nee, een andere uit een dorp verder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:11 schreef pascalheister het volgende:
ah de hillegomse hg
sterkte dan maar![]()
Koffie pauzerquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:24 schreef SCH het volgende:
Nu al?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koffie pauzer
Nu alweer terug
Het is roestig
Willen jullie me ff leuk bellen?
waar dan Lisse?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, een andere uit een dorp verder.
maar jij kent ze ?
en hoezo sterkte
Kom snel ff, golfer is nog aan het dromen van ten Dammequote:Op woensdag 28 juni 2006 10:57 schreef appelsientje het volgende:maar ik mocht van Golfer je niet meer stalken
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom snel ff, golfer is nog aan het dromen van ten Damme
'Absolute onzin', zo betitelt Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar de berichten in de mediaquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:39 schreef Bjoro het volgende:
'Huntelaar akkoord met Fiorentina'
yep...zag op de site dat ze leveren aan Pont....maar jij zit daar dus ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:24 schreef pascalheister het volgende:
waar dan Lisse?
nee ken ze verder niet, weet alleen dat "ons" Pontmeyer de grootste van NL is
dat is het antwoord waar ik op hoop !quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef JaWi het volgende:
'Absolute onzin', zo betitelt Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar de berichten in de media.
iddquote:
ik nietquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Het ene luikse meisje is w.s. gevonden http://www.nu.nl/news/766(...)ood_gevonden%27.html
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyerquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
yep...zag op de site dat ze leveren aan Pont....maar jij zit daar dus ?
oke...moet je ff op deuren.nl kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef pascalheister het volgende:
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyer
dacht eerst bij deze HKNquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyer
Ik moest een klein beetje glimlachenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef Eilanden het volgende:
Mijn Duitse collega's wisten me via de mail vanochtend ook nog even te 'verblijden'![]()
[afbeelding]
Ze zijn er wel erg blij mee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |