HH Nova begint net op Ned. 3.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:47 schreef Gollemrulez het volgende:
welke zender?
Film1.2quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:47 schreef Gollemrulez het volgende:
welke zender?
Ik heb hem opgevouwen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik sta rechts,die is groter geschapen.
Ik ben geen Bossche Bol.quote:
t/m deel 22 nu.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:27 schreef Bananenman het volgende:
Oh golfert is er ook nog! Hoe staat het met 24, seizoen 5 al alles gezien?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:46 schreef JaWi het volgende:
Ik zal wel wat mooie uitgaansfoto's vanuit salou posten.
Tot over 2 maanden.
have fun, mate !quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:46 schreef JaWi het volgende:
Ik zal wel wat mooie uitgaansfoto's vanuit salou posten.
Tot over 2 maanden.
zal een mooie pot worden:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog 1 drukke dag werken voor de boeg en dan BBQ'en met Argentinie-Duitsland op de buis en daarna met groot gezelfschap Italie naar de overwinning schreeuwen.
quote:Oekraïne vormt zich naar Grieks EK-recept
Oleg Blochin doet er niet geheimzinnig over. De coach die als speler mooie creatieve dingen liet zien, is niet van plan zijn ploeg ook maar een beetje avontuurlijk te laten spelen. Tegen Italië graaft het zich weer in en hoopt het dat Andrei Sjevtsjenko er stiekem eentje maakt tegen zijn Italiaanse collega's.
'We spelen heel voorzichtig', bekende Blochin. 'Als je wilt, kun je dat inderdaad resultaatvoetbal noemen.' Met zulk spel won Griekenland twee jaar geleden immers ook het EK. 'Niemand had toen gedacht dat de Grieken zo ver zouden komen. Hun manier zou ook wel eens ons recept voor succes kunnen zijn.'
Oekraïne plaatste zich voor het WK door Griekenland een koekje van eigen deeg te geven. In Piraeus won de ploeg van Blochin met 1-0, waardoor de eerste eindronde van het WK een feit was. 'We zijn verslagen door een intelligente rivaal, die met één mogelijkheid een perfecte overwinning heeft behaald', vond de Griekse bondscoach Otto Rehhagel achteraf.
Oekraïne kreeg in de laatste tien interlands maar vier doelpunten tegen. En dat kwartet viel ook nog eens in één wedstrijd, op dit WK tegen Spanje (4-0). Mocht Oekraïne nogmaals stunten en ook Italië uitschakelen, dan is het met de plek in de halve finale de beste debutant ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |