is gewoon af fabriek zo geleevrd hoor
zag vandaag een Clio cabrio, dat was WEL puik.
Succes lexiequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
MAAR!
Spannend
wtf zijn die slangen naar achteren toe?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:24 schreef Hugster het volgende:
In je 2002'tje![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
achsoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef t0n het volgende:
Koeling voor de radiator, die zit inweze uit de luchtstroom, en met deze slangen dus niet.
Seven Hills, in de buurt van Oss?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
achso
Alles goed met de honda?
Wat is de 7heuvelenweg trouwens leuk om op te rijden
Je en die slangen lopen dus naar het dak toe ehquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef t0n het volgende:
Koeling voor de radiator, die zit inweze uit de luchtstroom, en met deze slangen dus niet.
idd, Mega grote "luchthappers" erinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je en die slangen lopen dus naar het dak toe eh
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef BoJo het volgende:
tomtom werkt perfecto![]()
![]()
alleen was het niet zo spannend aangezien ik de weg naar m'n werk nou wel ken![]()
doet werken gaan jijquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
m'n linkerarm is bruiner dan m'n rechter![]()
ik verveel me![]()
shit dat had ik idd kunnen doen... nu heb ik nog maar paar minutenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:54 schreef lipje het volgende:
[..]
doet werken gaan jij
Of voer alvast wat leuke adressen in bij je favorieten van TOMTOM
je levensverhaalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
shit dat had ik idd kunnen doen... nu heb ik nog maar paar minuten![]()
nee, in de buurt van Groesbeek en Nijmegenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Seven Hills, in de buurt van Oss?
[afbeelding]
quote:
Langs de snelweg zekerquote:
en de burgers uit de magnetron komenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Daar waar alles naar houtskool smaakt?
quote:
Want dat is tenslotte spirtus in de vorm van een blokjequote:
ik was nooit goed in scheikundequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Want dat is tenslotte spirtus in de vorm van een blokje
[afbeelding]
Is leuk om op te fietsen *kuch*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, in de buurt van Groesbeek en Nijmegen
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het was gezelligquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het was gezellig![]()
![]()
En morgen moet ik in mijn uppie de winkel gaan openen, op mijn 3e werkdag![]()
Omfg.
En HALLO BARACUDA![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Omfg.
En HALLO BARACUDA![]()
mmmmmmmoi!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Omfg.
En HALLO BARACUDA![]()
Mijn overbuurmeisje is gewoon tofquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat geeft vertrouwen
ik zei het je toch
![]()
EN HOI IJSMIJS![]()
zowel de spiritus als de aanmaakblokejs waren opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe kan een gewone barbeque nou misgaan?Houtskool erop, beetje spiritus erover, lucifer, klaar.
[afbeelding]
Wibra?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee een... ehh... een ... ehhhhh!!! we-verkopen-vanalles-ennogwat-winkel.
Ik heb geen uniforumquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
en heb je nu ook een fto van jezelf in een uniform?
Hout + Aanstekerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zowel de spiritus als de aanmaakblokejs waren op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |