Superrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Bjoro het volgende:
zoooooo contract is binnen...alles keurig geregeld, dus neem allemaal maar een lekker drankje (of zo) van Bjoro
quote:
nog een week of 6quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:52 schreef venomsnake het volgende:
kabinetscrisis![]()
* venomsnake wou dat de competitie weer begonnen was.![]()
Whahahquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.regiowebtv.net(...)s_rood_de_kleur.html
whehe
Ik zat net ff in de tuin, maar daar was het te warm om nog ff lekker te zittenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Hier in Groningen valt het met de warmte buiten ook nog wel mee...trouwens.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Weg met van Basten.
Ja duh, ik ben ook aan het werk, maar een mens wil ook wel eens een pauzequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben gewoon lekker aan het werk. Heerlijk weer daarvoor, je gaat toch niet naar buiten!
quote:
volgende meet komt het meequote:
lekker rijtjequote:Op woensdag 28 juni 2006 23:23 schreef Suijk het volgende:
Zetten ze bij Studio Sport even alle schwalbes van Robben op een rijtje, hij is echt heel slecht in het uitvoeren van een fopduik!
verschrikkelijk jaquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, tot 1 uur. Krijg het er vandaag maar al te druk mee, dus heb eieren voor mijn geld gekozen.
Zeurpietquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik zat net ff in de tuin, maar daar was het te warm om nog ff lekker te zitten
7 augustus beginnenquote:
quote:
Jij krijgt je vakantie heus welquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Ik wil geen kabinetscrisis
Ik wil vakantie
Nog 1,5 dag
lekker vooruitzicht !quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef SCH het volgende:
Ik wil geen kabinetscrisis
Ik wil vakantie
Nog 1,5 dag
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
Ook weer een beetje opgedroogd na dat lange debatnachtje,
Bjoro: van harte met je nieuwe baan in de deurenbusiness bij dat 'Oostenrijkse' bedrijf, althans dat denk ik.
Ja, maar ik moet ook nog even wat te eten verzinnen en boodschappen doen, dus weet niet of ik het om 4 uur ga bekijken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:40 schreef clauwheee het volgende:
Kun je straks gelijk weer gaan zitten voor Balkie, Golfer, 16.00 uur toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |