Kneusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:04 schreef t0n het volgende:
Ik helemaal de pimp uithangen uiteraard... Dakkie open, zonnebril op... schuin hangen in de auto
Je gebruikt'm dan ook vnl. om flitspaaltjes te spotten op onbekend terreinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef BoJo het volgende:
tomtom werkt perfecto![]()
![]()
alleen was het niet zo spannend aangezien ik de weg naar m'n werk nou wel ken![]()
Hoer, ik moet nog een week wachtenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:04 schreef t0n het volgende:
Ik helemaal de pimp uithangen uiteraard... Dakkie open, zonnebril op... schuin hangen in de auto
ik moet die flitspalen nog erin laden, die zaten niet in die plus map nog.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gebruikt'm dan ook vnl. om flitspaaltjes te spotten op onbekend terrein
Ik ben gisteravond nog aangehouden nadat ik 150 reedmaar geen bekeuring aan overgehouden
Nee, de eerste keer dat ik schuinhang in 'n auto moet nog komen... triest gedrag...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoer, ik moet nog een week wachten
Hoewel ik dat 'schuin hangen' ook wel nalaat
Sorrrrieeeequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef BoJo het volgende:
net in de file, kijk ik naar rechts zit een best lekker mokkel met d'r halve hand in d'r neus te graaien![]()
charming... not![]()
Mya, kwam heuvel voor heerenveen over, zie witte auto in de verte (maar dan ben je natuurlijk al te laat), dus van gas af etc. Stond er een copper te laserenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet die flitspalen nog erin laden, die zaten niet in die plus map nog.
haje flink geluk dan![]()
Elke ochtendquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef Sjoewe het volgende:
Het was weer 6 uur vanochtend
[afbeelding]
Heb jij ook 2e fase gedaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:09 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
dat soort grappen maakte ik op de havo ook wel eens bij Algemene Natuur Wetenschappen (sloeg nergens op dat vak)
Maar die docent had humor dus kreeg ik er nog punten voor ook![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |