abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 19:30:20 #201
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40056030
Spannend NieTTus!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:58:51 #202
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_40059217
Oe spannend, NieTTus!

Nou, hier heeft de Clomid niet gewerkt, althans in zoverre... mijn eisprong is niet vervroegd en ook ben ik gisteren weer ongesteld geworden! 'k Ben benieuwd wat de gyn er volgende week vrijdag verder over kan zeggen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_40059739
Oooh wat balen Marie

Moet je nu weer een ronde clomid in, of wordt er nu verder gekeken?
sorry als dit al ergens staat, maar zoveel bijgelezen, dat ik de helft al kwijt ben
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:27:29 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_40059844
Maakt niet uit hoor NieTTus, het is warm...
En ik heb maar voor 1 ronde clomid gekregen, dus er wordt naar ik neem, nu verder gekeken!
pi_40062082
spannend NieTTus
pi_40062152
Ik heb ook maar een rondje Clomid gekregen Marie79, ik begin waarschijnlijk volgende week maandag (als ik het goed reken en alles goed gaat).
Dan na drie weken - na volgende week maandag- (dus meer dan vier van nu) heb ik een nieuwe afspraak en hoor en merk ik dus wel wat er gaat gebeuren.
Ik verwacht geen succes deze eerste keer eigenlijk maar ik hoop het stiekem toch wel een beetje, ik hoop niet dat ik hele erge teleurstellingen krijg, want ik ben wel een beetje bang dat dit nog weleens een heel lang traject kan gaan worden.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:17:02 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_40072593
Spannend hoor NieTTus...

En Marie wat zonde zeg... dikke knuffel van mij

Hier bevalt de ronde zonder Clomid erg goed.... geen opvliegers en goed humeur. Of de eisprong komt, zullen we komende week merken.
Make love, not war ☮
pi_40087364
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef NieTTus het volgende:
Ooooh ik vind het zo spannend worden!

Ik vind het zo onwerkelijk, dat als het allemaal gaat zo als het zou moeten gaan, ik over 3 maanden zwanger zou kunnen zijn!
ik gun het je zo
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_40105166
*zeur mode aan*

ik plak helemaal aan elkaar van het warme weer en maar goed ook want anders dan was ik nu vast omver gevallen.
Ik gebruik nu duphanogwat om mijn menstruatie te stoppen. 10 pilletjes en ik ben op pilletje 6 en ik bloed nog steeds. Het is wel minder maar goed bloed is bloed word er gek van
Hierna nog 4 dagen en dan als het goed is ga ik weer bloeden, ja geen wonder want volgens mij ben ik er dan nog geen dag helemaal vanaf geweest

*zeur mode uit*
pi_40125290
Chesna,word er geen echo gemaakt bij jou?Misschien heb je wel iets in je baarmoeder zitten wat er niet hoort?En volgens mij kan dit toch ook niet goed voor je zijn,je hb enzo Wat vreselijk dat ze je zo lang aan laten modderen.EHBO bellen misschien een idee en flink overdrijven,dat je tegen de vlakte bent gegaan(ik roep maar wat )
Veel sterkte,dit is gewoon onmenselijk vind ik hoor.

Groetjes,Minoes
  maandag 24 juli 2006 @ 10:41:14 #211
26341 Mariposa
Telt af...
pi_40126425
NieTTus, spannend zeg! Hopelijk heeft September goed nieuwd voor je in petto.

Jeetje Chesna, dat is ook 10 keer niets. Ik kan me echt voorstellen dat je er helemaal gek van wordt, zeker met dit weer. Sterkte
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_40130349
Ze hebben een echo gemaakt maar daarop was niets aparts te zien. Maar die echo was al voor dit bloedverlies en hoorde bij de standaard procedure voor die Clomid.
Nee mijn hb is niet goed, want ik ben elke keer bekaf en met die warmte is inderdaad niet echt prettig.

Ik red mij wel Ik raak er al bijna aan gewent
pi_40137472
Balen Chesna! Soms werkt je lichaam gewoon niet mee en dat is zo frusterend!

Ik ben net naar de apotheek geweest en morgen is alles al binnen! Niets gehoord over voorschieten oid, dus ik ga ervan uit dat het gewoon goedkomt!
Mijn buik is al flink aan het rommelen, 1 dezer dagen wordt ik ongesteld en dan over 3 weken gaan we beginnen!!!!

Ongelofelijk, maar echt waar..

Vanmorgen mijn vestigingsmanager ingelicht (man) en die was zoooo enthousiast dat ik even zoiets had van maar hij is zelf papa van 2 kleine kids, en zei al "ik ben pro kids, hartstikke leuk joh!!!!!"
Ik zit op een vestiging met including me, 3 man, dus ik wilde geen smoesjes hoeven verzinnen.. Ben echt blij dat ik het heb gedaan!!

Wat een opluchting is dat zeg! Niets staat meer in de weg om te beginnen..
pi_40148932
goed om te horen NieTTus !
pi_40174749
Jeetje, wat een tas vol joh!
Wist wel dat het veel was, maar zoveel!!

Was nog even onduidelijkheid over het voorschieten van de medicijnen deze eerste keer, dus de machtiging overhandigt en toen kreeg ik het zo mee! Pff opluchting..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:24:32 #216
3011 E.T.
pi_40175909
NieTTus, wat een hoop he? hele koelkast vol
Ik heb trouwens ook altijd open kaart gespeeld op m'n werk over de behandelingen. heb daar ook alleen maar positieve ervaringen mee. Altijd een hoop begrip en meelevendheid van m'n werkgever en collega's gehad ermee. Anders gaan ze toch achter je rug om bedenken waarom je zo vaak een half uurtje later begint, of tussendoor naar de arts moet.
Op deze manier ben je iedereen een stap voor

Wanneer ga je beginnen met spuiten eigenlijk?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40182437
Dat ligt eraan wanneer ik ongesteld word.. Zodra ik ongesteld word (deze week ergens) 3 weken later begin ik met de Lucrin... Na een week word ik ongesteld, en weer een week later ga ik menopur bijspuiten. Moet zeggen dat ik die nog wel ff ingewikkeld vind met mengen enzo.. Maar dat komt vast goed! Lucrin zijn van die insulinespuitjes, stelt bijna niets voor.. (althans heb ze nog niet gevoeld he, hihi!)

Ja ik ben ook liever open! Inderdaad wat je zegt, kunnen ze achteraf nooit wat van zeggen!
Het gaat nu echt ff allemaal in een stroomversnelling.. heel fijn maar anderzijds best een beetje "eng".. Ik deed altijd redelijk nuchter zo van "oh nou ja als het moet dan moet het, ik heb geen andere keus".. maar nu alles zo tastbaar wordt, is het best even bibberen af en toe.. Het komt allemaal goed daar ben ik van overtuigd.. Maar nu overheerst het jeeeeeeetje gevoel nog even

Je weet gewoon nog niet helemaal wat je te wachten staat en dat maakt het extra spannend
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:07:33 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40195087
Gister ongi geworden... erg raar, want nu is mn cyclus opeens superkort. Maar goed gister dus ook begonnen met de antibiotica, deze maand even afspraken maken bij de ivf verpleegkundige en even heel zielig doen over de punctie. En dan volgende maand er tegenaan!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_40209872
Spannend Tico!! Misschien gaan we wel gelijk op...
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:15:40 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40211433
ja, we gaan een wedstrijdje doen.... Die antibiotica is echt super smerig, eerst oplossen in water en dan dat vieze bittere water wegklokken, bah.
wel een beetje eng hoor alles komt zo dichtbij..
pi_40217057
Raar hè? Ik vind het maar moeilijk te bevatten.. Het word ineens zo heel echt ineens, zonder dat je nog weet wat het resultaat gaat zijn, ofzo!

Antibiotica sucks blegh! Succes, hoop dat je er snel vanaf bent!
pi_40227802
Succes Tico en NieTTus
Ik hoop dat alles goed gaat!

Maar kom ook op de mindere momentjes hier praten hoor. Wij luisteren ook heel goed !

Ik wou dat ik ook zover was Ik wil ook blij nieuws melden

Voorlopig zit ik nog vast aan mijn ongi
pi_40235749
15 dagen, tis gewoon smerig en ik mag de zon niet in, dat is ook nog eens balen.
pi_40246727
Dat ga ik zeker proberen, ook op de mindere dagen te komen praten
Op dit moment nog niets te klagen

Ik ben vanmiddag netjes op tijd ongesteld geworden! Dus 17 augustus gaat de eerste spuit erin..
Alleen die krampjes nu.. Maar straks paar pijnstillers erin en vanavond vroeg naar bed.. Is het morgen weer minder!

Balen dat je nog steeds ongi bent, wordt het wel al minder of blijft het hetzelfde?
Ook jouw tijd komt dat je blij nieuws kunt melden!! Ik had ook nooit gedacht dat ik ook nog op dit punt zou komen...

Ticootje, "gelukkig" is het ook nog even te warm in de zon.. Ikzelf zat met antibiotica 's avonds wel gewoon in het zonnetje, maarja, ik verbrand bijv. ook praktisch nooit, dus kan niet zeggen of jij dat ook kunt doen... Sterkte nog even!!
pi_40264804
hoest emt de ongi chesna? Niettus, wat sppppppaaaaaannnneeeennd!!! Spuit maar lekker raak hoor (duur spul he)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:40:39 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40265196
spuiten doen wij pas in sept. Dus niettus hopen maar dat jij eerst bent.
pi_40269351
Nog steeds ongi en ik ben nu door die tien pillen heen, nu moet ik weer ongi worden (of zijn ) en dan moet ik met Clomid beginnen.
Ik wacht een dag en vanaf morgenochtend moet ik ook gaan temperaturen. Dat is voor mij een hele stap want ik moet over mijn verlegenheid heenstappen om dat te gaan doen.
Het voelt zo, raar, en vernederend om als ik net wakker word met een termometer naast mijn lief te gaan liggen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:22:24 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40270781
oh dat temperaturen valt echt heel erg mee, koop ff een oorthermometer, die heeft binnen 30 sec je juiste temp. Manlief merkt het dan niet eens joh. Onder je kussen dat ding en meten op ZELFDE tijd. (dus ook in het weekend om bv 7 uur als dat je temptijd is). suc6!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:55:29 #229
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_40276267
Goedemiddag! Hier ben ik weer eventjes, ik laat niet zoveel van me horen, maar lees wel mee hoor! Heb nog niet echt het gevoel dat ik echt méé kan praten met jullie! ik weet dat dat nergens op slaat, ik heb gewoon even de tijd nodig om aan dit topic te wennen

Vanmiddag zijn we weer bij de gyn geweest. Uitslag van het spermaonderzoek was binnen, dat was prima, lief zat zelfs boven het gemiddelde! (ben wel blij dat dat tenminste goed is) en volgende week krijgen we een samenlevingstest, dan zit ik weer in mijn vruchtbare periode. Ik ben benieuwd wat daar weer uit gaat komen!
Mocht daar nu niets uit komen, dan kan gaat de gyn naar mijn eileiders kijken en die evt. doorspoelen mochten ze verstopt zitten.
pi_40279124
Ik begin nu (zonder hormonen nog) al een echte bitch te worden

Vanmiddag nogal een verhitte discussie met manlief (uiteraard om niets) en hij stuurt een heel lief mailtje met excuus en dat ie niet zo lekker in zijn vel zit vandaag..

En wat stuurt Satan terug

"ik ook niet.. Ben ongesteld, werk in een ongelofelijk hitte en mag binnenkort minimaal 45 spuiten mijn lichaam in jassen!! Nou jij weer..."

pi_40279216
Chesna, dat kan ik me zo voorstellen dat het klote is!
Ik duim toch zooo hard dat die ongesteldheid snel over is, en dat jullie heel snel een kindje gaan bakken!

Catoot, NIET normaal gewoon!!!! Maargoed, tis voor een goed doel! (toch?...) En ik heb nou eenmaal de mazzel dat ik 4 jaar geleden al wist dat ik ivf zou moeten ondergaan, en daar dus heel erg mijn verzekering op heb afgestemd

Tico, Dan ben ik eerder ja! Maar jij volgt gewoon heel snel!

Marie, kan me zo goed voorstellen dat het moeilijk is écht te beseffen dat je in de molen zit, als je eenmaal actiever in dit topic gaat meeposten! Tis ook allemaal niet zomaar wat.. Maar het komt goed! Dat voel ik!!! Écht!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:49:22 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40279222
Ai...
Het is vanaf hier gezien een heerlijke hormonen-mailtje, maar of het handig is...
pi_40279297
Gemeen hè... voelde me daarna ook zo'n bitch, kreeg ineens zoveel medelijden met hem.. Niet om nu, maar om wat hij nog te verduren krijgt met me

Maar gelukkig is ie na meer dan 7 jaar al behoorlijk wat gewend

vrijdag 28 juli 2006 @ 19:48:38 #234
3011 E.T.
pi_40280616
ik moest er stiekem wel een beetje om lachen hoor, nieTTus
pi_40281323
Hoh hormoontjes, die heb ik ook !
Ben meer dan een maand ongi dus heb meer dan een hormoon intussen.

Ja heel snel hopelijk, misschien heb ik de mazzel dat het in een keer raak is. Soort lucky shot, maar ja die kans is 1 op 19123892323 vooral bij mij
pi_40281444
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef NieTTus het volgende:
Gemeen hè... voelde me daarna ook zo'n bitch, kreeg ineens zoveel medelijden met hem.. Niet om nu, maar om wat hij nog te verduren krijgt met me

Maar gelukkig is ie na meer dan 7 jaar al behoorlijk wat gewend

arme arme Martin
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:42:06 #237
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40293444
Hier weet een berichtje van mijn kant:

Heb vorige maand de poging af moeten breken. Het slijmvlies werd niet dik genoeg om terug te plaatsen. Heb toen tabletjes gekregen die een ontrekkingsbloeding veroorzaken en moet daarna dus weer helemaal opnieuw beginnen met opbouwen van het baarmoederslijmvlies middels de dubbele dosis progynova.

Maar goed nieuws is dat ik vandaag dus weer begin met de progynova. Maandag maar even bellen om een eerste echo af te spreken. Hopelijk hebben we dan deze maand meer succes. Heb daar nu overigens wel alle vertrouwen in. De dikte van het bms heeft bij mij namelijk nog nooit voor problemen gezorgd, zal dus wel eenmalig zijn geweest (Dacht de IVF-arts zelf ook, trouwens)
Positive thinking, my way of thinking!
pi_40302709
Hey Annemiek,

Hopelijk word het een topmaand !

*duimt voor Annemiek*
pi_40344068
Morgen mijn eerste Clomid dat
Laten we hopen dat het goed gaat. Ben nu omdat ik al ongi was en nu gestopt ben met die pillen nog meer ongi (dweilen met de kraan open)
Maar goed we houden de moed erin en hopen dat de Clomid aanslaat en dat in ieder geval de ongi weg gaat, en nou ja ik droom stiekem van een gelukje. WE zijn in de week supreme op vakantie dus ben ik hoop ik ook ontspannen (hopelijk werkt dat mee).
Gisteren voor het eerst aan een vriendin verteld hoe het ervoor staat. Ze schrok niet maar ze kon zich gelukkig voorstellen dat het een heel traject is.
Ik zou willen dat ik het gelukkige nieuws al kon melden maar helaas, kleine stapjes vooruit.
Op welke dag na de eisprong kan ik testen ? Dat weet ik helemaal niet namelijk
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 09:37:54 #240
81992 Githa
pi_40344118
annemieke ff heel erg offtopic, heb ik niet bij jou op school gezeten?
pi_40358727
Chesna, ik duim met je mee!! Heel erg spannend zeg.. Raar is dat hè? Als je het voor het eerst aan iemand in je omgeving verteld?
Bij mij weet nagenoeg iedereen het.. Kan en wil er eigenlijk niet geheimzinnig over doen
Daarbij wist ook iedereen al dat ik 2 jaar geleden geopereerd ben, dus 1 + 1 = 2 natuurlijk!

Annemiek, wat balen dat het deze ronde niet is gelukt.. Maar wel positief dat je baarmoederslijmvlies normaal wel goed is. Laten we hopen dat dit gewoon eenmalig was! Ik duim me hier helemaal suf!!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:31:58 #242
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_40360727
29 augustus hebben wij de afspraken met de ivf-verpleegkundige.... het festijn gaat beginnen.
pi_40376033
Vandaag mijn eerste Clomid genomen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:48:34 #244
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_40377450
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 07:49 schreef chesna het volgende:
Zo dacht ik er de eerste keer ook over, maar na 2 rondes nam mn enthousiasme voor Clomid wel af door de bijwerkingen en de verandering die ikzelf onderging. Ik hoop voor je dat het bij jou niet zover komt.... maar wil je alleen attent maken op het feit dat Clomid niet zaligmakend is....

* begint de volgende ronde na een ronde van heerlijke rust en zonder ook weer met Clomid hoor
Make love, not war ☮
pi_40378131
ik weet het vd bijwerkingen
pi_40392674
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 07:49 schreef chesna het volgende:
Wat spannend!!!! Ik ben ook voor over 2 weken! Het gaat me enerzijds niet hard genoeg, anderzijds krijg ik nu ook een beetje de bibbers voor bijv. de punctie. Moet ik niet doen, zat vrouwen zijn me voorgegaan en hebben het overleefd, ik ongetwijfeld ook

Hou vast hè, dat positieve gevoel!!

Ticooooootjeeeee het gaat beginnen!!! Wat spannend!!
pi_40393481
Ja ik hoop dat dit werkt
En als ik voor het eerst in meer dan een maand van ongi afkom ben ik helemaal blij
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:44:22 #248
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40394271
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:37 schreef Githa het volgende:
annemieke ff heel erg offtopic, heb ik niet bij jou op school gezeten?
Zou zo maar kunnen, welke scholen heb jij gezeten dan??

Ben trouwens weer begonnen met de progynova. Volgende week vrijdag heb ik eerste echo weer. Ben benieuwd. Heb wel een soort rust/vertrouwen over mezelf heen gekregen. Deze keer gaat het geduld beloont worden en komt het goed. (Zegt mijn onderbuik gevoel/ mijn intuitie/ voorgevoel) Hopelijk heb ik hierin gelijk.
Positive thinking, my way of thinking!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:14:24 #249
3011 E.T.
pi_40395258
Annemiek, spannend weer!
Hopen dat deze keer je bms wel goed groeit en dat er een mooi eskimootje in gaat zitten
pi_40409764
Ik heb vandaag mijn tweede Clomid dag.
Als het gaat zoals nu ben ik snel van mijn ongi af *juig*
Van bijwerkingen heb ik tot nu toe nog niet zoveel last dus we zien wel of die nog gaan komen.
Gelukkig heb ik deze weken nog vakantie dus kan ik als ik wil gewoon mijn bed induiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')