italie doet hetzelfde dus ik zie je probleem nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hoop ik serieus dat Italië gaat winnen!
Italiaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hoop ik serieus dat Italië gaat winnen!
Ach, het is een beetje suf natuurlijk om nu ineens in te grijpen. Maar als Basso en Ulrich verdacht worden, lijkt het me sterk dat Mayo en Armstrong nooit hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:17 schreef Suijk het volgende:
Potver, wat een uitgeklede Tour de France gaat het worden dit jaar.
dat hebben ze nou nooit bij de Tour Femininquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:17 schreef Suijk het volgende:
Potver, wat een uitgeklede Tour de France gaat het worden dit jaar.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat hebben ze nou nooit bij de Tour Feminin![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Gelukkig maar
Redelijk goed. Ben nu bezig met een brief te schrijven aan de examencommissie, en ik heb het idee dat dat nut gaat hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje hoe is het na je klotenweek?
Goezzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk goed. Ben nu bezig met een brief te schrijven aan de examencommissie, en ik heb het idee dat dat nut gaat hebben.
Verder gisteren leuk feestje gecreeerd van achter de DJ-set op een studentenfeest, kan ik van genieten.
Ben hier ook niet zoveel, alleen de laatste twee dagen als ik op het werk benquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je papa? Heb weinig gelezen hier de laatste dagen...
Omdat ie me beloofd heeft pas vanaf de kwartfinales vol aan de bak te gaan...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]hee DD, waarom heeft Luca een sabatical ingelast ?
Wordt 'ie dan nog topscorer? Dat zou mij nog wat centjes opleveren namelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat ie me beloofd heeft pas vanaf de kwartfinales vol aan de bak te gaan...
Die werd zondagochtend wakker en kon ineens helemaal niks meerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Clauw: en met je pa?
Niks als in helemaal niks? Geen gevoel meer in armen en benen of rug die vastzit of zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die werd zondagochtend wakker en kon ineens helemaal niks meerHij ligt dus al vanaf zondag plat. Dokter weet niet precies wat het is.
Dat zou een prestatie van formaat zijn...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wordt 'ie dan nog topscorer? Dat zou mij nog wat centjes opleveren namelijk.
Ja wel in armen en benen (alhoewel dat inmiddels wel wat minder is, hij krijgt valiumquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niks als in helemaal niks? Geen gevoel meer in armen en benen of rug die vastzit of zo?
6x scoren in 3 opeenvolgende wedstrijden is mij zelfs gelukt als part-time linksbuiten van een zaterdag 4e klasserquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou een prestatie van formaat zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |