quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:19 schreef Catootje het volgende:
Diaan, volgens mij ben jij de volgende die zwanger kan zijnmaar het is idd wel eens lastig om alles bij te houden....ik moet even teruglezen in het vorige topique want er was iemand met dikke pech geloof ik.....
En daar ben ik het ontiegelijk mee eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie Slaapmeisje, Catootje en Minoes achterna kunnen!
Ik ook, want anders wordt het echt een langlopend proces, maar goed, aan de hand van het consultformulier, wil ze dus kijken hoe dringend het is. Nou ja het zal je misschien wel bekend voorkomen, want jij bent toch ook dokters-assistent?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:52 schreef Karin het volgende:
Mariposa ik hoop dat de afspraak nog voor de vakantie geregeld kan worden en je snel weet waar je aan toe bent.
Ja zoiets. Het is voor mij ook vaak erg frustrerend die wachttijden in de zorg. Jammer dat je soms zo'n lange wachttijd moet verkopen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:21 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik ook, want anders wordt het echt een langlopend proces, maar goed, aan de hand van het consultformulier, wil ze dus kijken hoe dringend het is. Nou ja het zal je misschien wel bekend voorkomen, want jij bent toch ook dokters-assistent?
Dat lijkt mij een strak plan, ik ben soms ook helemaal de draad kwijt. Voor mn gevoel zitten er hier - gelukkig - nu niet meer zo heel veel.... of heb ik het nu helemaal mis? Er zijn er nu in ieder geval 3 afgevallen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:21 schreef Catootje het volgende:
wat misschien wel handig zou zijn, is als we weten: die en die dat en dat op die en die datum...een streepje piesen onthou ik nog wel, maar wie welk onderzoek wanneer heeft ook alweer wil ik nog wel eens vergeten, zeker met die iui en zo.....terwijl ik echt mijn best doe hoor: tis geen desinteress!
Dat is waar....quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom maar op met die gegevens en data dan!
Is idd mss wel een handig idee. En wie er niet in wil hoeft toch niet?
hahaha twee zielen, één gedachte, ik had net mn berichtje geëdit... ik sta helemaal achter je opmerking...quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:17 schreef Marie79 het volgende:
Dan maar ook samen zwanger zijn in de (hopelijk nabije) toekomst???
Volgens mij zijn ook Bright, Mariposa en Luna belandt in de MMM, maar ik weet niet of zij in de OP genoemd willen worden en geven dat zelf dan wel aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:34 schreef Belana het volgende:
Nog "maar" 3 over hier he..... meiden, veel succes hoor!!
Ja in ieder geval met de MMM, ze laat de natuur nu de gang gaan... ik ben volgens mij nog wel wat vergeten: Ticootje, Annemiek78 en Suziiieeeequote:Op donderdag 29 juni 2006 09:02 schreef Belana het volgende:
ja, dat is waar. Maar is luna niet gestopt?
Ik lees wel mee hier..maar officieel heb ik me nog niet aangemeld hierquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja in ieder geval met de MMM, ze laat de natuur nu de gang gaan... ik ben volgens mij nog wel wat vergeten: Ticootje, Annemiek78 en Suziiieeee
ik begrijp het helemaalquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn voor anderen in dit topic, maar zo zag ik het
Je omschrijft het precies zoals ik het ook voel(de)! De overstap heb ik inmiddels gemaakt, maar het duurde even voor ik dat durfde hoor!quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het blijft lastig om de overstap te maken van 2e streepje naar dit topic. Ik heb daar zelf voornamelijk moeite mee gehad omdat ik dan van mezelf moest toegeven dat ik vrijwel niet zwanger kon worden zonder medische hulp. Ik hoopte elke keer nog dat ik alsnog spontaan zwanger zou raken en die medische malle molen niet nodig zou hebben. Hiernaartoe overstappen lijkt dan zo definitief en daarmee gaf ik voor mezelf aan dat ik toch echt verminderd vruchtbaar was. Voor die tijd was ik nog een beetje in de ontkenningsfase. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn voor anderen in dit topic, maar zo zag ik het
Grappig Minoes, jij dus ook uit Hoorn of omgeving? Hier = Bovenkarspel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:31 schreef minoes_ het volgende:
Marie79,trap op bij het restaurant ,linksaf en helemaal rechtdoor en uiteindelijk rechtsaf door de klapdeuren![]()
![]()
Zeg,ik wist helemaal niet,dat jij ook in Hoorn in het zh kwam?
Ik liep altijd met het flesje in mijn bhin de winter kon dat wel,met een jas erover,deze keer had ik t maar in mijn tas gedaan,was bijna 25 graden dus warm genoeg lijkt me.
Groetjes,Minoes![]()
Dank je wel BE... Word weer spannend maandag voor ons.. Hou jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het stukje van Annemiek nog even opgezocht want dat stond in het vorige topic en heb het in de OP gezet.
Als er meer bij moet en als er van andere wat bij moet, geef maar een gil he.
Ik woon nu een jaar in Bovenkarspel! Ik ben oorspronkelijk Beverwijkse en via Heerhugowaard en Enkhuizen hier beland! Ik heb géén idee wat de Wendel is!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:27 schreef Mariposa het volgende:
MarieBen je oorspronkelijk Bovenkarspelse? Ik heb er tot mijn 13e gewoond zeg maar. Ik ging naar de Wendel, dan heb je misschien een idee van welke buurt
![]()
hoi hoi Lichie... welkom helaasin dit topic. Zow drie pilletjes per dag... dat is best veel. Ik heb gelukkig een eisprong met 1 pilletje per dag. Ik ken je bijverschijnselen ook. Ik ben ook erg humeurig, maar vooral in de 5 dagen slikken en de dagen erna. Zodra de eisprong is geweest, die bij mij ook heel erg pijnlijk is, gaan de verschijnselen weer een beetje weg. Het is erg vervelend die bijverschijnselen... en natuurlijk mag je hier je gal spuwen. No problem. Ik weet niet of het wel of niet normaal is die pijnlijke eisprong. Ik weet wel dat mijn collega dat ook heeft en zij gebruikt niet eens Clomid.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:29 schreef Lichie1975 het volgende:
Hallo allemaal,
Ook ik ben aan de hormonen(clomid)
En een last dat ik heb van alle bijwerkingen!!!! Mennn... tis echt niet meer te doen,dit is voor mij de 5de maand en hoef er gelukkig ook nog maar 1 dus.
Al heb ik ook vorig jaar al zo´n serie gehad(wat niks deed met mn lichaam)
Ik hoop dat ik hier een beetje menstale steun kan krijgen( ben ik hard nodig, kan overal wel om janken, en maak ruzie met alles en iedereen.....is dit een beetje herkenbaar?????)
Ik heb erge last van mijn eisprong nu, zelfs zo erg dat ikme er geoon tegen moet verzetten als het op de daad aankomt.
Kan toch ook niet normaal zijn wel dan
Nou ja.... groetjes en hoop snel iets te lezen![]()
Psst, Minoes... ik vond deze ook al aardig die kant op gaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 08:40 schreef minoes_ het volgende:
chesna,je bent nog een jonge blomIk ben al 10 jaar verder,dus wat dat betreft..........
[...]
Groetjes,Minoes![]()
Nee, ik moest alleen alvast afspraken maken. Voor de nefroloog had ik pas weer in september controle. De internist heb ik een afspraak in november. De cardioloog hoefde ik de komende 5 jaar niet meer langs te komen tenzij ik last zou krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:36 schreef minoes_ het volgende:
Mariposawat een gekeutel,nou ben je nog voor niks geweest.En,net wat ik al zei,ze kunnen dat gewoon via de interne post doen.Hebben ze niet verteld dan,waarom je bij die artsen moet komen?Of is het voor controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |