Is alles dan al in kannen en kruukjeSCH ?????quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:17 schreef Bjoro het volgende:
eind van de week hoor ik wannneer het mijn laatste werkdag is
waarschijnlijk moet ik mijn Hoolsbezoekjes wel drastiSCH minderen
Het is hier echt heel druk. Klanten worden steeds bozer bij onsquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:14 schreef Bluezz het volgende:
Lekker koffie Sien.
Laatste dagje voor je, ben je blij?
* Bluezz is callgirl en het is errug stil nog
Waar ga je dan naar toe?? En als wat?? vertel vertelquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:17 schreef Bjoro het volgende:
eind van de week hoor ik wannneer het mijn laatste werkdag is
waarschijnlijk moet ik mijn Hoolsbezoekjes wel drastiSCH minderen
eigenlijk wel....maar moet donderdag even de laatste .. op de i zetten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:19 schreef Bluezz het volgende:
Is alles dan al in kannen en kruukjeSCH ?????
wordt de nieuwe bondscoach van Italie !quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar ga je dan naar toe?? En als wat?? vertel vertel
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt de nieuwe bondscoach van Italie !
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]krijg je dan ook zo'n foute goude armband?
hehe, speler van Juventus dusquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]ga europees kampioen worden zonder spelers uit de Serie A !
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
nee, ga in de binnendienst beginnen bij een importeur van houtmaterialen etc.
dus dat wordt trakterenquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:34 schreef appelsientje het volgende:
Oja trouwens vandaag is mijn laatste dag bij Planet /HetNet / KPN![]()
Dus ik ga lekker rustig aan doen vandaag
bij Pontmeyer toevallig?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt de nieuwe bondscoach van Italie !
nee, ga in de binnendienst beginnen bij een importeur van houtmaterialen etc.
zelfde als wat ik nu doe...alleen ander produkt !quote:
nee hoor de binnendienst bestaat al, ga daar beginnen en dan kijken waar het schip strandt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:33 schreef appelsientje het volgende:
hehe, speler van Juventus dus![]()
Maar goed je gaat dus een binnendienst opzetten, logistiek enzo? (wat ben je eigenlijk ?)
volgens internet verkopen ze aan hen !quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:48 schreef pascalheister het volgende:
bij Pontmeyer toevallig?
gefeliciteerd met Rayquote:
oke, waar zit je gevestigd?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens internet verkopen ze aan hen !
jij ookquote:
bij je ex om de hoekquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:59 schreef pascalheister het volgende:
oke, waar zit je gevestigd?
nee, een andere uit een dorp verder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:11 schreef pascalheister het volgende:
ah de hillegomse hg
sterkte dan maar![]()
Koffie pauzerquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:24 schreef SCH het volgende:
Nu al?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koffie pauzer
Nu alweer terug
Het is roestig
Willen jullie me ff leuk bellen?
waar dan Lisse?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, een andere uit een dorp verder.
maar jij kent ze ?
en hoezo sterkte
Kom snel ff, golfer is nog aan het dromen van ten Dammequote:Op woensdag 28 juni 2006 10:57 schreef appelsientje het volgende:maar ik mocht van Golfer je niet meer stalken
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom snel ff, golfer is nog aan het dromen van ten Damme
'Absolute onzin', zo betitelt Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar de berichten in de mediaquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:39 schreef Bjoro het volgende:
'Huntelaar akkoord met Fiorentina'
yep...zag op de site dat ze leveren aan Pont....maar jij zit daar dus ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:24 schreef pascalheister het volgende:
waar dan Lisse?
nee ken ze verder niet, weet alleen dat "ons" Pontmeyer de grootste van NL is
dat is het antwoord waar ik op hoop !quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef JaWi het volgende:
'Absolute onzin', zo betitelt Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar de berichten in de media.
iddquote:
ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |