Nee, tot 1 uur. Krijg het er vandaag maar al te druk mee, dus heb eieren voor mijn geld gekozen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH heeft alle gedoe gevolgd vannacht?
Ik heb altijd zin in avond etenquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:53 schreef VoreG het volgende:
Ik ben net wakker, maar ik heb nu alweer zin in het avondeten...
Je werkt niet meer! Wat doe je online op dit veels te vroege uur!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in avond eten
Stevig ontbijt, kan je de hele dag op teren
Sterker nog ik was om 7:30 al wakkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je werkt niet meer! Wat doe je online op dit veels te vroege uur!?
Wat herkenbaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie en het wordt maar eens tijd dat ik het huis eens ga opruimen..
Werd ook tijd om de kleren in de was te doen, mijn kleren kast is nu zo goed als leegquote:
quote:
Leuk, met 12 bloedjes hangend aan je rokkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:09 schreef appelsientje het volgende:boefje
Zo mijn kamer is nu schoon, nu de rest van het huis nog
En ff mijn was ophangen... ik word later maar huisman denk ik
12 ?!?!?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, met 12 bloedjes hangend aan je rokken
Ga je emigrerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:35 schreef JaWi het volgende:
Zo, mijn laatste 24 uur in Nederland zijn ingegaan.
pfff 2 maanden maar, mietjequote:
Wij zullen je ook miSCHen hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef JaWi het volgende:.
Zo even langs mijn werk, gedag zeggen. Ze waren er blij mee toen ik het een week geleden vertelde.
Zo maar FF lekker naar buiten, daar is het beter vertoeven dan hierquote:
Same herequote:Op donderdag 29 juni 2006 12:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo maar FF lekker naar buiten, daar is het beter vertoeven dan hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |