Wat balen voor je zeg... 2 weken wachten, duurt lang ja.... bah niet leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef chesna het volgende:
Ik moet twee weken langer wachten. De gyn in het ziekenhuis was ziek dus ik ben gebeld dat de afspraak verzet is naar de 18de *grom*
Nog langer wachtenniet fijn want ik was juist zo blij (als ik het zo mag omschrijven) dat ik nu eindelijk naar de apotheek kon voor Clomid. Maar nee, nog twee weken langer en vertraagd.
Dat worden dus spannende weken! Morgen over een week alweerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:00 schreef Annemiek78 het volgende:
Jeetje, wat een gestuntel weer zeg, mariposa.. Komt lekker professioneel over van zo'n ziekenhuis.
Minoes: De TP zal waarschijnlijk volgende week donderdag zijn (of als die datum vol zit, de dinsdag erop) Komt dus al lekker dichtbij...
Jeetje, ook al wachtenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef chesna het volgende:
Ik moet twee weken langer wachten. De gyn in het ziekenhuis was ziek dus ik ben gebeld dat de afspraak verzet is naar de 18de *grom*
Nog langer wachtenniet fijn want ik was juist zo blij (als ik het zo mag omschrijven) dat ik nu eindelijk naar de apotheek kon voor Clomid. Maar nee, nog twee weken langer en vertraagd.
Mijn antwoord:quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:31 schreef Pat33 het volgende:
Hai,
Ik ben nieuw hier en zal me eerst ff voorstellen, ik ben een mama van een eigenwijze kleuter van 4 jaar en we zijn aan het "klussen" voor een tweede.
Onze eerste is op de "gewone" manier gemaakt, daarna kreeg ik last van mijn schildklier en kreeg medicijnen daarvoor.
Nu is dus mijn hele cyclus in de war en moet ik dmv hormonen zwanger proberen te worden.
Ik heb 3 maanden Clomid geslikt, en omdat ik daarvan tegen de muur stuiterdekreeg ik van mijn gyn puregon voorgeschreven en pregnyl.
Ook bij deze hormonen voel ik me niet echt lekker; misselijk, duizelig en een raar, onbestemd gevoel.
Maar de gyn zegt dat het niet aan de hormonen ligt, maar dat het tussen m'n oren zit!![]()
Als het tegenzit zit ik nog maaaaanden opgescheept met deze hormonen.
Heeft iemand ervaring (goed of slecht!) met deze hormonen?![]()
Het is nu ook vakantietijd, misschien dat het ook daardoor komt. Ik merk in andere topics ook dat het vrij rustig is.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:19 schreef chesna het volgende:
Ik zie dat wij hier een beetje stilgevallen zijn.
Altijd mooi om te zien dat in andere topics de mensen blij zijn met hun zwangerschap bevalling/geboorte kinderen enzo
Maakt mij toch altijd weer een beetje zuur en verdrietig
Ik heb idd 1 tabletje per dag gehad en dat heeft dus niet veel gewerkt denk ikquote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
Marie dat is balen zeg.... heb je 1 tabletje per dag gehad? Het kan zijn dat je meer nodig hebt... wanneer moet je nu weer naar de gyn? Dikke knuffelvan mij.
Jammer dat 1 tabletje niet gewerkt heeft zeg... ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen over 2,5 week.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:25 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Ik heb idd 1 tabletje per dag gehad en dat heeft dus niet veel gewerkt denk ik![]()
Nu vrijdag over 2 weken weer terug naar de gyn en dan horen we wel weer verder! Voor alsnog blijven we voor deze cyclus evengoed positief![]()
Heb je wat te vertellen? Zie ook je vraag in Z&G?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Toot... in de week voordat je ongi werd of eigenlijk de laaste dagen voordat je ongi werdhad je dan ook last van dingen? Zoals misselijkheid, zere liezen etc?
Helaas nog niet BE... maar ik heb behoorlijk wat last van misselijkheid (al 4 dagen), geen zin in eten, zere buik/steken, zere borsten enz. dus ik begin een beetje te hopen, zo heb ik me niet eerder gevoeld. Ik ben echter "bang" dat mn lichaam me gewoon weer voor de gek aan het houden is. A.s. vrijdag heb ik mn NOD (nou ja 34e dag na laatste ongi, maar dat is ongeveer mn cyclus) en ik wil dat maar even afwachten... ik word pas echt blij als ik een positieve test in mn handen heb.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je wat te vertellen? Zie ook je vraag in Z&G?
Ik vind het zelf ook heel spannend... maar vrijdag wordt voor mijn gevoel D-day...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef Brighteyes het volgende:Dat klinkt wel allemaal heel erg spannend Diaan!
quote:
quote:
Hoort toch ook zo? Ik moet toch weten wanneer we dan iemand aan moeten nemen om te koken enzoquote:
quote:Eerste reageerbuisbaby is zwanger
Uitgegeven: 10 juli 2006 20:10
LONDEN - Louise Brown, de eerste reageerbuisbaby ter wereld, is zwanger. De 27-jarige Brown, die in 2004 trouwde, verwacht haar kind in januari, meldden Britse media maandag. Zij vertrouwde aan de krant Daily Express toe dat haar zwangerschap, die zonder medisch ingrijpen tot stand is gekomen, voor haar de verwerkelijking van een droom betekent.
Louise Brown werd in 1978 geboren nadat haar moeder Lesley na een aantal IVF-behandelingen zwanger was geworden. Later kreeg het echtpaar Brown nog een reageerbuisbaby.
Louise Brown was de eerste IVF-baby ter wereld in 1978. Een paar jaar later kreeg zij een zusje (ook via IVF). Dat zusje heeft een paar jaar geleden een kindje gekregen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef Belana het volgende:
maar dan is dit dus niet de eerste?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Henkieboy.... zelf inseminatie? Ik heb er geen ervaring mee. Ik kan je er helaas ook niet over vertellen.
Wat mijzelf betreft: ik kom even gal spuwen... alle symptomen ten spijt lijkt het erop dat mn lichaam heeft besloten om vandaag (3 dagen voordat ik ongi zou moeten worden, volgens de laatste 2 cyclussen) toch voorzichtig aan ongi te worden.... in ieder geval wat roze/rode afscheiding. Bah wat heb ik een kutlichaam.... excusez le motmaar ik ben gewoon een beetje woest/teleurgesteld. Heb nu echt het gevoel dat het van mij helemaal niet meer hoeft en dat ik de Clomid gewoon maar laat staan voorlopig. Bah Bah.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |