volgens mij doet ze al jaren zoquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal waar. En de manier waarop Verdonk richting Hirsi heeft gehandeld is echt ratterig, zelfs voor politici is dat van een ongekende matennaaierij.
stelletje idioten zul je bedoelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stelletje Sjappo's met een grote S zitten er ook in de Kamer.
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb je weer iets geleerd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stelletje idioten zul je bedoelen
vind ik nog verdacht netjes klinken danquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb je weer iets geleerd!
Ja dat had je niet verwacht hè!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind ik nog verdacht netjes klinken dan![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sjappo's = Gronings voor Idioten. Heb ik weer iets geleerd!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff hoe moeilijk kunnen ze doen... Laat ze maar lekker verder gaan zonderVerdonk. Opgeruimd en netjes etc.
Idd, zometeen ff eten bij het eetcafe van mn zwagert. Heb er wel zin an, lekker weer, bier etc.quote:
Erm nee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Jammer voor Balkie. Nu krijgen we waarschijnlijk Bos1.![]()
Na de linkse lente een slinkse zomerquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Dit is een standaardtemplate dat met Word wordt meegeleverd tegenwoordig, je hoeft alleen de einddatum en de namen nog in te vullenquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Het ging hier over Wouter Bos.quote:
Alleen voor de ouderen is Bos goed. Korte termijndenkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lachen joh, meer belasting gaan betalen...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |