als het maar na 19 augustus is dan mag ik ook stemmenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk, ik heb wel zin in nieuwe verkiezingen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.
Ik hoop dat het kabinet nog in staat zal zijn de resultaten te presenteren van de laatste 4 jaar, dan kunnen de kiezers tenminste zien dat er daadwerkelijk groei is geboekt, die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.
liever niet op de 19equote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
als het maar na 19 augustus is dan mag ik ook stemmen![]()
Dat het er op lijkt dat er 2 D66-en zijn en dat dat wat veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef borisz het volgende:
wat zei jan nou?
bovendien zal er geen linkskabinet komen, Bos durft dat nooit en denk ook niet dat ze een meerderheid krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.
Ik hoop dat het kabinet nog in staat zal zijn de resultaten te presenteren van de laatste 4 jaar, dan kunnen de kiezers tenminste zien dat er daadwerkelijk groei is geboekt, die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.
amenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.
volgens mij doet ze al jaren zoquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal waar. En de manier waarop Verdonk richting Hirsi heeft gehandeld is echt ratterig, zelfs voor politici is dat van een ongekende matennaaierij.
stelletje idioten zul je bedoelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stelletje Sjappo's met een grote S zitten er ook in de Kamer.
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb je weer iets geleerd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stelletje idioten zul je bedoelen
vind ik nog verdacht netjes klinken danquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb je weer iets geleerd!
Ja dat had je niet verwacht hè!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind ik nog verdacht netjes klinken dan![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb ik weer iets geleerd!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff hoe moeilijk kunnen ze doen... Laat ze maar lekker verder gaan zonderVerdonk. Opgeruimd en netjes etc.
Idd, zometeen ff eten bij het eetcafe van mn zwagert. Heb er wel zin an, lekker weer, bier etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |