Zo'n Lady Phone volgens mij van Samsungquote:
Wat een harige.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo'n Lady Phone volgens mij van Samsung
Net zoiets als de gezichtstaaf in de Wehkamp gids ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo'n Lady Phone volgens mij van Samsung
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik duik erinfijne avond iedereen en alvast slaap lekker!
Hij duikt erin. Eindelijk z'n ontmaagding.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik duik erinfijne avond iedereen en alvast slaap lekker!
* Bluezz werpt een eurootje voor de c.auto aan de muurquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Hij duikt erin. Eindelijk z'n ontmaagding.
Kom je hier naartoe?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:38 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens mijn koffer ga pakken, daarna feest van een 50-jarig huwelijk.
Nou?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk ken ik de Poppe. Goed vertoeven daar, alleen wel Dommelsch als ik me niet vergis.
Neh, kop houden!quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:44 schreef borisz het volgende:
*borisz pakt de cd speler en pleurt er wir sind helden erin en gaat mee zingen
ICH WILL DA SEIN
bij de nos draaien ze hem niet
ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn zangkunst![]()
Als er dingen zijn houden ze het altijd daar. Ik dacht vorig keer dat ze Grolsch hadden hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk ken ik de Poppe. Goed vertoeven daar, alleen wel Dommelsch als ik me niet vergis.
Dan ben ik in de war met een andere tent, ik ken er teveel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als er dingen zijn houden ze het altijd daar. Ik dacht vorig keer dat ze Grolsch hadden hoor.
Biertjequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We hebben hiero 2 nieuwe huisgenotesEentje per juli en een per augustus, wordt dus weer gezellig hier .... iemand nog een biertje hebben, ik had ook nog een 7tje op een of ander tentamen dat ik kut vond, kom maar door
2 keer blond, een keer 18 en een keer 21, en allebei te doen. Dat was een van de selectiecriteriaquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Biertje. Zijn ze te doen of monopoly-en ze?
In het laatste geval even doorzenden naar appelsientje...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Biertje. Zijn ze te doen of monopoly-en ze?
Maar die jongen moet ook een keertje een ander spelletje spelen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In het laatste geval even doorzenden naar appelsientje...
18quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
2 keer blond, een keer 18 en een keer 21, en allebei te doen. Dat was een van de selectiecriteria![]()
Kop houden dikke.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je er geen kut verstand van hebt.
Het is een gemis, daar heb ik het over. Huisgenote hier had haar blonde haren laatst bruin geverfd. Ze zag er gelijk beter uit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat blond fout is
D'oh.
Ik blijf het nog even volhouden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:20 schreef tong80 het volgende:
Ik red het niet. Trusten mensen en andere Golferts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |