Ja, ik dus... hoorde bij de allereerste lichting.... ik dacht dat jij 2 of 3 jaar ouder was dan mij of zoquote:
Ik woon op een kwartier fieten van station Leeuwarden, dat is het probleem niet. Ik wil in een gat werkenquote:
ik word 25 in Juli. Maar ik heb 2 jaar in Duitsland gezeten na mijn mavoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik dus... hoorde bij de allereerste lichting.... ik dacht dat jij 2 of 3 jaar ouder was dan mij of zo![]()
ah, had ik je goed geschat qua leeftijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word 25 in Juli. Maar ik heb 2 jaar in Duitsland gezeten na mijn mavo![]()
Kun je geen goedkope lada spawnen tot je de Niva hebt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
mocht ik die baan krijgen dan komt er dus een Fiets op station Sneek te staan, kutbussen
Zou je er een linkje van willen maken, anders kan Sjoewe zn computertje het niet aanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Een dagvaarding omdat je je voeten op de bank in de metro hebt![]()
Mja, maar zonder rijbewijs heb ik er alsnog weinig aan he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je geen goedkope lada spawnen tot je de Niva hebt?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou je er een linkje van willen maken, anders kan Sjoewe zn computertje het niet aan
gogogo @ examen dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar zonder rijbewijs heb ik er alsnog weinig aan he.
ik zit bij een grote rijschool, als de instructeur denkt dat ik aan mn examen toe ben, heb ik dat dan ook binnen twee weken, aangezien de rijschool een ruime hoeveelheid examens al in heeft gekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
gogogo @ examen dus
Vraag je instructeur anders eens wanneer hij denkt dat je af kunt rijden... aanvragen van een examen duurt nogal lang nl. dus als hij dat nog niet gedaan heeft mag je sowieso nog een tijdje geld aan'm schenken.
de bovenste wel maar waarom zet je in s hemelsnaam een 121 op de foto?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:46 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: wat voor je collectie? De foto's zijn nogal shitty kwaliteit
Gespot! Deel 30
een bolhoedcabrio!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de bovenste wel maar waarom zet je in s hemelsnaam een 121 op de foto?En in dat topic
Ja, inderdaad... Als ie nu beertjeswieldoppen had OK..... Maar een bolhoedcabrio in het gespot topicquote:
hap hapquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Als ie nu beertjeswieldoppen had OK..... Maar een bolhoedcabrio in het gespot topic
het is gewoon een 13 in een dozijn auto manquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hap hap
Eigenlijk moet ik hem op tuning zetten, of is er een echte 121 cabrio versie?
In Cornjum misschien, ik heb nog nooit een 121 cabrio gezienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is gewoon een 13 in een dozijn auto man
das tech geen echte cabrio, maar met zo'n eendenstijldak? diue is gewoon af fabriek zo geleevrd hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In Cornjum misschien, ik heb nog nooit een 121 cabrio gezien
En eigenlijk is het ook wel geinig dat iedereen er meteen op hapt
precies, het ziet er compleet niet uit (en had het idee dat dit gewoon handwerk wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das tech geen echte cabrio, maar met zo'n eendenstijldak? diue is gewoon af fabriek zo geleevrd hoor
zag vandaag een Clio cabrio, dat was WEL puik.
Succes lexiequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
Kan waarschijnlijk maandag over een week beginnen als heftruckchauffeur bij een bedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en waar ik het naar mn zin had
MAAR!
ik ben ook nog uitgenodigd voor een sollicitateigesprek bij een ander bedrijf... Een bedrijf wat ik al meer dan 10 jaar volg... Een marktleider op het gebeid van transport in FryslânEn daar gaat het om de functie van planner, inclusief interne opleiding... En een planner verdient heel wat beter dan een heftrucker... plus dat is een vaste baan, de heftruckbaan is tot ongeveer november (seizoenspiek, agrarische sector)
Spannend
wtf zijn die slangen naar achteren toe?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:24 schreef Hugster het volgende:
In je 2002'tje![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
achsoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef t0n het volgende:
Koeling voor de radiator, die zit inweze uit de luchtstroom, en met deze slangen dus niet.
Seven Hills, in de buurt van Oss?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
achso
Alles goed met de honda?
Wat is de 7heuvelenweg trouwens leuk om op te rijden
Je en die slangen lopen dus naar het dak toe ehquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef t0n het volgende:
Koeling voor de radiator, die zit inweze uit de luchtstroom, en met deze slangen dus niet.
idd, Mega grote "luchthappers" erinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je en die slangen lopen dus naar het dak toe eh
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef BoJo het volgende:
tomtom werkt perfecto![]()
![]()
alleen was het niet zo spannend aangezien ik de weg naar m'n werk nou wel ken![]()
doet werken gaan jijquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
m'n linkerarm is bruiner dan m'n rechter![]()
ik verveel me![]()
shit dat had ik idd kunnen doen... nu heb ik nog maar paar minutenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:54 schreef lipje het volgende:
[..]
doet werken gaan jij
Of voer alvast wat leuke adressen in bij je favorieten van TOMTOM
je levensverhaalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
shit dat had ik idd kunnen doen... nu heb ik nog maar paar minuten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |