nu kan de pvda weer zetels erbij krijgen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:52 schreef venomsnake het volgende:
Balkie heeft gezegd dat het kabinet gewoon blijft zitten, alsof er niets gebeurd is..![]()

heb je toch vrij gekregen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:26 schreef clauwheee het volgende:
Lekker vooruitzicht SCHat!
Ik moet nog drie weken werken en heb dan twee weekjes vrij

Tja hij zit er niet om te springen maar ik wil/neem die twee weken gewoon vrij, klaar.quote:

Dit is idd alleen maar goed voor de linkse partijen. hoe meer van dit soort toestanden, hoe meer stemmen links gaat krijgen bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:55 schreef borisz het volgende:
[..]
nu kan de pvda weer zetels erbij krijgen...

Sjappo's?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stelletje Sjappo's met een grote S zitten er ook in de Kamer.

Nou dat laatste zeker nietquote:

quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stelletje Sjappo's met een grote S zitten er ook in de Kamer.

quote:

VoreG weet ook meer dan Van Dale !quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Van dale kent het trouwens niet.![]()

Volgens mij zit echt iedereen te wachten of het kabinet nu valt of niet valtquote:

Ik denk dat het kabinet gaat vallenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef golfer het volgende:
Het is weer 1 grote poppenkast in de Tweede kamer.

met z'n oranje poloquote:

D66 maakt er een enorme puinhoop van waardoor het een illusie wordt dat zij ooit nog iets van macht krijgen in de regering of de tweede kamerquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:49 schreef Suijk het volgende:
Wat een drukte hier. Wat is er aan de hand in het kabinet dan?

What else is new... normaal hebben ze geen mening, nu hebben ze een mening, is het een stomme.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
D66 maakt er een enorme puinhoop van waardoor het een illusie wordt dat zij ooit nog iets van macht krijgen in de regering of de tweede kamer

Tante Loes probeert dr hachje te redden ten koste van het kabinet. Erg apart.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
What else is new... normaal hebben ze geen mening, nu hebben ze een mening, is het een stomme.

als bos niet te veel gaat lopen lullen wordt hij lachende 'derde'quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tante Loes probeert dr hachje te redden ten koste van het kabinet. Erg apart.
De enige voor wie dit goed is is uiteraard die gladjakker van een Bos

quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dit is idd alleen maar goed voor de linkse partijen. hoe meer van dit soort toestanden, hoe meer stemmen links gaat krijgen bij de volgende verkiezingen.![]()
D66 maakt zichzelf nu wel heel belachelijk.![]()

eindelijk houden ze op met elkaar de hand boven het hoofd houden. Fout na fout kon maar en men liep maar aan het handje het kabinet. Eindelijk toont D66 ballenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
D66 maakt er een enorme puinhoop van waardoor het een illusie wordt dat zij ooit nog iets van macht krijgen in de regering of de tweede kamer

quote:

Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eindelijk houden ze op met elkaar de hand boven het hoofd houden. Fout na fout kon maar en men liep maar aan het handje het kabinet. Eindelijk toont D66 ballen

als het maar na 19 augustus is dan mag ik ook stemmenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk, ik heb wel zin in nieuwe verkiezingen

quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.
Ik hoop dat het kabinet nog in staat zal zijn de resultaten te presenteren van de laatste 4 jaar, dan kunnen de kiezers tenminste zien dat er daadwerkelijk groei is geboekt, die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.

liever niet op de 19equote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
als het maar na 19 augustus is dan mag ik ook stemmen![]()

Dat het er op lijkt dat er 2 D66-en zijn en dat dat wat veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef borisz het volgende:
wat zei jan nou?

bovendien zal er geen linkskabinet komen, Bos durft dat nooit en denk ook niet dat ze een meerderheid krijgen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.

Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het debat echt aan het volgen bent, maar de enige die vd Laan aan het verneuken is, is zichzelf.
Ik hoop dat het kabinet nog in staat zal zijn de resultaten te presenteren van de laatste 4 jaar, dan kunnen de kiezers tenminste zien dat er daadwerkelijk groei is geboekt, die Bos en Halsema maar al te graag weer willen vergooien.

amenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.

quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor, maar de meeste kiezers nemen dit hele regerend zooitje echt niet meer serieus. Altijd dat gezever van ik hoop dat ze de kans krijgen. Hou op zeg, kijk nou naar ze, poppenkast is het, besteden hun tijd niet aan die resultaten, groei of wat dan ook, maar proberen telkens opnieuw krampachtig hun eigen hachje te redden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |