quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef Catootje het volgende:
Diaan, volgens mij ben jij de volgende die zwanger kan zijnmaar het is idd wel eens lastig om alles bij te houden....ik moet even teruglezen in het vorige topique want er was iemand met dikke pech geloof ik.....
En daar ben ik het ontiegelijk mee eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie Slaapmeisje, Catootje en Minoes achterna kunnen!
Ik ook, want anders wordt het echt een langlopend proces, maar goed, aan de hand van het consultformulier, wil ze dus kijken hoe dringend het is. Nou ja het zal je misschien wel bekend voorkomen, want jij bent toch ook dokters-assistent?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Karin het volgende:
Mariposa ik hoop dat de afspraak nog voor de vakantie geregeld kan worden en je snel weet waar je aan toe bent.
Ja zoiets. Het is voor mij ook vaak erg frustrerend die wachttijden in de zorg. Jammer dat je soms zo'n lange wachttijd moet verkopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik ook, want anders wordt het echt een langlopend proces, maar goed, aan de hand van het consultformulier, wil ze dus kijken hoe dringend het is. Nou ja het zal je misschien wel bekend voorkomen, want jij bent toch ook dokters-assistent?
Dat lijkt mij een strak plan, ik ben soms ook helemaal de draad kwijt. Voor mn gevoel zitten er hier - gelukkig - nu niet meer zo heel veel.... of heb ik het nu helemaal mis? Er zijn er nu in ieder geval 3 afgevallen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef Catootje het volgende:
wat misschien wel handig zou zijn, is als we weten: die en die dat en dat op die en die datum...een streepje piesen onthou ik nog wel, maar wie welk onderzoek wanneer heeft ook alweer wil ik nog wel eens vergeten, zeker met die iui en zo.....terwijl ik echt mijn best doe hoor: tis geen desinteress!
Dat is waar....quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar op met die gegevens en data dan!
Is idd mss wel een handig idee. En wie er niet in wil hoeft toch niet?
hahaha twee zielen, één gedachte, ik had net mn berichtje geëdit... ik sta helemaal achter je opmerking...quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef Marie79 het volgende:
Dan maar ook samen zwanger zijn in de (hopelijk nabije) toekomst???
Volgens mij zijn ook Bright, Mariposa en Luna belandt in de MMM, maar ik weet niet of zij in de OP genoemd willen worden en geven dat zelf dan wel aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:34 schreef Belana het volgende:
Nog "maar" 3 over hier he..... meiden, veel succes hoor!!
Ja in ieder geval met de MMM, ze laat de natuur nu de gang gaan... ik ben volgens mij nog wel wat vergeten: Ticootje, Annemiek78 en Suziiieeeequote:Op donderdag 29 juni 2006 09:02 schreef Belana het volgende:
ja, dat is waar. Maar is luna niet gestopt?
Ik lees wel mee hier..maar officieel heb ik me nog niet aangemeld hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja in ieder geval met de MMM, ze laat de natuur nu de gang gaan... ik ben volgens mij nog wel wat vergeten: Ticootje, Annemiek78 en Suziiieeee
ik begrijp het helemaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn voor anderen in dit topic, maar zo zag ik het
Je omschrijft het precies zoals ik het ook voel(de)! De overstap heb ik inmiddels gemaakt, maar het duurde even voor ik dat durfde hoor!quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het blijft lastig om de overstap te maken van 2e streepje naar dit topic. Ik heb daar zelf voornamelijk moeite mee gehad omdat ik dan van mezelf moest toegeven dat ik vrijwel niet zwanger kon worden zonder medische hulp. Ik hoopte elke keer nog dat ik alsnog spontaan zwanger zou raken en die medische malle molen niet nodig zou hebben. Hiernaartoe overstappen lijkt dan zo definitief en daarmee gaf ik voor mezelf aan dat ik toch echt verminderd vruchtbaar was. Voor die tijd was ik nog een beetje in de ontkenningsfase. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn voor anderen in dit topic, maar zo zag ik het
Grappig Minoes, jij dus ook uit Hoorn of omgeving? Hier = Bovenkarspel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:31 schreef minoes_ het volgende:
Marie79,trap op bij het restaurant ,linksaf en helemaal rechtdoor en uiteindelijk rechtsaf door de klapdeuren![]()
![]()
Zeg,ik wist helemaal niet,dat jij ook in Hoorn in het zh kwam?
Ik liep altijd met het flesje in mijn bhin de winter kon dat wel,met een jas erover,deze keer had ik t maar in mijn tas gedaan,was bijna 25 graden dus warm genoeg lijkt me.
Groetjes,Minoes![]()
Dank je wel BE... Word weer spannend maandag voor ons.. Hou jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het stukje van Annemiek nog even opgezocht want dat stond in het vorige topic en heb het in de OP gezet.
Als er meer bij moet en als er van andere wat bij moet, geef maar een gil he.
Ik woon nu een jaar in Bovenkarspel! Ik ben oorspronkelijk Beverwijkse en via Heerhugowaard en Enkhuizen hier beland! Ik heb géén idee wat de Wendel is!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:27 schreef Mariposa het volgende:
MarieBen je oorspronkelijk Bovenkarspelse? Ik heb er tot mijn 13e gewoond zeg maar. Ik ging naar de Wendel, dan heb je misschien een idee van welke buurt
![]()
hoi hoi Lichie... welkom helaasin dit topic. Zow drie pilletjes per dag... dat is best veel. Ik heb gelukkig een eisprong met 1 pilletje per dag. Ik ken je bijverschijnselen ook. Ik ben ook erg humeurig, maar vooral in de 5 dagen slikken en de dagen erna. Zodra de eisprong is geweest, die bij mij ook heel erg pijnlijk is, gaan de verschijnselen weer een beetje weg. Het is erg vervelend die bijverschijnselen... en natuurlijk mag je hier je gal spuwen. No problem. Ik weet niet of het wel of niet normaal is die pijnlijke eisprong. Ik weet wel dat mijn collega dat ook heeft en zij gebruikt niet eens Clomid.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:29 schreef Lichie1975 het volgende:
Hallo allemaal,
Ook ik ben aan de hormonen(clomid)
En een last dat ik heb van alle bijwerkingen!!!! Mennn... tis echt niet meer te doen,dit is voor mij de 5de maand en hoef er gelukkig ook nog maar 1 dus.
Al heb ik ook vorig jaar al zo´n serie gehad(wat niks deed met mn lichaam)
Ik hoop dat ik hier een beetje menstale steun kan krijgen( ben ik hard nodig, kan overal wel om janken, en maak ruzie met alles en iedereen.....is dit een beetje herkenbaar?????)
Ik heb erge last van mijn eisprong nu, zelfs zo erg dat ikme er geoon tegen moet verzetten als het op de daad aankomt.
Kan toch ook niet normaal zijn wel dan
Nou ja.... groetjes en hoop snel iets te lezen![]()
Psst, Minoes... ik vond deze ook al aardig die kant op gaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 08:40 schreef minoes_ het volgende:
chesna,je bent nog een jonge blomIk ben al 10 jaar verder,dus wat dat betreft..........
[...]
Groetjes,Minoes![]()
Nee, ik moest alleen alvast afspraken maken. Voor de nefroloog had ik pas weer in september controle. De internist heb ik een afspraak in november. De cardioloog hoefde ik de komende 5 jaar niet meer langs te komen tenzij ik last zou krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:36 schreef minoes_ het volgende:
Mariposawat een gekeutel,nou ben je nog voor niks geweest.En,net wat ik al zei,ze kunnen dat gewoon via de interne post doen.Hebben ze niet verteld dan,waarom je bij die artsen moet komen?Of is het voor controle?
Wat balen voor je zeg... 2 weken wachten, duurt lang ja.... bah niet leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef chesna het volgende:
Ik moet twee weken langer wachten. De gyn in het ziekenhuis was ziek dus ik ben gebeld dat de afspraak verzet is naar de 18de *grom*
Nog langer wachtenniet fijn want ik was juist zo blij (als ik het zo mag omschrijven) dat ik nu eindelijk naar de apotheek kon voor Clomid. Maar nee, nog twee weken langer en vertraagd.
Dat worden dus spannende weken! Morgen over een week alweerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:00 schreef Annemiek78 het volgende:
Jeetje, wat een gestuntel weer zeg, mariposa.. Komt lekker professioneel over van zo'n ziekenhuis.
Minoes: De TP zal waarschijnlijk volgende week donderdag zijn (of als die datum vol zit, de dinsdag erop) Komt dus al lekker dichtbij...
Jeetje, ook al wachtenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef chesna het volgende:
Ik moet twee weken langer wachten. De gyn in het ziekenhuis was ziek dus ik ben gebeld dat de afspraak verzet is naar de 18de *grom*
Nog langer wachtenniet fijn want ik was juist zo blij (als ik het zo mag omschrijven) dat ik nu eindelijk naar de apotheek kon voor Clomid. Maar nee, nog twee weken langer en vertraagd.
Mijn antwoord:quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:31 schreef Pat33 het volgende:
Hai,
Ik ben nieuw hier en zal me eerst ff voorstellen, ik ben een mama van een eigenwijze kleuter van 4 jaar en we zijn aan het "klussen" voor een tweede.
Onze eerste is op de "gewone" manier gemaakt, daarna kreeg ik last van mijn schildklier en kreeg medicijnen daarvoor.
Nu is dus mijn hele cyclus in de war en moet ik dmv hormonen zwanger proberen te worden.
Ik heb 3 maanden Clomid geslikt, en omdat ik daarvan tegen de muur stuiterdekreeg ik van mijn gyn puregon voorgeschreven en pregnyl.
Ook bij deze hormonen voel ik me niet echt lekker; misselijk, duizelig en een raar, onbestemd gevoel.
Maar de gyn zegt dat het niet aan de hormonen ligt, maar dat het tussen m'n oren zit!![]()
Als het tegenzit zit ik nog maaaaanden opgescheept met deze hormonen.
Heeft iemand ervaring (goed of slecht!) met deze hormonen?![]()
Het is nu ook vakantietijd, misschien dat het ook daardoor komt. Ik merk in andere topics ook dat het vrij rustig is.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:19 schreef chesna het volgende:
Ik zie dat wij hier een beetje stilgevallen zijn.
Altijd mooi om te zien dat in andere topics de mensen blij zijn met hun zwangerschap bevalling/geboorte kinderen enzo
Maakt mij toch altijd weer een beetje zuur en verdrietig
Ik heb idd 1 tabletje per dag gehad en dat heeft dus niet veel gewerkt denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Marie dat is balen zeg.... heb je 1 tabletje per dag gehad? Het kan zijn dat je meer nodig hebt... wanneer moet je nu weer naar de gyn? Dikke knuffelvan mij.
Jammer dat 1 tabletje niet gewerkt heeft zeg... ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen over 2,5 week.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:25 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik heb idd 1 tabletje per dag gehad en dat heeft dus niet veel gewerkt denk ik![]()
Nu vrijdag over 2 weken weer terug naar de gyn en dan horen we wel weer verder! Voor alsnog blijven we voor deze cyclus evengoed positief![]()
Heb je wat te vertellen? Zie ook je vraag in Z&G?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Toot... in de week voordat je ongi werd of eigenlijk de laaste dagen voordat je ongi werdhad je dan ook last van dingen? Zoals misselijkheid, zere liezen etc?
Helaas nog niet BE... maar ik heb behoorlijk wat last van misselijkheid (al 4 dagen), geen zin in eten, zere buik/steken, zere borsten enz. dus ik begin een beetje te hopen, zo heb ik me niet eerder gevoeld. Ik ben echter "bang" dat mn lichaam me gewoon weer voor de gek aan het houden is. A.s. vrijdag heb ik mn NOD (nou ja 34e dag na laatste ongi, maar dat is ongeveer mn cyclus) en ik wil dat maar even afwachten... ik word pas echt blij als ik een positieve test in mn handen heb.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je wat te vertellen? Zie ook je vraag in Z&G?
Ik vind het zelf ook heel spannend... maar vrijdag wordt voor mijn gevoel D-day...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef Brighteyes het volgende:Dat klinkt wel allemaal heel erg spannend Diaan!
quote:
quote:
Hoort toch ook zo? Ik moet toch weten wanneer we dan iemand aan moeten nemen om te koken enzoquote:
quote:Eerste reageerbuisbaby is zwanger
Uitgegeven: 10 juli 2006 20:10
LONDEN - Louise Brown, de eerste reageerbuisbaby ter wereld, is zwanger. De 27-jarige Brown, die in 2004 trouwde, verwacht haar kind in januari, meldden Britse media maandag. Zij vertrouwde aan de krant Daily Express toe dat haar zwangerschap, die zonder medisch ingrijpen tot stand is gekomen, voor haar de verwerkelijking van een droom betekent.
Louise Brown werd in 1978 geboren nadat haar moeder Lesley na een aantal IVF-behandelingen zwanger was geworden. Later kreeg het echtpaar Brown nog een reageerbuisbaby.
Louise Brown was de eerste IVF-baby ter wereld in 1978. Een paar jaar later kreeg zij een zusje (ook via IVF). Dat zusje heeft een paar jaar geleden een kindje gekregen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef Belana het volgende:
maar dan is dit dus niet de eerste?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Henkieboy.... zelf inseminatie? Ik heb er geen ervaring mee. Ik kan je er helaas ook niet over vertellen.
Wat mijzelf betreft: ik kom even gal spuwen... alle symptomen ten spijt lijkt het erop dat mn lichaam heeft besloten om vandaag (3 dagen voordat ik ongi zou moeten worden, volgens de laatste 2 cyclussen) toch voorzichtig aan ongi te worden.... in ieder geval wat roze/rode afscheiding. Bah wat heb ik een kutlichaam.... excusez le motmaar ik ben gewoon een beetje woest/teleurgesteld. Heb nu echt het gevoel dat het van mij helemaal niet meer hoeft en dat ik de Clomid gewoon maar laat staan voorlopig. Bah Bah.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je opbeurende woorden, maar ik geloof niet dat ik dat soort geluk heb....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:07 schreef Catootje het volgende:
diaan...*valse hoop melding* ik had ook drie dagen voor ik ongi moest worden wat rood bloedverlies en was ook al geheel ontstemd, maar dat gingna twee dagen toch weer over en toen was ik toch zwanger!!! en die drift had ik er ook bij, allebei de keren heb ik hier in huis kwaad staan roepen dat het dit keer de bloody limit was en dat ik er mee kapte en dat ze allemaal kapot konden vallen en beide keren bleek ik dus zwanger(voor niks vriendje verrot gescholden) dus ik ga gewoon voor je hopen, innestelingsbloeding????
1 dag echt eehhmmm ongeveer een maandverbandje, 1 dag een inlegkruisje, toen niks meer maar wel het gevoel alsof er elk moment me daar toch een partij bloed uit zou komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedankt voor je opbeurende woorden, maar ik geloof niet dat ik dat soort geluk heb....Had je 1 dag wat bloedverlies of 3 dagen?
En toen heb je nog wel een test gedaan op de 3e dag? Omdat de ongi anders was dan anders?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Catootje het volgende:
[..]
1 dag echt eehhmmm ongeveer een maandverbandje, 1 dag een inlegkruisje, toen niks meer maar wel het gevoel alsof er elk moment me daar toch een partij bloed uit zou komen
Nou wij hebben geen ovulatietest nodig, zwanger worden kunnen we niet zelf.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef Henkieboy het volgende:
weinig ervaring dus met inseminatie...tja, tis allemaal heel ingewikkeld, maar nu we het proberen is het vandaag dus gebleken dat het niet is gelukt. beiden heel erg teleurgesteld...ik heb verder ook geen idee wat je gemiddeld mag rekenen voordat iemand zwanger wordt?
Maakt iedereen hier gebruik van de ovulatie test etc?
Nu 4 maanden, en ik heb nog voor 2 resterende maanden, maar we willen even een maandje "pauze" wat dat betreft inlasten.... even proberen er minder mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef bixister het volgende:
diaan, hartstikke jammer. hoelang heb je nu clomid gebruikt?
Lief van je Lichiequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Lichie1975 het volgende:
Hi Diaan...jammer man dat het nie gelukt is.
Wij zitten int zelfde schuitje en ook wij hadden het plan om de laatste maand clomid te laten staan,maar omdat het de laatste keer zou zijn voordat de gyn weer met een ander middel komt ben ik toch maar weer begonnen aan de laatste kuur,wel een dag te laat trouwens.
Net wat jij zegt, je lichaam rust geven is erg belangrijk.
Ik gok erop dat er nog zoveel hormonen in mn lichaam zitten dat het nie zoveel uit maakt dat ik een dag te laat ben begonnen.
Wij duimen hier voor jullie.....en mischien helpt dat
Groetjes Lichie
Ow dat is ook frustrerend zeg.... bij mij is het alweer over..... zeer kort weer net als vorige maand. Vandaag dus geen Clomid in mn lijf..... best wel gek idee eigenlijk...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:53 schreef chesna het volgende:
En ik ben nog steeds ongi, ik neem aandelen in de tamponfambriek ::X
zullen we een inzameling houden voor de groningse tamponmaniak?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:53 schreef chesna het volgende:
En ik ben nog steeds ongi, ik neem aandelen in de tamponfambriek ::X
Volgens mij is Clomid er om een normale/reguliere eisprong op te wekken, tenminste daar heb ik het voor. Clomidquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:01 schreef Mariposa het volgende:
Vervelend Chesna. En vreemd, je cyclus met zijn (haar?) ongesteldheden lijkt mij wel een belangrijk iets om te onderzoeken als zwanger worden niet lukt.
De Clomid is toch om je cyclus te regelen (om ongesteld te worden)Of ben ik met iets anders door de war. Nou ik hoop voor je dat dat zijn werk gaat doen
Ja, dat heb ik ook wel vaak gedacht....en eigenlijk word je daar (tenminste, mij word geen ruk verteld) dus helemaal niet over voorgelicht. Ik weet ook niet of het zo is, ik hoor er niks over en zo. Maar goed, er is dus ook niemand die mijn vragen daaromtrent wel eens heeft beantwoord eik. Ik weet wel dat ik heel bang werd van de dood van Guusje Nederhorst, omdat het gerucht ging dat ze borstkanker had gekregen van hormoonbehandelingen om zwanger te worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:40 schreef Vivi het volgende:
Vinden jullie het niet eng eigenlijk om al die hormonen te slikken? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat het risisco op bepaalde (hormoongevoelige) kankersoorten hoger wordt daardoor bijvoorbeeld, of andere evt. bijwerkingen.
Chesna het is ook een heel dubbel gevoel hoor. Aan de ene kan heel blij met Clomid dat je weer eisprong hebt en een grotere kans op zwangerschap maar de bijwerkingen gingen me na afgelopen 4 maanden best wel tegenstaan. Al ga ik na deze rustmaand wat Clomid betreft wel weer beginnen met Clomid hoor. Ik kan nog 2 cyclussen. De bijwerkingen hoeven niet bij iedereen zo te zijn, dus hopelijk en misschien valt het bij jou mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:36 schreef chesna het volgende:
Ik heb om elf uur een afspraak bij de gyn en hopelijk krijg ook ik Clomid. Stom dat na het lezen van al deze enge (mogelijke) bijwerkingen ik nu misschien eindelijk een grotere kans maak. We zullen het zien, natuurlijk hoop ik dat het meteen raak is maar ja dat is meer hopen dan dat ik daarvan uitga.
Inmiddels ben ik nog steeds ongesteld, zit alweer bijna op een maand![]()
Ik hoop dat de bijwerkingen mee gaan vallen want ik ben wel humeurgevoelig en mijn partner is weer gevoelig voor mijn emoties dus dat word nog wat![]()
ik gun het je zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef NieTTus het volgende:
Ooooh ik vind het zo spannend worden!
Ik vind het zo onwerkelijk, dat als het allemaal gaat zo als het zou moeten gaan, ik over 3 maanden zwanger zou kunnen zijn!
arme arme Martinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef NieTTus het volgende:
Gemeen hè... voelde me daarna ook zo'n bitch, kreeg ineens zoveel medelijden met hem.. Niet om nu, maar om wat hij nog te verduren krijgt met me![]()
Maar gelukkig is ie na meer dan 7 jaar al behoorlijk wat gewend
![]()
Zo dacht ik er de eerste keer ook over, maar na 2 rondes nam mn enthousiasme voor Clomid wel af door de bijwerkingen en de verandering die ikzelf onderging. Ik hoop voor je dat het bij jou niet zover komt.... maar wil je alleen attent maken op het feit dat Clomid niet zaligmakend is....quote:
Wat spannend!!!! Ik ben ookquote:
Zou zo maar kunnen, welke scholen heb jij gezeten dan??quote:Op maandag 31 juli 2006 09:37 schreef Githa het volgende:
annemieke ff heel erg offtopic, heb ik niet bij jou op school gezeten?![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, welke scholen heb jij gezeten dan??
Vanaf de 2e dag dat ik Clomid nam tot aan de eisprong heb ik het meest last gehad... die andere twee weken niet tot nauwelijks.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:02 schreef chesna het volgende:
Weet iemand wanneer ze het meeste last had van de bijwerkingen van Clomid (even ter voorbereiding)
Chesna het klinkt allemaal zo herkenbaar waar je nu doorheen gaat. Ik heb zelf dan geen clomid gebruikt, maar wel 8 x IUI, 1 x IVF en 1 cryo terugplaatsing achter de rug en de momenten waarop je de hoop even laat varen zijn supermoeilijk. Maar ook deze dag gaat voorbij en elke dag is er weer eentje dichterbij jullie kindjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef chesna het volgende:
Heb het gevoel dat ik niets kan, en mijn lichaam laat mij in de steek en ik heb het gevoel dat die Clomid ook niet gaat helpen en dat ik mij weer voorhoudt dat ik ooit kinderen krijg maar dat er gewoon een vloek op mij rust en het nooit gaat lukken.
Ik geloof dat ik nog een beetje sliep ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Marie79 het volgende:
2007
Ik praat even voor mijn beurt ...
*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
2 februari 2007: Vivi
*** Half februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
11 maart 2007: XXXKarinXXX
zwanger dus... of bedoelde je dat niet ET?
en behoorlijk ook ..quote:
Ik zit even bij te lezen en las je eerdere post en dacht:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog een beetje sliep ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |