hij is net zo fout als nu (Oranjefan) achter je naam hebben staanquote:
hey man ik ben tegenwooerdig helemaal intoe fietsenmakenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
Dus nu geen dagen meer stofzuigen/schilderen/kantklossen?
[afbeelding]
Baan nummer 2 is 60 klilometer verderop hier, dat kan ik toch niet fietsenquote:
En wat aan te douwenquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:02 schreef Sjoewe het volgende:
Alex een baan![]()
Dan MOET ik wel echt een rijbewijs gaan halen
[afbeelding]
Je hebt veel meer aan een muurtje en een weidequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey man ik ben tegenwooerdig helemaal intoe fietsenmaken
"iek wiel muurtje en weitje"
Jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
Alex haje deze nou al gezien?
[afbeelding]
Die heb ik alquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt veel meer aan een muurtje en een weide
[afbeelding]
Dat je ergens woont waar ik niet dood gevonden zou willen worden zegt dat jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als zefls Peu jaloers is op mn uitzicht, dan zegt dat wel wat eh
Hee daar ga ik straks op de afscheidsborrel (quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat aan te douwen
[afbeelding]
Nah, ik moet zeggen, we hebben een mooi kerkhofquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je ergens woont waar ik niet dood gevonden zou willen worden zegt dat ja
[afbeelding]
Afscheidsborrel van wat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee daar ga ik straks op de afscheidsborrel () even aan werken ja
En volgende week kom ik daggiej baj jouw
[afbeelding]
Onze hond ligt ook in de tuin.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik moet zeggen, we hebben een mooi kerkhof
Daar houd ie het al langer uit dan binnen of niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onze hond ligt ook in de tuin.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |