abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39565657
Hai,
Ik ben nieuw hier en zal me eerst ff voorstellen, ik ben een mama van een eigenwijze kleuter van 4 jaar en we zijn aan het "klussen" voor een tweede.
Onze eerste is op de "gewone" manier gemaakt, daarna kreeg ik last van mijn schildklier en kreeg medicijnen daarvoor.
Nu is dus mijn hele cyclus in de war en moet ik dmv hormonen zwanger proberen te worden.
Ik heb 3 maanden Clomid geslikt, en omdat ik daarvan tegen de muur stuiterde kreeg ik van mijn gyn puregon voorgeschreven en pregnyl.
Ook bij deze hormonen voel ik me niet echt lekker; misselijk, duizelig en een raar, onbestemd gevoel.
Maar de gyn zegt dat het niet aan de hormonen ligt, maar dat het tussen m'n oren zit!
Als het tegenzit zit ik nog maaaaanden opgescheept met deze hormonen.
Heeft iemand ervaring (goed of slecht!) met deze hormonen?
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:34:03 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_39565731
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar genoeg dames hier wel.
In dit topic: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#20) staan veel ervaringen, aangezien iedereen daar wel in de medische molen zit.
veel succes!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:17:24 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39570901
Ik heb je vraag even gekopieerd naar het topic dat Belana aanhaalt. Daar zitten de experts en ervaringsdeskundigen.

doen we deze dicht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')