abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 augustus 2006 @ 10:02:03 #251
81992 Githa
pi_40410662
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:44 schreef Annemiek78 het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen, welke scholen heb jij gezeten dan??

Walewyc ( zo schreef je dat toch ? )

Ik help je duimen dat je geduld beloont wordt...voor iedereen hier trouwens!
pi_40412132
Weet iemand wanneer ze het meeste last had van de bijwerkingen van Clomid (even ter voorbereiding)
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:24:58 #253
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_40414697
Ik heb voor mijn gevoel niet heel erg last gehad van bijwerkingen van de clomid. Alleen voelde ik me bij tijd en wijle een beetje lamlendig, maar dat weet ik ook ergens aan de erge warmte! M.a.w. ik heb dus niet echt een duidelijk antwoord voor je!
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:00:47 #254
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_40434613
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:02 schreef chesna het volgende:
Weet iemand wanneer ze het meeste last had van de bijwerkingen van Clomid (even ter voorbereiding)
Vanaf de 2e dag dat ik Clomid nam tot aan de eisprong heb ik het meest last gehad... die andere twee weken niet tot nauwelijks.
Make love, not war ☮
pi_40450451
Ik ben altijd emo dus dat merk ik niet eens
Verder bloed ik vrolijk mijn dagen door grinnn
Heb af en toe van die - ik ga bijna janken momenten- maar tot nu toe nog overleefd
pi_40459217
Ik voel me gewoon zielig vanavond.
Mijn is laat thuis en ik ben helemaal vooral alleen.
Heb het gevoel dat ik niets kan, en mijn lichaam laat mij in de steek en ik heb het gevoel dat die Clomid ook niet gaat helpen en dat ik mij weer voorhoudt dat ik ooit kinderen krijg maar dat er gewoon een vloek op mij rust en het nooit gaat lukken. Je hoort alleen maar verhalen over bijwerkingen van Clomid waar je niet op zit te wachten en volgens mij is er nog nooit iemand zwanger door geworden.
Het liefste wil ik in bed kruipen met de deken over mij heen
Maar dat kan niet en ik weet dat ik onredelijk ben en ik weet niet hoe ik weer redelijk kan worden
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:23:36 #257
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40459314
Volgens mij is Lishe zwanger geworden van Clomid.. Catootje is zwanger geworden door Clomid..

En jouw reactie klinkt echt zoals ik Catootje las, 3 jaar geleden
Volgens mij is het echte rotzooi, maar kan het wel werken

Dus lekker een pot thee zetten straks, pak koek erbij.. zielige film op tv zoeken, dekentje op de bank ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 19:32:25 #258
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40459542
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:20 schreef chesna het volgende:
Heb het gevoel dat ik niets kan, en mijn lichaam laat mij in de steek en ik heb het gevoel dat die Clomid ook niet gaat helpen en dat ik mij weer voorhoudt dat ik ooit kinderen krijg maar dat er gewoon een vloek op mij rust en het nooit gaat lukken.
Chesna het klinkt allemaal zo herkenbaar waar je nu doorheen gaat. Ik heb zelf dan geen clomid gebruikt, maar wel 8 x IUI, 1 x IVF en 1 cryo terugplaatsing achter de rug en de momenten waarop je de hoop even laat varen zijn supermoeilijk. Maar ook deze dag gaat voorbij en elke dag is er weer eentje dichterbij jullie kindje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40460151
Dank jullie

Het voelt zo machteloos en je kan er niets aan doen geen invloed niets.
En soms denk ik is het het wel waard om mijn lichaam maar ook mijn geest zo af te matten voor iets dat ik heel graag wil. Ik geloof wel dat het het waard is.
MAar of het ooit lukt is nog maar de vraag.
Ik heb ook alleen maar trek in lekkere dingen, maar als manlief zo thuiskomt moet ik ook nog eens braaf gaan koken
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 19:56:21 #260
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40460282
Dat is het allermoeilijkste chesna. Jezelf afvragen of het ooit gaat lukken. Wij zijn zelf 4 jaar bezig geweest, waarvan bijna 3 jaar in de MMM en pas achteraf (nu ik zwanger ben) kan ik zeggen dat het het waard is geweest. En je mag jezelf af en toe best verwennen met lekkere dingen hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40460657
Ja achteraf ga ik dat ook zeggen alleen heb ik er nu niets aan het is nu vooraf
Ik blijf nog wel even in mijn rotgevoel zitten dus ik accepteer het maar voor nu.
Ga zo koken en misschien voel ik mij daarna beter
pi_40462421
En anders bestel je wat Chesna
Dat moet best kunnen voor een keertje!

Ik merk dat ik op een punt kom nu, dat ik al die tijd maar data in mijn hoofd had, maar die data zijn vooral gericht op het lukken de eerste keer ivf. Maar ineens schoot me te binnen, wat als het niet lukt? En daar moet ik niet vanuit gaan, het komt zoals het komt en het is beter er positief in te stappen (denk ik) dan van te voren al te doemdenken.. Maar het maakt me wel onzeker.. Want is de teleurstelling straks niet te groot als het die eerste keer niet lukt! (en die kans is toch best aanwezig, ondanks dat verder alles bij mij "in orde" is op het ontbreken van mijn eileiders na )

Je gaat steeds verder een stapje de molen in, en soms gaat dat best snel waardoor het échte besef pas later komt! Ondanks dat ik me heb neergelegd bij het feit dat ik alleen maar zwanger zou kunnen worden door ivf, komt zo af en toe ook wel weer de vraag, waarom nou zo op? Waarom ik niet op de normale manier, gewoon hoppakee, heftige vrijpartij en daar komt dan een kindje uit.

Het ligt niet in je eigen handen, en dat maakt je onzeker! Over 2 weken (precies vandaag) begin ik met de eerste spuit, maar ik moet ook nog een punctie ondergaan.. Dat ineens bezorgd me soms even een zweet moment! Ik met een mega pijn grens, die nooit ergens bang voor is, krijgt daar nu soms de bibbers bij.. En ik denk dat het allemaal heel normaal is! Maar leuk is anders..

Lekker alles eruit gooien en vooral ff doen waar JIJ zin in hebt! Lekker op tijd naar bed, en morgen weer een nieuwe dag!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_40466269
Kan mij voorstellen dat je niet uit zit te kijken daarnaar nee.
Misschien kom ik ook eens op dat punt. Ik denk dat ik op dit moment de onzekerheid het meest slopende vind. Ik kan mij ook nergens op instellen. Misschien deze maand misschien over een halfjaar misschien over een jaar of nog langer pas.
Ik snap niet dat de behandelingen zolang duren enzo want dit is gewoon een hoop uitzichtloos. Aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat er zo min mogelijk gif in mijn lichaam beland. Het is toch allemaal maar slecht en vol met risico s.

Ik hoop echt dat jij heel snel goed nieuws hebt want dan juig ik met je mee.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:12:13 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_40466334
Als man sta je er uiteraard wat verder van af allemaal. Maar nu wij een maandje vrij hebben van Clomid heb ik het gevoel dat er wat minder druk op staat. In die zin dat Diaan de bijwerkingen niet heeft (*O*) en (vooral zij) ook wat minder er mee bezig is. Op zich een heerlijk gevoel. Al is het jammer dat we helaas wel weer ermee zullen moeten beginnen (of het moet deze maand raak zijn geweest, maar daar rekenen we niet echt op).
Dus Chesna, als je even zat bent, stop dan even een maandje. Misschien dat lichaamlijk niet bijdraagt aan wat je wilt (zwanger worden), maar geestelijk is het wel even een verademing.
pi_40468645
Chesna, ik duim net zo hard mee dat jij ook heel snel goed nieuws te vertellen hebt! Misschien nog wel sneller dan ik
pi_40473806
NieTTus ik herken je verhaal heel goed, ik zit hier met precies het zelfde. Ik vind het vooral gemeen, met het overgrote deel van de mannelijke bevolking kan ik kinderen krijgen op natuurlijke manier, maar niet met de man waarvan ik hou. Ik heb ook nog een tijd getwijfeld of ik wel verder moest gaan, wij zijn eigenlijk nog niet heel lang bezig, maar de gyn sluit het eigenlijk vrijwel uit dat we "normaal" kinderen kunnen krijgen. Daar wilde ik eigenlijk niet aan, ik wilde het gewoon niet geloven, misschien lukt het toch. Maar goed ik heb me er toch gewoon bij neergelegd, en ja een paar flinke huilbuien zijn ook voorbij gekomen. De punctie ben ik heel erg bang voor, en het komt steeds dichterbij. 29 aug hebben wij het gesprek bij de ivf verpleegkundige, dat gaat nog wat worden, want ik ben panisch voor naalden, het vervelende dat ik ook nog een flauwval als er in me geprikt wordt maakt alleen het spuiten al een hel.

Maar goed het is nu eenmaal niet anders, gewoon even doorbijten, overleven doe ik het wel....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_40485963
Ineens niet meer ongi
Ik voelde mij vanmiddag niet zo lekker ben gana liggen.
Heb nog maar 1 druppeltje bloed gezien.
Van het vele bloedverlies weken achterelkaar
Nu ineens zomaar van heelveel naar niets
pi_40488066
Dat is goed nieuws Chesna!! De clomid kan misschien al je hormonen weer op de rit brengen...
Kan me voorstellen dat je nu even denkt, hè? Maar ik duim voor je hoor! Moet gewoon raak zijn, de eerste maand, daar gaan we voor toch?

Tico, inderdaad heeel herkenbaar! Alleen hier ligt dan het probleem bij mij. Heb ik me vreselijk kut om gevoeld, voelde als falen. Dat heb ik gelukkig niet meer. Verder is alles in orde, dus het kan!

Overleven doe je zeker, en ik denk dat je na 2 weken spuiten al niet beter weet... Geen ervaring mee, maar als ik mensen in mijn omgeving hoor..

ik kijk heel erg op tegen de eerste spuit. Niet qua pijn, maar qua emoties. Dan begin je écht! Dat brengt zoveel met zich mee, dan pas ga je volgens mij beseffen dat het écht op die manier moet! Sowieso heb ik het de laatste week best moeilijk soms.. Mijn moeder is 1,5 jaar geleden, net een half jaar voor mijn trouwen, plotseling overleden.. En ik vind het zo erg dat ze dit niet gaat meemaken!

Maar we komen er wel!! We gaan elkaar er doorheen trekken, met een super kindje als resultaat! Dat gun ik iedereen in dit topic, en snel ook!!
pi_40488687
Ik voelde mij ook heel erg rot hoor toen ik tot de ontdekking kwam dat het niet vanzelf ging.
Eigenlijk was dat nog niet eens het eerste hoor, maar ik werd gewoon niet ongi en was ik ongi dan duurde en duurde het maar. Ik werd er echt ziek van. Ik ben een harde en met mijn lichaam is niets mis (ja ik heb een gezondbuikje) maar ik werd gewoon zon onregelmatig ongi.
Eerder in mijn leven heb ik het nooit echt gemerkt want ik heb altijd de pil gebruikt. Ik werd vrij jong ongi en ik sportte heel veel, daarbij was het onhandig als ik het niet onder controle had dus daarom de pil.
Toen ik ermee stopte, dat is al een aantal jaren geleden toen kwam het nooit meer op gang.
Ik heb gewoon geen eisprong, of althans geen eisprong in een cyclus (volgens de gyn had ik er waarschijnlijk wel eentje maar zij wist ook niet waarneer en hoevaak dus ik weet ook niet waarop dat gebaseerd is).
Voor mij voelt het ook als een falen. Met is niets mis maar met mij dus wel. Helaas maar misschien met een steuntje in mijn rug lukt het wel.

Maar het gevoel blijft wel een beetje
pi_40488921
Ook al vroeg ongi.. Toch vraag ik me heel soms af of dat invloed kan hebben.. Of er een verband bestaat tussen vroeg ongi worden (maar wat is vroeg? Hoe oud was je Chesna?) en problemen met hormonen, of bijv. vergroeiingen enzo.. Shoot me hoor, dit komt ineens in me op en ik post impulsief.. Misschien is het onzin, maar ik vraag het me af..

Ik werd op mijn 9e (!!!!) al ongi, ben uiteindelijk op mijn 11e (!!!!) al aan de pil gegaan, omdat ik gewoon 3 weken van de maand kromliep van de pijn. Geen arts die het wilde onderzoeken.. "hoort erbij, doet nou eenmaal zeer, leer er maar mee leven"

Nou is dat wel vrij extreem, en het blijkt dat mijn eileiders dus gewoon al vanaf de aanmaak toen ik in mijn moeders buik zat, gedraaid en achterom aan mijn baarmoeder verkleefd zaten.

Toen mijn eileiders eenmaal wegwaren, was de maand erop mijn menstruatie een verademing! Krampje (een ochtend) en hoppa ongesteld! Jeetje, als ik dat eerder had geweten!

Chesna, ik ben zo blij dat iets als hormoonstimulatie en ivf bestaat!! Probeer mijn nare gevoel dan maar om te buigen naar, ben ik blij dat ik nu leef. En niet 40 jaar terug, dan had ik gewoon kinderloos gebleven. (en misschien blijf ik dat ook wel, maar daar gaan we maar even niet vanuit )

Pfffffffff hormonen, emoties wat moet je er eigenlijk mee
pi_40489253
wat eenv erhalen weer.....Niettus met je negende al ongi en dat sucks zeg!!
Chesna, ik voel met je mee, clomid maakte me nukkig, agressief, emotioneel en op sommige dagen echt superdepressief. En ik kan me voorstellen dat je denkt wat nou achteraf misschien heb ik nooit een achteraf want dat vind ik het moeilijke van de mmm ...je doet er aan mee omdat het je kansen biedt, maar het kan na lle ellende gewoon nog steeds zo zijn dat je bij die mensen hoort die gewoonweg geen kinderen zullen krijgen. We hopen wel voor je, duimen alle kanten richting dees' topic en reken maar dat het jullie gaat lukken!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_40493466
Ik was ook op mijn negende ongi geworden. Echt een ramp was dat. Sommige hadden nog niet eens borsten en op mijn elfde had ik al een bos schaamhaar
Ik ben op mijn tiende aan de pil gegaan.
Ja dat ik mij maar niet moet aanstellen, en dat alle vrouwen ongesteldworden en bij jou kan het niet erger zijn als bij anderen die er ook gewoon mee doorleven, ik heb al die verhalen gehoord.
Ja ik heb van nature wel neiging tot wisseling in stemming dus Clomid maakte mij gisteren een stuiterbal, en het moeilijke is dat ik dat op zo n moment niet kan relativeren.

Ik ben ook blij dat de mogelijkheden bestaan hoor, want ondanks de nadelen geef ik mij daar gewoon aan over. Ik weet zeker dat het het waard is.
pi_40497017
Ik wissel ook snel in stemmingen, maar gelukkig kan ik het steeds beter beheersen (maar dat is nu, zonder hormonen nog )

Verschrikkelijk hè! Als ik eraan terug denk.. Nee dan ben ik blij dat ik nu hier ben zeg maar

Het komt goed, daar ben ik van overtuigd! Hoe moeilijk dat nu soms ook te geloven is!
Ben blij dat dit topic bestaat!
pi_40499457
Maar we slepen elkaar erdoor, ja en ik ben blij dat er een topic voor bestaat.
Ik zou anders helemaal gek zijn geworden
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 09:42:22 #275
3011 E.T.
pi_40505042
Catootje, hoe gaat het eigenlijk met jou in de MMM?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:39:36 #276
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_40505634
2007
Ik praat even voor mijn beurt ...

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
2 februari 2007: Vivi
*** Half februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
11 maart 2007: XXXKarinXXX

zwanger dus... of bedoelde je dat niet ET?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 13:15:13 #277
3011 E.T.
pi_40508873
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Marie79 het volgende:
2007
Ik praat even voor mijn beurt ...

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
2 februari 2007: Vivi
*** Half februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
11 maart 2007: XXXKarinXXX

zwanger dus... of bedoelde je dat niet ET?
Ik geloof dat ik nog een beetje sliep ofzo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:20:40 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_40513309
zwangerschapsdementie ET
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:46:52 #279
3011 E.T.
pi_40513970
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:20 schreef Belana het volgende:
zwangerschapsdementie ET
en behoorlijk ook ..
  † In Memoriam † zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:11:11 #280
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40514533
E.T.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:29:37 #281
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_40516712
Kan gebeuren...
pi_40527487
Ik ben nogsteeds bloedvrij
En vandaag mijzelf helemaal afgepeigerd door te zwemmen.
Gelukkig wat minder in de emo-draaimolen vandaag.
Morgen een rustige dag en dan begint de week weer.

Ik heb mijn laatst Clomidpilletje van deze maand geslikt en hoop natuurlijk dat mijn lichaam de rest doet
pi_40549435
Whhhhhaaaa, ET!!!!!! Nou, *ernstig gezichie trekt* ik heb een mededeling: ik ben zwanger!! ET, dat is dementie, heeerlijk dat jullie dat ook hebben..

Stemmingswisselingen onder invloed van hormonen heb ik ook altijd erg, zie dan ook erg op tegen de overgang (mijn vriend zegt dattie dan bij me weggaat maar dat meent ie niet geloof ik) ...maar dan komt zo'n pilletje clomid hard aan. Toen ik een keer de maximale dosis moest slikken was het dan ook echt niet meer te doen.

Ik heb trouwens sinds de laatste clomid een bijwerking die maar niet overgaat: flitsen als het schemert, ik zie dan echt dubbel. Mijn gyn zei dat het niet kon komen van de clomid (ik heb het alleen als ik dat spul gebruik WIJF!) en dat het dus ook niet zo lang kon duren ...kwoot: "je zal wel migraine hebben" Ik dacht altijd dat je dan ook hoofdpijn had maar iig: ik ben nu bang dat het een soort definitieve restverschijnsel is....
DANYEL EN THIJS
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:07:39 #284
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_40550241
Chesna ik hoop voor je dat de Clomid doet wat ie moet doen.... komende weken worden spannende weken en wat heerlijk dat je bloedvrij bent. Hopelijk voor de komende 9 maanden. Moet je nog op de 21e dag bloedprikken? Of binnenkort naar de gyn.

Hier is het nog rustig. A.s. dinsdag zit ik op dag 29 maar ik verwacht deze week in ieder geval niet ongi te worden. Ik weet ook niet of ik uberhaupt een eisprong zonder clomid heb gehad... in de week dat ik eisprong "zou moeten hebben" heb ik buikloop gehad en veel buikpijn. Nou ja we wachten gewoon af en zien dan wel verder. Het zou me niets verbazen dat het nog eens 4 weken langer duurt voordat ik ongi word, eigenlijk zoals het was toen ik nog geen clomid gebruikte.
Make love, not war ☮
pi_40559308
Ik moet naar de gyn, maar natuurlijk precies in de vakantieweek als ik niet in de buurt ben, dus die afspraak word ietsje later. Beetje slechte planning dus. (ik ga naar de gyn op 29 augustus) We zullen zien, al hoop ik dat ik door de week vakantie een beetje kan ontspannen. Dat zou mijn lichaam goed doen.

He bah wachten tot je ongi word is ook niet fijn, dan is het net of je zit uit te kijken naar al die ellende die ongi altijd met zich meebrengt. Hopelijk word je ongi maar dan zonder rampverschijnselen
pi_40573808
he dat is dezelfde dag... Dat wordt een geluksdag!!
pi_40586625
..ik heb vandaag mijn spuitspullen naar de dokter gebracht, alles bij elkaar zo'n 300 euro waard minstens en hartstikke goed. Vraag ik wat ze ermee gaan doen .....weggooien
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 22:43:38 #288
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40590593
Dat meen je niet Catootje Bij ons in de fertiliteitspoli kunnen ze de meeste dingen nog gebruiken zolang het geen aangebroken ampul is. De injectienaalden gebruiken ze voor spuitinstructies, de progestanbolletjes geven ze de eerste dag van de punctie een paar van mee totdat de mensen zelf in de gelegenheid zijn geweest om ze te halen en ook de hormonen (puregon en pregnyl) geven ze aan mensen waarbij het niet vergoed wordt. Ik heb ook een hele tas afgeleverd en ben erg blij dat het in ieder geval goed terecht komt.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:15:46 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_40598507
dat is toch doodzonde zeg catoot!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:18:17 #290
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40598991
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:15 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik nog een beetje sliep ofzo
Ik zit even bij te lezen en las je eerdere post en dacht: wat bedoelt ze nou?
Ik kon me niet voorstellen dat je het alweer vergeten was.
Ontzettend zwangere muts!

Catootje, heb je niet gevraagd waarom ze het niet weer gebruikten?
Het kost jou wel klauwen met geld en voor hun is het gewoon afval.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:52:00 #291
3011 E.T.
pi_40599426
Als er medicijnen speciaal voor jou besteld worden of aan jou worden meegegeven mogen deze officieel idd niet meer gebruikt worden voor iemand anders (hoe bedoel je; de zorg kost ons klauwen met geld?) Vorige keer heb ik andere ivf'ers via de zwarte 'handel' er blij mee gemaakt (geen handel, want ik heb 't gewoon weggegeven.. is toch al voor betaald)

Zal eens navragen of ze het hier in het ziekenhuis willen hebben, want er ligt nog wel het e.e.a in de koelkast
pi_40601058
ik moet straks alles zelf betalen... het is best frustrerend dat ik nu weet hoe er met de overgebleven medicijnen wordt omgegaan....
pi_40605446
PFff ik ben zo moe de afgelopen dagen
Misschien doet mijn lichaam die het nog nooit of alleen maar meer dan 15 jaar terug heeft gedaan
pi_40608420
chesna, dat kan ook het wisselvallige weer zijn hoor...ik heb ook al 3 dagen hoofdpijn.
pi_40648022
Ja het kan ook door het weer komen.
In de week van mijn eisprong ben ik op vakantie (hopelijk word ik niet te beroerd of pijnlijk)
Enne 29 augustus word DE dag (hoop ik)
pi_40650193
pfff, soms wordt ik zo droevig van dit alles....bah.
pi_40702631
Er is aan mijn kant niet zo heel erg veel bijzonders te melden.

Ik ga vandaag over een week op vakantie, en dat is de week van mijn eisprong (als het goed is). Ik zal dan hopelijk daar niet teveel last van hebben want ik wil er natuurlijk gewoon een leuke tijd van maken met mijn partner. Misschien dat afleiding en ontspanning juist wel heel goed is.
En natuurlijk wens ik wel beter weer als dat het nu is, aangezien ik gewoon in Nederland op vakantie ga, het hoeft niet warm, maar droog zou wel heel erg fijn zijn.

In de vakantie gaan we ook het draaiboek maken voor ons trouwen.

Verder heb ik nog een beetje up en downs. Ik merk de downs niet heel erg omdat ik daar altijd wel een beetje meer last van heb als 'gemiddelde' mensen, maar vooral s morgens wil ik nog weleens een beetje snauwerig zijn (tot wanhoop van mijn ) En ik ben redelijk snel vermoeid maar goed dat kan ook het weer zijn wat al eerder gesuggereerd werd.

Ik laat het gewoon over mij heenkomen en denk aan de mooie en spannende dingen en natuurlijk aan de toekomst.
Maarre volgende week eerst eens goed mijn huisje poetsen en dan op vakantie
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:30:41 #298
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40736571
Gelukkig is nu wel alles goed gegaan en krijg ik komende dinsdag de terugplaatsing.
Hopelijk blijft dit emmy wel de volle negen maanden lekker warmpjes bij mama!!
Positive thinking, my way of thinking!
  † In Memoriam † zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:30:16 #299
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40738946
Wat fijn Annemiek en a.s. dinsdag al de terugplaatsing. Ik duim me suf dat deze emmy lekker bij je blijft de komende paar maanden. De eerste stap is nu gezet
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:01:28 #300
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40760427
Ik merk wel dat meer en deel van de meiden hier met clomid bezig zijn. Geen ervaringen met IVF hier? Ik begin hem nu toch wel te knijpen hoor, voor komende dinsdag. Dan gaat ons emmy terug geplaatst worden. Gaat nu toch echt wel korten!! Brr.... spannend.
Positive thinking, my way of thinking!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')