Welk punt probeer je te makenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef ook_gek het volgende:
.
of probeert ie zijn toetsen één voor één uit?quote:
Toetsenbord fotograferen en foto goed toonbaar opslaan. Dan alle toetsen losmaken en in de afwasmachine donderen. Rest van toetsenbord met vochtige doek goed slopen soppen.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/littledoggystyle/![]()
![]()
wat dan x 6 ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:blij
blij
blij
blij
blij
blij
En nee dat heeft geen aars met de huidige politeiek ontwikkelingen te maken
beter de tweedequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
Kan waarschijnlijk maandag over een week beginnen als heftruckchauffeur bij een bedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en waar ik het naar mn zin had
MAAR!
ik ben ook nog uitgenodigd voor een sollicitateigesprek bij een ander bedrijf... Een bedrijf wat ik al meer dan 10 jaar volg... Een marktleider op het gebeid van transport in FryslânEn daar gaat het om de functie van planner, inclusief interne opleiding... En een planner verdient heel wat beter dan een heftrucker... plus dat is een vaste baan, de heftruckbaan is tot ongeveer november (seizoenspiek, agrarische sector)
Spannend
Geleficteerd manquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
Kan waarschijnlijk maandag over een week beginnen als heftruckchauffeur bij een bedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en waar ik het naar mn zin had
MAAR!
ik ben ook nog uitgenodigd voor een sollicitateigesprek bij een ander bedrijf... Een bedrijf wat ik al meer dan 10 jaar volg... Een marktleider op het gebeid van transport in FryslânEn daar gaat het om de functie van planner, inclusief interne opleiding... En een planner verdient heel wat beter dan een heftrucker... plus dat is een vaste baan, de heftruckbaan is tot ongeveer november (seizoenspiek, agrarische sector)
Spannend
spammertquote:
hij is net zo fout als nu (Oranjefan) achter je naam hebben staanquote:
hey man ik ben tegenwooerdig helemaal intoe fietsenmakenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
Dus nu geen dagen meer stofzuigen/schilderen/kantklossen?
[afbeelding]
Baan nummer 2 is 60 klilometer verderop hier, dat kan ik toch niet fietsenquote:
En wat aan te douwenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:02 schreef Sjoewe het volgende:
Alex een baan![]()
Dan MOET ik wel echt een rijbewijs gaan halen
[afbeelding]
Je hebt veel meer aan een muurtje en een weidequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey man ik ben tegenwooerdig helemaal intoe fietsenmaken
"iek wiel muurtje en weitje"
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
Alex haje deze nou al gezien?
[afbeelding]
Die heb ik alquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt veel meer aan een muurtje en een weide
[afbeelding]
Dat je ergens woont waar ik niet dood gevonden zou willen worden zegt dat jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als zefls Peu jaloers is op mn uitzicht, dan zegt dat wel wat eh
Hee daar ga ik straks op de afscheidsborrel (quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat aan te douwen
[afbeelding]
Nah, ik moet zeggen, we hebben een mooi kerkhofquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je ergens woont waar ik niet dood gevonden zou willen worden zegt dat ja
[afbeelding]
Afscheidsborrel van wat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee daar ga ik straks op de afscheidsborrel () even aan werken ja
En volgende week kom ik daggiej baj jouw
[afbeelding]
Onze hond ligt ook in de tuin.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik moet zeggen, we hebben een mooi kerkhof
Daar houd ie het al langer uit dan binnen of niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onze hond ligt ook in de tuin.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |