Superrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Bjoro het volgende:
zoooooo contract is binnen...alles keurig geregeld, dus neem allemaal maar een lekker drankje (of zo) van Bjoro
quote:
nog een week of 6quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:52 schreef venomsnake het volgende:
kabinetscrisis![]()
* venomsnake wou dat de competitie weer begonnen was.![]()
Whahahquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.regiowebtv.net(...)s_rood_de_kleur.html
whehe
Ik zat net ff in de tuin, maar daar was het te warm om nog ff lekker te zittenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Hier in Groningen valt het met de warmte buiten ook nog wel mee...trouwens.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Weg met van Basten.
Ja duh, ik ben ook aan het werk, maar een mens wil ook wel eens een pauzequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben gewoon lekker aan het werk. Heerlijk weer daarvoor, je gaat toch niet naar buiten!
quote:
volgende meet komt het meequote:
lekker rijtjequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:23 schreef Suijk het volgende:
Zetten ze bij Studio Sport even alle schwalbes van Robben op een rijtje, hij is echt heel slecht in het uitvoeren van een fopduik!
verschrikkelijk jaquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, tot 1 uur. Krijg het er vandaag maar al te druk mee, dus heb eieren voor mijn geld gekozen.
Zeurpietquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik zat net ff in de tuin, maar daar was het te warm om nog ff lekker te zitten
7 augustus beginnenquote:
quote:
Jij krijgt je vakantie heus welquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Ik wil geen kabinetscrisis
Ik wil vakantie
Nog 1,5 dag
lekker vooruitzicht !quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Ik wil geen kabinetscrisis
Ik wil vakantie
Nog 1,5 dag
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
Ook weer een beetje opgedroogd na dat lange debatnachtje,
Bjoro: van harte met je nieuwe baan in de deurenbusiness bij dat 'Oostenrijkse' bedrijf, althans dat denk ik.
Ja, maar ik moet ook nog even wat te eten verzinnen en boodschappen doen, dus weet niet of ik het om 4 uur ga bekijken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef clauwheee het volgende:
Kun je straks gelijk weer gaan zitten voor Balkie, Golfer, 16.00 uur toch?
nu kan de pvda weer zetels erbij krijgen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef venomsnake het volgende:
Balkie heeft gezegd dat het kabinet gewoon blijft zitten, alsof er niets gebeurd is..![]()
heb je toch vrij gekregen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:26 schreef clauwheee het volgende:
Lekker vooruitzicht SCHat!
Ik moet nog drie weken werken en heb dan twee weekjes vrij
Tja hij zit er niet om te springen maar ik wil/neem die twee weken gewoon vrij, klaar.quote:
Dit is idd alleen maar goed voor de linkse partijen. hoe meer van dit soort toestanden, hoe meer stemmen links gaat krijgen bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:55 schreef borisz het volgende:
[..]
nu kan de pvda weer zetels erbij krijgen...
Sjappo's?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stelletje Sjappo's met een grote S zitten er ook in de Kamer.
Nou dat laatste zeker nietquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
quote:
VoreG weet ook meer dan Van Dale !quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Van dale kent het trouwens niet.![]()
Volgens mij zit echt iedereen te wachten of het kabinet nu valt of niet valtquote:
Ik denk dat het kabinet gaat vallenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef golfer het volgende:
Het is weer 1 grote poppenkast in de Tweede kamer.
met z'n oranje poloquote:
D66 maakt er een enorme puinhoop van waardoor het een illusie wordt dat zij ooit nog iets van macht krijgen in de regering of de tweede kamerquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef Suijk het volgende:
Wat een drukte hier. Wat is er aan de hand in het kabinet dan?
What else is new... normaal hebben ze geen mening, nu hebben ze een mening, is het een stomme.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
D66 maakt er een enorme puinhoop van waardoor het een illusie wordt dat zij ooit nog iets van macht krijgen in de regering of de tweede kamer
Tante Loes probeert dr hachje te redden ten koste van het kabinet. Erg apart.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
What else is new... normaal hebben ze geen mening, nu hebben ze een mening, is het een stomme.
als bos niet te veel gaat lopen lullen wordt hij lachende 'derde'quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tante Loes probeert dr hachje te redden ten koste van het kabinet. Erg apart.
De enige voor wie dit goed is is uiteraard die gladjakker van een Bos
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dit is idd alleen maar goed voor de linkse partijen. hoe meer van dit soort toestanden, hoe meer stemmen links gaat krijgen bij de volgende verkiezingen.![]()
D66 maakt zichzelf nu wel heel belachelijk.![]()
eindelijk houden ze op met elkaar de hand boven het hoofd houden. Fout na fout kon maar en men liep maar aan het handje het kabinet. Eindelijk toont D66 ballenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
D66 maakt er een enorme puinhoop van waardoor het een illusie wordt dat zij ooit nog iets van macht krijgen in de regering of de tweede kamer
quote:
Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk houden ze op met elkaar de hand boven het hoofd houden. Fout na fout kon maar en men liep maar aan het handje het kabinet. Eindelijk toont D66 ballen
als het maar na 19 augustus is dan mag ik ook stemmenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk, ik heb wel zin in nieuwe verkiezingen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.
Ik hoop dat het kabinet nog in staat zal zijn de resultaten te presenteren van de laatste 4 jaar, dan kunnen de kiezers tenminste zien dat er daadwerkelijk groei is geboekt, die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.
liever niet op de 19equote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
als het maar na 19 augustus is dan mag ik ook stemmen![]()
Dat het er op lijkt dat er 2 D66-en zijn en dat dat wat veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef borisz het volgende:
wat zei jan nou?
bovendien zal er geen linkskabinet komen, Bos durft dat nooit en denk ook niet dat ze een meerderheid krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.
Ik hoop dat het kabinet nog in staat zal zijn de resultaten te presenteren van de laatste 4 jaar, dan kunnen de kiezers tenminste zien dat er daadwerkelijk groei is geboekt, die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.
amenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.
volgens mij doet ze al jaren zoquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal waar. En de manier waarop Verdonk richting Hirsi heeft gehandeld is echt ratterig, zelfs voor politici is dat van een ongekende matennaaierij.
stelletje idioten zul je bedoelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb je weer iets geleerd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stelletje idioten zul je bedoelen
vind ik nog verdacht netjes klinken danquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb je weer iets geleerd!
Ja dat had je niet verwacht hè!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind ik nog verdacht netjes klinken dan![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb ik weer iets geleerd!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff hoe moeilijk kunnen ze doen... Laat ze maar lekker verder gaan zonderVerdonk. Opgeruimd en netjes etc.
Idd, zometeen ff eten bij het eetcafe van mn zwagert. Heb er wel zin an, lekker weer, bier etc.quote:
Erm nee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Jammer voor Balkie. Nu krijgen we waarschijnlijk Bos1.![]()
Na de linkse lente een slinkse zomerquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Dit is een standaardtemplate dat met Word wordt meegeleverd tegenwoordig, je hoeft alleen de einddatum en de namen nog in te vullenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Het ging hier over Wouter Bos.quote:
Alleen voor de ouderen is Bos goed. Korte termijndenkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lachen joh, meer belasting gaan betalen...
![]()
Ja weet ik.quote:
Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk? Per post?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Ik loop wat op de zaken vooruit.
Volgens mij moet ik naar het consulaat, ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk? Per post?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef popolon het volgende:
SCH krijgt mijn voorkeurstem.
Nu zijn de plannen over de publieke omroepen toch ook van de baan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
We beginnen op 4 september met een dagelijks nieuw politiek programma - over met je neus in de boter vallen gesproken![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu zijn de plannen over de publieke omroepen toch ook van de baan?
Ik wist het! Gewoon een complot van de linkse omroepen!
Ik heb ook wel zin in bier inderdaadquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:32 schreef Suijk het volgende:
Want laten we even niet de belangrijke dingen in het leven vergeten.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef Eilanden het volgende:
Kalou zou gewild hebben dat het kabinet wat eerder was gevallen
Welnee, pleister erop en weer verder. Deed ik ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:32 schreef Beschouw het volgende:
Hallo Hools. Wat hoor ik nou? Kabinet gevallen? Is dat belangrijk dan?
Zo is dat. Zijn belangrijker zaken te bespreken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welnee, pleister erop en weer verder. Deed ik ook.
En een kus van mama natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Welnee, pleister erop en weer verder. Deed ik ook.
Hangt van de gesprekken met de koningin af. Het kan een rompkabinet worden, dan wordt het denk ik begin 2007. Anders okt/nov.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:01 schreef Suijk het volgende:
SCH wanneer zijn de verkiezingen ongeveer denk je?
Dat sowieso, moet minimaal 3 maanden tussen zitten. Maar CDA en VVD sturen wellicht aan op een rompkabinet dat tijdelijk de lopende zaken behartigt waardoor prinsjesdag en zo er niet onder lijden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Eilanden het volgende:
Verkiezingen zijn naar verwachting in het najaar, zullen ze zeker over de zomervakanties heen tillen
Ik hoop hoe eerder hoe beter...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt van de gesprekken met de koningin af. Het kan een rompkabinet worden, dan wordt het denk ik begin 2007. Anders okt/nov.
Wat stemt goudappeltje eigenlijk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop hoe eerder hoe beter...
Nopequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet - heb je dat haar al gevraagd?
Zal wel weer en rampkabinet worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt van de gesprekken met de koningin af. Het kan een rompkabinet worden, dan wordt het denk ik begin 2007. Anders okt/nov.
Zullen zeker ook politieke motieven achter zitten. VVD/CDA zullen het zo lang mogelijk willen uitstellen, terwijl de oppositie, met name PVDA, het zo snel mogelijk zullen willen, zeker omdat rechts het beetje bij beetje beter doet in de pollsquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat sowieso, moet minimaal 3 maanden tussen zitten. Maar CDA en VVD sturen wellicht aan op een rompkabinet dat tijdelijk de lopende zaken behartigt waardoor prinsjesdag en zo er niet onder lijden.
Diekiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:Terras was goed te doen
Eilanden
wat een verrassing
![]()
Tuurlijk ga ik het allemaal proberen, echt supergaaf....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:29 schreef Eilanden het volgende:
'The real thing' is overigens het beste, dus dat moet je ook nog maar eens proberen, maar dit is ook goed!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik het allemaal proberen, echt supergaaf....
Ik vind het een heel leuke ruil geworden
Misschien heeft zij wel een leven?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope
Heb haar trouwens al een tijd niet meer online gezien
DGquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien heeft zij wel een leven?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is iig iets wat ik steeds meer begin te doen![]()
Kut van het kabinet idd... D'66 moet verboden worden, wat een (...) partij.quote:
Wiegel had het niet beter kunnen doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Kut van het kabinet idd... D'66 moet verboden worden, wat een (...) partij.
quote:
Die term ken ik niet? De laatste die eruit ging voor de prijzen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:03 schreef rubbereend het volgende:oi
pokertoernooi gehad.......... bubble boy geworden![]()
kabinet
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Kut van het kabinet idd... D'66 moet verboden worden, wat een (...) partij.
jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die term ken ik niet? De laatste die eruit ging voor de prijzen?
Weet nog niet wat ik ga stemmen, maar heb wel respect voor ze dat ze hebben doorgezet en niet zoals tijdens de afghanistan-affaire laf terugkrabbelenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]van D66, eindelijk heb ik weer beetje respect voor ze
sinds Borst de accijns op alcohol verhoogde heb ik nooit meer op ze kunnen stemmen
Jij vind JP gezellig? *rilquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel gezellig voor de Koningin trouwens, heeft ze ook weer eens bezoek.
ze hadden inderdaad al veel eerder zich hard moeten opstellen, zowel in Paars2 als Balkenende2 hebben ze zich terug laten lijmen in het kabinetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Als ze nu hun principes op andere standpunten hadden laten gelden, had ik het begrepen. Nu is het alleen slecht voor Nederland. Wat een timing ook, vlak na het WK...
inderdaad, maar ik ga sowieso niet op ze stemmen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik ga stemmen, maar heb wel respect voor ze dat ze hebben doorgezet en niet zoals tijdens de afghanistan-affaire laf terugkrabbelen
ach voor Trix wel, net of zij een spannend boek is.quote:
Utereg, me stadsie daar gebeurt van allehandquote:
links DG en rechts TerroRobbie?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
En bij gebrek aan een lied doe ik het maar op deze manier
[afbeelding]
HH Nova begint net op Ned. 3.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:47 schreef Gollemrulez het volgende:
welke zender?
Film1.2quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:47 schreef Gollemrulez het volgende:
welke zender?
Ik heb hem opgevouwen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik sta rechts,die is groter geschapen.
Ik ben geen Bossche Bol.quote:
t/m deel 22 nu.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:27 schreef Bananenman het volgende:
Oh golfert is er ook nog! Hoe staat het met 24, seizoen 5 al alles gezien?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:46 schreef JaWi het volgende:
Ik zal wel wat mooie uitgaansfoto's vanuit salou posten.
Tot over 2 maanden.
have fun, mate !quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:46 schreef JaWi het volgende:
Ik zal wel wat mooie uitgaansfoto's vanuit salou posten.
Tot over 2 maanden.
zal een mooie pot worden:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog 1 drukke dag werken voor de boeg en dan BBQ'en met Argentinie-Duitsland op de buis en daarna met groot gezelfschap Italie naar de overwinning schreeuwen.
quote:Oekraïne vormt zich naar Grieks EK-recept
Oleg Blochin doet er niet geheimzinnig over. De coach die als speler mooie creatieve dingen liet zien, is niet van plan zijn ploeg ook maar een beetje avontuurlijk te laten spelen. Tegen Italië graaft het zich weer in en hoopt het dat Andrei Sjevtsjenko er stiekem eentje maakt tegen zijn Italiaanse collega's.
'We spelen heel voorzichtig', bekende Blochin. 'Als je wilt, kun je dat inderdaad resultaatvoetbal noemen.' Met zulk spel won Griekenland twee jaar geleden immers ook het EK. 'Niemand had toen gedacht dat de Grieken zo ver zouden komen. Hun manier zou ook wel eens ons recept voor succes kunnen zijn.'
Oekraïne plaatste zich voor het WK door Griekenland een koekje van eigen deeg te geven. In Piraeus won de ploeg van Blochin met 1-0, waardoor de eerste eindronde van het WK een feit was. 'We zijn verslagen door een intelligente rivaal, die met één mogelijkheid een perfecte overwinning heeft behaald', vond de Griekse bondscoach Otto Rehhagel achteraf.
Oekraïne kreeg in de laatste tien interlands maar vier doelpunten tegen. En dat kwartet viel ook nog eens in één wedstrijd, op dit WK tegen Spanje (4-0). Mocht Oekraïne nogmaals stunten en ook Italië uitschakelen, dan is het met de plek in de halve finale de beste debutant ooit
Dan hoop ik serieus dat Italië gaat winnen!quote:
Sientje spoel je mond!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hoop ik serieus dat Italië gaat winnen!
italie doet hetzelfde dus ik zie je probleem nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Italiaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach, het is een beetje suf natuurlijk om nu ineens in te grijpen. Maar als Basso en Ulrich verdacht worden, lijkt het me sterk dat Mayo en Armstrong nooit hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:17 schreef Suijk het volgende:
Potver, wat een uitgeklede Tour de France gaat het worden dit jaar.
dat hebben ze nou nooit bij de Tour Femininquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:17 schreef Suijk het volgende:
Potver, wat een uitgeklede Tour de France gaat het worden dit jaar.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat hebben ze nou nooit bij de Tour Feminin![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Gelukkig maar
Redelijk goed. Ben nu bezig met een brief te schrijven aan de examencommissie, en ik heb het idee dat dat nut gaat hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje hoe is het na je klotenweek?
Goezzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk goed. Ben nu bezig met een brief te schrijven aan de examencommissie, en ik heb het idee dat dat nut gaat hebben.
Verder gisteren leuk feestje gecreeerd van achter de DJ-set op een studentenfeest, kan ik van genieten.
Ben hier ook niet zoveel, alleen de laatste twee dagen als ik op het werk benquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je papa? Heb weinig gelezen hier de laatste dagen...
Omdat ie me beloofd heeft pas vanaf de kwartfinales vol aan de bak te gaan...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]hee DD, waarom heeft Luca een sabatical ingelast ?
Wordt 'ie dan nog topscorer? Dat zou mij nog wat centjes opleveren namelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat ie me beloofd heeft pas vanaf de kwartfinales vol aan de bak te gaan...
Die werd zondagochtend wakker en kon ineens helemaal niks meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Clauw: en met je pa?
Niks als in helemaal niks? Geen gevoel meer in armen en benen of rug die vastzit of zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die werd zondagochtend wakker en kon ineens helemaal niks meerHij ligt dus al vanaf zondag plat. Dokter weet niet precies wat het is.
Dat zou een prestatie van formaat zijn...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wordt 'ie dan nog topscorer? Dat zou mij nog wat centjes opleveren namelijk.
Ja wel in armen en benen (alhoewel dat inmiddels wel wat minder is, hij krijgt valiumquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks als in helemaal niks? Geen gevoel meer in armen en benen of rug die vastzit of zo?
6x scoren in 3 opeenvolgende wedstrijden is mij zelfs gelukt als part-time linksbuiten van een zaterdag 4e klasserquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou een prestatie van formaat zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |