Is alles dan al in kannen en kruukjeSCH ?????quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:17 schreef Bjoro het volgende:
eind van de week hoor ik wannneer het mijn laatste werkdag is
waarschijnlijk moet ik mijn Hoolsbezoekjes wel drastiSCH minderen
Het is hier echt heel druk. Klanten worden steeds bozer bij onsquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:14 schreef Bluezz het volgende:
Lekker koffie Sien.
Laatste dagje voor je, ben je blij?
* Bluezz is callgirl en het is errug stil nog
Waar ga je dan naar toe?? En als wat?? vertel vertelquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:17 schreef Bjoro het volgende:
eind van de week hoor ik wannneer het mijn laatste werkdag is
waarschijnlijk moet ik mijn Hoolsbezoekjes wel drastiSCH minderen
eigenlijk wel....maar moet donderdag even de laatste .. op de i zetten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:19 schreef Bluezz het volgende:
Is alles dan al in kannen en kruukjeSCH ?????
wordt de nieuwe bondscoach van Italie !quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar ga je dan naar toe?? En als wat?? vertel vertel
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt de nieuwe bondscoach van Italie !
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]krijg je dan ook zo'n foute goude armband?
hehe, speler van Juventus dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]ga europees kampioen worden zonder spelers uit de Serie A !
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
nee, ga in de binnendienst beginnen bij een importeur van houtmaterialen etc.
dus dat wordt trakterenquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:34 schreef appelsientje het volgende:
Oja trouwens vandaag is mijn laatste dag bij Planet /HetNet / KPN![]()
Dus ik ga lekker rustig aan doen vandaag
bij Pontmeyer toevallig?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt de nieuwe bondscoach van Italie !
nee, ga in de binnendienst beginnen bij een importeur van houtmaterialen etc.
zelfde als wat ik nu doe...alleen ander produkt !quote:
nee hoor de binnendienst bestaat al, ga daar beginnen en dan kijken waar het schip strandt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:33 schreef appelsientje het volgende:
hehe, speler van Juventus dus![]()
Maar goed je gaat dus een binnendienst opzetten, logistiek enzo? (wat ben je eigenlijk ?)
volgens internet verkopen ze aan hen !quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:48 schreef pascalheister het volgende:
bij Pontmeyer toevallig?
gefeliciteerd met Rayquote:
oke, waar zit je gevestigd?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens internet verkopen ze aan hen !
jij ookquote:
bij je ex om de hoekquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:59 schreef pascalheister het volgende:
oke, waar zit je gevestigd?
nee, een andere uit een dorp verder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:11 schreef pascalheister het volgende:
ah de hillegomse hg
sterkte dan maar![]()
Koffie pauzerquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:24 schreef SCH het volgende:
Nu al?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koffie pauzer
Nu alweer terug
Het is roestig
Willen jullie me ff leuk bellen?
waar dan Lisse?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, een andere uit een dorp verder.
maar jij kent ze ?
en hoezo sterkte
Kom snel ff, golfer is nog aan het dromen van ten Dammequote:Op woensdag 28 juni 2006 10:57 schreef appelsientje het volgende:maar ik mocht van Golfer je niet meer stalken
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom snel ff, golfer is nog aan het dromen van ten Damme
'Absolute onzin', zo betitelt Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar de berichten in de mediaquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:39 schreef Bjoro het volgende:
'Huntelaar akkoord met Fiorentina'
yep...zag op de site dat ze leveren aan Pont....maar jij zit daar dus ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:24 schreef pascalheister het volgende:
waar dan Lisse?
nee ken ze verder niet, weet alleen dat "ons" Pontmeyer de grootste van NL is
dat is het antwoord waar ik op hoop !quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef JaWi het volgende:
'Absolute onzin', zo betitelt Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar de berichten in de media.
iddquote:
ik nietquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Het ene luikse meisje is w.s. gevonden http://www.nu.nl/news/766(...)ood_gevonden%27.html
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyerquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
yep...zag op de site dat ze leveren aan Pont....maar jij zit daar dus ?
oke...moet je ff op deuren.nl kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef pascalheister het volgende:
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyer
dacht eerst bij deze HKNquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyer
Ik moest een klein beetje glimlachenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef Eilanden het volgende:
Mijn Duitse collega's wisten me via de mail vanochtend ook nog even te 'verblijden'![]()
[afbeelding]
Ze zijn er wel erg blij mee....
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef Bjoro het volgende:
eilantsje
moest eigenlijk wel ff gniffellen, zeg maar
Hier ook.quote:
Wat voor een werk doe je tegenwoordig dan PH?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah je gaat de deurtjes in, mijn vorige werkgever svedex is dus een concurrent van je
Handig als wat sientje??quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:53 schreef appelsientje het volgende:Yeah
als afscheid heb ik een prepaid
telefoon gekregen van KPN (handig als spare parts) en een cadeaubon van ¤ 25,-
euh spare parts.. mocht mijn Telefoon kapot gaan, heb ik altijd nog een telefoon achter de handquote:
tekenaar-werkvoorbereider bij een firma die houtenprefabelementen maakt (o.a. bergingen, tuinschermen, daken, wanden etc.)quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat voor een werk doe je tegenwoordig dan PH?
Ben je 27 aug al terug?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef JaWi het volgende:
Moguh.
Je zou maar over 48 uur in Zuid-Spanje zitten.
Oo oke en dat is ook wat je gedaan hebt met je studie? (Leuke baan?)quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tekenaar-werkvoorbereider bij een firma die houtenprefabelementen maakt (o.a. bergingen, tuinschermen, daken, wanden etc.)
oa deuren, als ik het goed heb !quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah je gaat de deurtjes in, mijn vorige werkgever svedex is dus een concurrent van je
Zeg dat danquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh spare parts.. mocht mijn Telefoon kapot gaan, heb ik altijd nog een telefoon achter de hand
spare parts - Reserve onderdelen
ik wou het net gaan zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Superheld het volgende:
Andere belgische meisje ook dood gevonden
Liev.quote:
Wie moet ik anders gaan uitschelden?quote:
Geen idee, justitie is al een jaar bezig met het preventief ruimen van Ajaxsupportersquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wie moet ik anders gaan uitschelden?
Nee, nog nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi heb toch een SV.
Net of die zo moeilijk te omzeilen zijn, zonder meldingsplicht danquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi heb toch een SV.
was je echt in de veronderstelling dat het haar eigen bril is/was ?quote:
Leuke foto, maar het is in om zo'n grote bril op te zettenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was je echt in de veronderstelling dat het haar eigen bril is/was ?
is die van mijn nichtje ! ....maar de foto is wel geinig toch ?
Jahquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Superheld het volgende:
Andere belgische meisje ook dood gevonden
Gelijk minder gezellig natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:22 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Breda was gezellig, nu even in Tilburg
Nee hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gelijk minder gezellig natuurlijk.
Jawel johquote:
kun je mijn inloggegevens ook niet meer hackenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:24 schreef appelsientje het volgende:
YeahIk ben thuis... nooit meer werken bij planet
heerlijk gevoel
Hehe hele database heb ik meegenomen naar huisquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je mijn inloggegevens ook niet meer hacken
alleen JustMe zal wel balen dat haar persoonlijke Helpdesker weg is
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke en dat is ook wat je gedaan hebt met je studie? (Leuke baan?)
Maudquote:
Die komt morgenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
komt er geen VI vandaag?
heb je mijn mailtje ontvangen ?quote:
quote:
ik zie het morgen wel weer....thuis doet internet het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef dndiek het volgende:
, ik kijk straks in Beek en Donk eventjes
Hey papa van Carmenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal.
quote:*******************************************************************************
17 McDonalds Recipes
-------------------------------------------------------------------------------
General Information
Type.................: Other (specify)
Platform.............: Doc
Number of Parts......: 1
Compression Format...: RAR
File Validation......: SFV
Release Notes
Recipes Include:
Arch Deluxe
Big Mac
Big X-tra
Breakfest Burrito
Cheese Burger
Chicken Fajitas
Chicken McNuggets
Egg McMuffin
Filet-o-Fish
French Fries
Hamburger
McChicken
McD.L.T.
McRib Sandwich
Milkshakes
Quarter Pounder
Sweet & Sour Dipping Sause
Is dat incl. doodgeslagen vliegjes?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb ik nou toch gedownload:
[..]
![]()
dan vraag je popo of hij ze koopt en opstuurtquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee wel in het Engels en met ingredienten die je volgens mijn niet eens in NL kunt krijgen
Daar is de Douane heel blij mee,quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan vraag je popo of hij ze koopt en opstuurt![]()
5 voor 6 .... Ruim op tijd om naar de tafel te gaan lopen en aan te schuivenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens eten.
Fijne voetballoze avond allemaal!
ze krijgt steralures met die zonnenbrilquote:
Oei dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:45 schreef Suijk het volgende:
Ik zal ook eens wat gaan koken. Eigengemaakte kip saté.
Ontwenningsverschijnselen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar zeg, geen WK.
Zeer goed te doenquote:
Zelfde hier. Pita's zijn trouwens nog net iets lekkerderquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeer goed te doen. Ik maak alleen altijd zo'n puinhoop op het aanrecht als ik zoiets ga maken
.
Voor jullie wel even rustig, geen wedstrijd.quote:
Spongebob, Southpark, Road runner, Ren & Stimpy, Johnny Bravo, Dexter, Beavis and Buttheadquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zelfde hier. Pita's zijn trouwens nog net iets lekkerder
900 cartoons
Ik heb ook even wat ruimte op mijn schijf gemaaktquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Spongebob, Southpark, Road runner, Ren & Stimpy, Johnny Bravo, Dexter, Beavis and Buttheaddank u
Je hebt al monopoly met haar gespeeld?quote:
Ik neem het op, want spoeddebat op 3 is veel te leuk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Half tien Ronaldinho op Ned-2
Net thuis, dank voor de reminderquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op, want spoeddebat op 3 is veel te leuk.
Idemquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op, want spoeddebat op 3 is veel te leuk.
Heb je via een briefje gevraagd of ze je vriendje wilde zijn ?quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je via een briefje gevraagd of ze je vriendje wilde zijn ?
dat neem ik op,quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Half tien Ronaldinho op Ned-2
Hebben we nu nog wat aan, de koekebakkers.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
dat neem ik op,![]()
Poll, Ivanov en Simon mogen naar huis![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben we nu nog wat aan, de koekebakkers.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
www.uitzendinggemist.nl
ofzoiets
Ah joh, die loopt met zijn hoofd in de wolken, komt niks zinnigs meer uit.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah joh, die loopt met zijn hoofd in de wolken, komt niks zinnigs meer uit.
etc. je kent het wel
![]()
Lees jij geen sigs ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Heb je d'r al geneukt?
Had gehoopt dat die nu achterhaald was.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Had gehoopt dat die nu achterhaald was.![]()
* SCH denkt nog steeds dat appelsapje een dijk van een nicht is.![]()
Je bent toch niet jaloers ??quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
Zeker. Maar waag het niet om haar nog een keer het te noemen
Ja ik zou m'n zaad er wel in kwijt kunnen.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het echt een rotstreek. Zit ik al die maanden voor nop op je te wachten![]()
![]()
![]()
Alsof er monogame homo's zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar je had toch al een vriend, SCH de volgende keer zal ik duidelijker zijn oke ?
Vorige week weer naar de kapper geweestquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
je hebt al weer wat meer haar gelukkig
En waar werkt ze?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
Waar woont ze ?
Kalverstraat ? Heerenstraat ? Bij een station ? Bildstraat ?
Ze is 24 jaar, je is Juf op de basisschool. PKN en haar vader.. hmm ff denken , daar heeft ze geen contact meer mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:52 schreef Suijk het volgende:
Netjes gedaan Sien. Hoe oud is ze? Wat doet ze? Welke godsdienst hangt ze aan? Wat doet haar pa?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En waar werkt ze?
Elektriciteitsbedrijf, iets met de waterleidingen of in de gevangenis?
Wat is dat roze ding op tafel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]![]()
Het kan geen toeval zijn
Nog geen neuken voor het huwelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze is 24 jaar, je is Juf op de basisschool. PKN en haar vader.. hmm ff denken , daar heeft ze geen contact meer mee.
Genoeg informatie?
Mijn eerste vriendinnetje en ik waren verslaafd aan sex.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens we zijn ook verslaafs aan Kolonisten van Catan
Zo'n Lady Phone volgens mij van Samsungquote:
Wat een harige.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo'n Lady Phone volgens mij van Samsung
Net zoiets als de gezichtstaaf in de Wehkamp gids ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo'n Lady Phone volgens mij van Samsung
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik duik erinfijne avond iedereen en alvast slaap lekker!
Hij duikt erin. Eindelijk z'n ontmaagding.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik duik erinfijne avond iedereen en alvast slaap lekker!
* Bluezz werpt een eurootje voor de c.auto aan de muurquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Hij duikt erin. Eindelijk z'n ontmaagding.
Kom je hier naartoe?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:38 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens mijn koffer ga pakken, daarna feest van een 50-jarig huwelijk.
Nou?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk ken ik de Poppe. Goed vertoeven daar, alleen wel Dommelsch als ik me niet vergis.
Neh, kop houden!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef borisz het volgende:
*borisz pakt de cd speler en pleurt er wir sind helden erin en gaat mee zingen
ICH WILL DA SEIN
bij de nos draaien ze hem niet
ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn zangkunst![]()
Als er dingen zijn houden ze het altijd daar. Ik dacht vorig keer dat ze Grolsch hadden hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk ken ik de Poppe. Goed vertoeven daar, alleen wel Dommelsch als ik me niet vergis.
Dan ben ik in de war met een andere tent, ik ken er teveel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als er dingen zijn houden ze het altijd daar. Ik dacht vorig keer dat ze Grolsch hadden hoor.
Biertjequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We hebben hiero 2 nieuwe huisgenotesEentje per juli en een per augustus, wordt dus weer gezellig hier .... iemand nog een biertje hebben, ik had ook nog een 7tje op een of ander tentamen dat ik kut vond, kom maar door
2 keer blond, een keer 18 en een keer 21, en allebei te doen. Dat was een van de selectiecriteriaquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Biertje. Zijn ze te doen of monopoly-en ze?
In het laatste geval even doorzenden naar appelsientje...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Biertje. Zijn ze te doen of monopoly-en ze?
Maar die jongen moet ook een keertje een ander spelletje spelen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het laatste geval even doorzenden naar appelsientje...
18quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
2 keer blond, een keer 18 en een keer 21, en allebei te doen. Dat was een van de selectiecriteria![]()
Kop houden dikke.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je er geen kut verstand van hebt.
Het is een gemis, daar heb ik het over. Huisgenote hier had haar blonde haren laatst bruin geverfd. Ze zag er gelijk beter uit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat blond fout is
D'oh.
Ik blijf het nog even volhouden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:20 schreef tong80 het volgende:
Ik red het niet. Trusten mensen en andere Golferts.
Nee, tot 1 uur. Krijg het er vandaag maar al te druk mee, dus heb eieren voor mijn geld gekozen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH heeft alle gedoe gevolgd vannacht?
Ik heb altijd zin in avond etenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:53 schreef VoreG het volgende:
Ik ben net wakker, maar ik heb nu alweer zin in het avondeten...
Je werkt niet meer! Wat doe je online op dit veels te vroege uur!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in avond eten
Stevig ontbijt, kan je de hele dag op teren
Sterker nog ik was om 7:30 al wakkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je werkt niet meer! Wat doe je online op dit veels te vroege uur!?
Wat herkenbaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie en het wordt maar eens tijd dat ik het huis eens ga opruimen..
Werd ook tijd om de kleren in de was te doen, mijn kleren kast is nu zo goed als leegquote:
quote:
Leuk, met 12 bloedjes hangend aan je rokkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:09 schreef appelsientje het volgende:boefje
Zo mijn kamer is nu schoon, nu de rest van het huis nog
En ff mijn was ophangen... ik word later maar huisman denk ik
12 ?!?!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, met 12 bloedjes hangend aan je rokken
Ga je emigrerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef JaWi het volgende:
Zo, mijn laatste 24 uur in Nederland zijn ingegaan.
pfff 2 maanden maar, mietjequote:
Wij zullen je ook miSCHen hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef JaWi het volgende:.
Zo even langs mijn werk, gedag zeggen. Ze waren er blij mee toen ik het een week geleden vertelde.
Zo maar FF lekker naar buiten, daar is het beter vertoeven dan hierquote:
Same herequote:Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo maar FF lekker naar buiten, daar is het beter vertoeven dan hier![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:49 schreef Bjoro het volgende:
zoooooo contract is binnen...alles keurig geregeld, dus neem allemaal maar een lekker drankje (of zo) van Bjoro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |