quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef Catootje het volgende:
Diaan, volgens mij ben jij de volgende die zwanger kan zijnmaar het is idd wel eens lastig om alles bij te houden....ik moet even teruglezen in het vorige topique want er was iemand met dikke pech geloof ik.....
En daar ben ik het ontiegelijk mee eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie Slaapmeisje, Catootje en Minoes achterna kunnen!
Ik ook, want anders wordt het echt een langlopend proces, maar goed, aan de hand van het consultformulier, wil ze dus kijken hoe dringend het is. Nou ja het zal je misschien wel bekend voorkomen, want jij bent toch ook dokters-assistent?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Karin het volgende:
Mariposa ik hoop dat de afspraak nog voor de vakantie geregeld kan worden en je snel weet waar je aan toe bent.
Ja zoiets. Het is voor mij ook vaak erg frustrerend die wachttijden in de zorg. Jammer dat je soms zo'n lange wachttijd moet verkopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik ook, want anders wordt het echt een langlopend proces, maar goed, aan de hand van het consultformulier, wil ze dus kijken hoe dringend het is. Nou ja het zal je misschien wel bekend voorkomen, want jij bent toch ook dokters-assistent?
Dat lijkt mij een strak plan, ik ben soms ook helemaal de draad kwijt. Voor mn gevoel zitten er hier - gelukkig - nu niet meer zo heel veel.... of heb ik het nu helemaal mis? Er zijn er nu in ieder geval 3 afgevallen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef Catootje het volgende:
wat misschien wel handig zou zijn, is als we weten: die en die dat en dat op die en die datum...een streepje piesen onthou ik nog wel, maar wie welk onderzoek wanneer heeft ook alweer wil ik nog wel eens vergeten, zeker met die iui en zo.....terwijl ik echt mijn best doe hoor: tis geen desinteress!
Dat is waar....quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar op met die gegevens en data dan!
Is idd mss wel een handig idee. En wie er niet in wil hoeft toch niet?
hahaha twee zielen, één gedachte, ik had net mn berichtje geëdit... ik sta helemaal achter je opmerking...quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef Marie79 het volgende:
Dan maar ook samen zwanger zijn in de (hopelijk nabije) toekomst???
Volgens mij zijn ook Bright, Mariposa en Luna belandt in de MMM, maar ik weet niet of zij in de OP genoemd willen worden en geven dat zelf dan wel aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:34 schreef Belana het volgende:
Nog "maar" 3 over hier he..... meiden, veel succes hoor!!
Ja in ieder geval met de MMM, ze laat de natuur nu de gang gaan... ik ben volgens mij nog wel wat vergeten: Ticootje, Annemiek78 en Suziiieeeequote:Op donderdag 29 juni 2006 09:02 schreef Belana het volgende:
ja, dat is waar. Maar is luna niet gestopt?
Ik lees wel mee hier..maar officieel heb ik me nog niet aangemeld hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja in ieder geval met de MMM, ze laat de natuur nu de gang gaan... ik ben volgens mij nog wel wat vergeten: Ticootje, Annemiek78 en Suziiieeee
ik begrijp het helemaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn voor anderen in dit topic, maar zo zag ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |