quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Het ene luikse meisje is w.s. gevonden http://www.nu.nl/news/766(...)ood_gevonden%27.html
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyerquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
yep...zag op de site dat ze leveren aan Pont....maar jij zit daar dus ?
oke...moet je ff op deuren.nl kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef pascalheister het volgende:
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyer
dacht eerst bij deze HKNquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit bij HKN, onderdeel van Pontmeyer
Ik moest een klein beetje glimlachenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef Eilanden het volgende:
Mijn Duitse collega's wisten me via de mail vanochtend ook nog even te 'verblijden'![]()
[afbeelding]
Ze zijn er wel erg blij mee....
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:08 schreef Bjoro het volgende:
eilantsje
moest eigenlijk wel ff gniffellen, zeg maar
Hier ook.quote:
Wat voor een werk doe je tegenwoordig dan PH?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah je gaat de deurtjes in, mijn vorige werkgever svedex is dus een concurrent van je
Handig als wat sientje??quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:53 schreef appelsientje het volgende:Yeah
als afscheid heb ik een prepaid
telefoon gekregen van KPN (handig als spare parts) en een cadeaubon van ¤ 25,-
euh spare parts.. mocht mijn Telefoon kapot gaan, heb ik altijd nog een telefoon achter de handquote:
tekenaar-werkvoorbereider bij een firma die houtenprefabelementen maakt (o.a. bergingen, tuinschermen, daken, wanden etc.)quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat voor een werk doe je tegenwoordig dan PH?
Ben je 27 aug al terug?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef JaWi het volgende:
Moguh.
Je zou maar over 48 uur in Zuid-Spanje zitten.
Oo oke en dat is ook wat je gedaan hebt met je studie? (Leuke baan?)quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tekenaar-werkvoorbereider bij een firma die houtenprefabelementen maakt (o.a. bergingen, tuinschermen, daken, wanden etc.)
oa deuren, als ik het goed heb !quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah je gaat de deurtjes in, mijn vorige werkgever svedex is dus een concurrent van je
Zeg dat danquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh spare parts.. mocht mijn Telefoon kapot gaan, heb ik altijd nog een telefoon achter de hand
spare parts - Reserve onderdelen
ik wou het net gaan zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Superheld het volgende:
Andere belgische meisje ook dood gevonden
Liev.quote:
Wie moet ik anders gaan uitschelden?quote:
Geen idee, justitie is al een jaar bezig met het preventief ruimen van Ajaxsupportersquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wie moet ik anders gaan uitschelden?
Nee, nog nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi heb toch een SV.
Net of die zo moeilijk te omzeilen zijn, zonder meldingsplicht danquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi heb toch een SV.
was je echt in de veronderstelling dat het haar eigen bril is/was ?quote:
Leuke foto, maar het is in om zo'n grote bril op te zettenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was je echt in de veronderstelling dat het haar eigen bril is/was ?
is die van mijn nichtje ! ....maar de foto is wel geinig toch ?
Jahquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Superheld het volgende:
Andere belgische meisje ook dood gevonden
Gelijk minder gezellig natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:22 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Breda was gezellig, nu even in Tilburg
Nee hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gelijk minder gezellig natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |