Ja, ik dus... hoorde bij de allereerste lichting.... ik dacht dat jij 2 of 3 jaar ouder was dan mij of zoquote:
Ik woon op een kwartier fieten van station Leeuwarden, dat is het probleem niet. Ik wil in een gat werkenquote:
ik word 25 in Juli. Maar ik heb 2 jaar in Duitsland gezeten na mijn mavoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik dus... hoorde bij de allereerste lichting.... ik dacht dat jij 2 of 3 jaar ouder was dan mij of zo![]()
ah, had ik je goed geschat qua leeftijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word 25 in Juli. Maar ik heb 2 jaar in Duitsland gezeten na mijn mavo![]()
Kun je geen goedkope lada spawnen tot je de Niva hebt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
mocht ik die baan krijgen dan komt er dus een Fiets op station Sneek te staan, kutbussen
Zou je er een linkje van willen maken, anders kan Sjoewe zn computertje het niet aanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Een dagvaarding omdat je je voeten op de bank in de metro hebt![]()
Mja, maar zonder rijbewijs heb ik er alsnog weinig aan he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je geen goedkope lada spawnen tot je de Niva hebt?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou je er een linkje van willen maken, anders kan Sjoewe zn computertje het niet aan
gogogo @ examen dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar zonder rijbewijs heb ik er alsnog weinig aan he.
ik zit bij een grote rijschool, als de instructeur denkt dat ik aan mn examen toe ben, heb ik dat dan ook binnen twee weken, aangezien de rijschool een ruime hoeveelheid examens al in heeft gekochtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
gogogo @ examen dus
Vraag je instructeur anders eens wanneer hij denkt dat je af kunt rijden... aanvragen van een examen duurt nogal lang nl. dus als hij dat nog niet gedaan heeft mag je sowieso nog een tijdje geld aan'm schenken.
de bovenste wel maar waarom zet je in s hemelsnaam een 121 op de foto?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:46 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: wat voor je collectie? De foto's zijn nogal shitty kwaliteit
Gespot! Deel 30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |