7 augustus beginnenquote:

quote:

Jij krijgt je vakantie heus welquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Ik wil geen kabinetscrisis
Ik wil vakantie
Nog 1,5 dag

lekker vooruitzicht !quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Ik wil geen kabinetscrisis
Ik wil vakantie
Nog 1,5 dag

quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
Ook weer een beetje opgedroogd na dat lange debatnachtje,
Bjoro: van harte met je nieuwe baan in de deurenbusiness bij dat 'Oostenrijkse' bedrijf, althans dat denk ik.

Ja, maar ik moet ook nog even wat te eten verzinnen en boodschappen doen, dus weet niet of ik het om 4 uur ga bekijken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef clauwheee het volgende:
Kun je straks gelijk weer gaan zitten voor Balkie, Golfer, 16.00 uur toch?

nu kan de pvda weer zetels erbij krijgen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef venomsnake het volgende:
Balkie heeft gezegd dat het kabinet gewoon blijft zitten, alsof er niets gebeurd is..![]()

heb je toch vrij gekregen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:26 schreef clauwheee het volgende:
Lekker vooruitzicht SCHat!
Ik moet nog drie weken werken en heb dan twee weekjes vrij

Tja hij zit er niet om te springen maar ik wil/neem die twee weken gewoon vrij, klaar.quote:

Dit is idd alleen maar goed voor de linkse partijen. hoe meer van dit soort toestanden, hoe meer stemmen links gaat krijgen bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:55 schreef borisz het volgende:
[..]
nu kan de pvda weer zetels erbij krijgen...

Sjappo's?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stelletje Sjappo's met een grote S zitten er ook in de Kamer.

Nou dat laatste zeker nietquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |