Bedankt voor je opbeurende woorden, maar ik geloof niet dat ik dat soort geluk heb....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:07 schreef Catootje het volgende:
diaan...*valse hoop melding* ik had ook drie dagen voor ik ongi moest worden wat rood bloedverlies en was ook al geheel ontstemd, maar dat gingna twee dagen toch weer over en toen was ik toch zwanger!!! en die drift had ik er ook bij, allebei de keren heb ik hier in huis kwaad staan roepen dat het dit keer de bloody limit was en dat ik er mee kapte en dat ze allemaal kapot konden vallen en beide keren bleek ik dus zwanger(voor niks vriendje verrot gescholden) dus ik ga gewoon voor je hopen, innestelingsbloeding????
1 dag echt eehhmmm ongeveer een maandverbandje, 1 dag een inlegkruisje, toen niks meer maar wel het gevoel alsof er elk moment me daar toch een partij bloed uit zou komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bedankt voor je opbeurende woorden, maar ik geloof niet dat ik dat soort geluk heb....Had je 1 dag wat bloedverlies of 3 dagen?
En toen heb je nog wel een test gedaan op de 3e dag? Omdat de ongi anders was dan anders?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef Catootje het volgende:
[..]
1 dag echt eehhmmm ongeveer een maandverbandje, 1 dag een inlegkruisje, toen niks meer maar wel het gevoel alsof er elk moment me daar toch een partij bloed uit zou komen
Nou wij hebben geen ovulatietest nodig, zwanger worden kunnen we niet zelf.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef Henkieboy het volgende:
weinig ervaring dus met inseminatie...tja, tis allemaal heel ingewikkeld, maar nu we het proberen is het vandaag dus gebleken dat het niet is gelukt. beiden heel erg teleurgesteld...ik heb verder ook geen idee wat je gemiddeld mag rekenen voordat iemand zwanger wordt?
Maakt iedereen hier gebruik van de ovulatie test etc?
Nu 4 maanden, en ik heb nog voor 2 resterende maanden, maar we willen even een maandje "pauze" wat dat betreft inlasten.... even proberen er minder mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef bixister het volgende:
diaan, hartstikke jammer. hoelang heb je nu clomid gebruikt?
Lief van je Lichiequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:57 schreef Lichie1975 het volgende:
Hi Diaan...jammer man dat het nie gelukt is.
Wij zitten int zelfde schuitje en ook wij hadden het plan om de laatste maand clomid te laten staan,maar omdat het de laatste keer zou zijn voordat de gyn weer met een ander middel komt ben ik toch maar weer begonnen aan de laatste kuur,wel een dag te laat trouwens.
Net wat jij zegt, je lichaam rust geven is erg belangrijk.
Ik gok erop dat er nog zoveel hormonen in mn lichaam zitten dat het nie zoveel uit maakt dat ik een dag te laat ben begonnen.
Wij duimen hier voor jullie.....en mischien helpt dat
Groetjes Lichie
Ow dat is ook frustrerend zeg.... bij mij is het alweer over..... zeer kort weer net als vorige maand. Vandaag dus geen Clomid in mn lijf..... best wel gek idee eigenlijk...quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:53 schreef chesna het volgende:
En ik ben nog steeds ongi, ik neem aandelen in de tamponfambriek ::X
zullen we een inzameling houden voor de groningse tamponmaniak?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:53 schreef chesna het volgende:
En ik ben nog steeds ongi, ik neem aandelen in de tamponfambriek ::X
Volgens mij is Clomid er om een normale/reguliere eisprong op te wekken, tenminste daar heb ik het voor. Clomidquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:01 schreef Mariposa het volgende:
Vervelend Chesna. En vreemd, je cyclus met zijn (haar?) ongesteldheden lijkt mij wel een belangrijk iets om te onderzoeken als zwanger worden niet lukt.
De Clomid is toch om je cyclus te regelen (om ongesteld te worden)Of ben ik met iets anders door de war. Nou ik hoop voor je dat dat zijn werk gaat doen
Ja, dat heb ik ook wel vaak gedacht....en eigenlijk word je daar (tenminste, mij word geen ruk verteld) dus helemaal niet over voorgelicht. Ik weet ook niet of het zo is, ik hoor er niks over en zo. Maar goed, er is dus ook niemand die mijn vragen daaromtrent wel eens heeft beantwoord eik. Ik weet wel dat ik heel bang werd van de dood van Guusje Nederhorst, omdat het gerucht ging dat ze borstkanker had gekregen van hormoonbehandelingen om zwanger te worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:40 schreef Vivi het volgende:
Vinden jullie het niet eng eigenlijk om al die hormonen te slikken? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat het risisco op bepaalde (hormoongevoelige) kankersoorten hoger wordt daardoor bijvoorbeeld, of andere evt. bijwerkingen.
Chesna het is ook een heel dubbel gevoel hoor. Aan de ene kan heel blij met Clomid dat je weer eisprong hebt en een grotere kans op zwangerschap maar de bijwerkingen gingen me na afgelopen 4 maanden best wel tegenstaan. Al ga ik na deze rustmaand wat Clomid betreft wel weer beginnen met Clomid hoor. Ik kan nog 2 cyclussen. De bijwerkingen hoeven niet bij iedereen zo te zijn, dus hopelijk en misschien valt het bij jou mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:36 schreef chesna het volgende:
Ik heb om elf uur een afspraak bij de gyn en hopelijk krijg ook ik Clomid. Stom dat na het lezen van al deze enge (mogelijke) bijwerkingen ik nu misschien eindelijk een grotere kans maak. We zullen het zien, natuurlijk hoop ik dat het meteen raak is maar ja dat is meer hopen dan dat ik daarvan uitga.
Inmiddels ben ik nog steeds ongesteld, zit alweer bijna op een maand![]()
Ik hoop dat de bijwerkingen mee gaan vallen want ik ben wel humeurgevoelig en mijn partner is weer gevoelig voor mijn emoties dus dat word nog wat![]()
ik gun het je zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef NieTTus het volgende:
Ooooh ik vind het zo spannend worden!
Ik vind het zo onwerkelijk, dat als het allemaal gaat zo als het zou moeten gaan, ik over 3 maanden zwanger zou kunnen zijn!
arme arme Martinquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef NieTTus het volgende:
Gemeen hè... voelde me daarna ook zo'n bitch, kreeg ineens zoveel medelijden met hem.. Niet om nu, maar om wat hij nog te verduren krijgt met me![]()
Maar gelukkig is ie na meer dan 7 jaar al behoorlijk wat gewend
![]()
Zo dacht ik er de eerste keer ook over, maar na 2 rondes nam mn enthousiasme voor Clomid wel af door de bijwerkingen en de verandering die ikzelf onderging. Ik hoop voor je dat het bij jou niet zover komt.... maar wil je alleen attent maken op het feit dat Clomid niet zaligmakend is....quote:
Wat spannend!!!! Ik ben ookquote:
Zou zo maar kunnen, welke scholen heb jij gezeten dan??quote:Op maandag 31 juli 2006 09:37 schreef Githa het volgende:
annemieke ff heel erg offtopic, heb ik niet bij jou op school gezeten?![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, welke scholen heb jij gezeten dan??
Vanaf de 2e dag dat ik Clomid nam tot aan de eisprong heb ik het meest last gehad... die andere twee weken niet tot nauwelijks.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:02 schreef chesna het volgende:
Weet iemand wanneer ze het meeste last had van de bijwerkingen van Clomid (even ter voorbereiding)
Chesna het klinkt allemaal zo herkenbaar waar je nu doorheen gaat. Ik heb zelf dan geen clomid gebruikt, maar wel 8 x IUI, 1 x IVF en 1 cryo terugplaatsing achter de rug en de momenten waarop je de hoop even laat varen zijn supermoeilijk. Maar ook deze dag gaat voorbij en elke dag is er weer eentje dichterbij jullie kindjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef chesna het volgende:
Heb het gevoel dat ik niets kan, en mijn lichaam laat mij in de steek en ik heb het gevoel dat die Clomid ook niet gaat helpen en dat ik mij weer voorhoudt dat ik ooit kinderen krijg maar dat er gewoon een vloek op mij rust en het nooit gaat lukken.
Ik geloof dat ik nog een beetje sliep ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Marie79 het volgende:
2007
Ik praat even voor mijn beurt ...
*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
2 februari 2007: Vivi
*** Half februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
11 maart 2007: XXXKarinXXX
zwanger dus... of bedoelde je dat niet ET?
en behoorlijk ook ..quote:
Ik zit even bij te lezen en las je eerdere post en dacht:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog een beetje sliep ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |