Je hebt al monopoly met haar gespeeld?quote:
Ik neem het op, want spoeddebat op 3 is veel te leuk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Half tien Ronaldinho op Ned-2
Net thuis, dank voor de reminderquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op, want spoeddebat op 3 is veel te leuk.
Idemquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op, want spoeddebat op 3 is veel te leuk.
Heb je via een briefje gevraagd of ze je vriendje wilde zijn ?quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je via een briefje gevraagd of ze je vriendje wilde zijn ?
dat neem ik op,quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Half tien Ronaldinho op Ned-2
Hebben we nu nog wat aan, de koekebakkers.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
dat neem ik op,![]()
Poll, Ivanov en Simon mogen naar huis![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben we nu nog wat aan, de koekebakkers.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
www.uitzendinggemist.nl
ofzoiets
Ah joh, die loopt met zijn hoofd in de wolken, komt niks zinnigs meer uit.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah joh, die loopt met zijn hoofd in de wolken, komt niks zinnigs meer uit.
etc. je kent het wel
![]()
Lees jij geen sigs ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef SCH het volgende:
Heb je d'r al geneukt?
Had gehoopt dat die nu achterhaald was.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Had gehoopt dat die nu achterhaald was.![]()
* SCH denkt nog steeds dat appelsapje een dijk van een nicht is.![]()
Je bent toch niet jaloers ??quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
Zeker. Maar waag het niet om haar nog een keer het te noemen
Ja ik zou m'n zaad er wel in kwijt kunnen.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het echt een rotstreek. Zit ik al die maanden voor nop op je te wachten![]()
![]()
![]()
Alsof er monogame homo's zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar je had toch al een vriend, SCH de volgende keer zal ik duidelijker zijn oke ?
Vorige week weer naar de kapper geweestquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
je hebt al weer wat meer haar gelukkig
En waar werkt ze?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
Waar woont ze ?
Kalverstraat ? Heerenstraat ? Bij een station ? Bildstraat ?
Ze is 24 jaar, je is Juf op de basisschool. PKN en haar vader.. hmm ff denken , daar heeft ze geen contact meer mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:52 schreef Suijk het volgende:
Netjes gedaan Sien. Hoe oud is ze? Wat doet ze? Welke godsdienst hangt ze aan? Wat doet haar pa?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En waar werkt ze?
Elektriciteitsbedrijf, iets met de waterleidingen of in de gevangenis?
Wat is dat roze ding op tafel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]![]()
Het kan geen toeval zijn
Nog geen neuken voor het huwelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze is 24 jaar, je is Juf op de basisschool. PKN en haar vader.. hmm ff denken , daar heeft ze geen contact meer mee.
Genoeg informatie?
Mijn eerste vriendinnetje en ik waren verslaafd aan sex.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens we zijn ook verslaafs aan Kolonisten van Catan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |