Welk punt probeer je te makenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef ook_gek het volgende:
.
of probeert ie zijn toetsen één voor één uit?quote:
Toetsenbord fotograferen en foto goed toonbaar opslaan. Dan alle toetsen losmaken en in de afwasmachine donderen. Rest van toetsenbord met vochtige doek goed slopen soppen.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/littledoggystyle/![]()
![]()
wat dan x 6 ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:blij
blij
blij
blij
blij
blij
En nee dat heeft geen aars met de huidige politeiek ontwikkelingen te maken
beter de tweedequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
Kan waarschijnlijk maandag over een week beginnen als heftruckchauffeur bij een bedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en waar ik het naar mn zin had
MAAR!
ik ben ook nog uitgenodigd voor een sollicitateigesprek bij een ander bedrijf... Een bedrijf wat ik al meer dan 10 jaar volg... Een marktleider op het gebeid van transport in FryslânEn daar gaat het om de functie van planner, inclusief interne opleiding... En een planner verdient heel wat beter dan een heftrucker... plus dat is een vaste baan, de heftruckbaan is tot ongeveer november (seizoenspiek, agrarische sector)
Spannend
Geleficteerd manquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man.... Ik heb werk!
Kan waarschijnlijk maandag over een week beginnen als heftruckchauffeur bij een bedrijf waar ik al eerder heb gewerkt en waar ik het naar mn zin had
MAAR!
ik ben ook nog uitgenodigd voor een sollicitateigesprek bij een ander bedrijf... Een bedrijf wat ik al meer dan 10 jaar volg... Een marktleider op het gebeid van transport in FryslânEn daar gaat het om de functie van planner, inclusief interne opleiding... En een planner verdient heel wat beter dan een heftrucker... plus dat is een vaste baan, de heftruckbaan is tot ongeveer november (seizoenspiek, agrarische sector)
Spannend
spammertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |