RoOoYtJuH | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:33 |
![]() __________________________________________________________________________________ Vorige delen 1. Pimp *hier* met je scooter of brommer 2. *Pimp* hier met je scooter/brommer (Deeltje 2) 3. *Pimp* hier met je scooter/brommer (Deeltje 3) 4. [Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4] 5. [Centraal] Brommerts Deeltje 5.. Voor de snelle FOKkers 6. [Centraal] Brommerts Deel 6: Voor trieste tomosrijders 7. [Centraal] Brommers EN Scooters vroem vroem [deel 7] 8. [CENTRAAL]Brommers en scooters, hier verder [deel 8] 9. [CENTRAAL]Brommers en scooters,hier dan maar verder [deel 9] (...) 16. [Centraal] Ijzer en Plastic, Diemietuhriej zonder Plastic __________________________________________________________________________________ Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers Klik op de naam voor een foto. __________________________________________________________________________________ Vaste Klanten ![]() __________________________________________________________________________________ Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen! - Hier kun je de OP vinden. ![]() | |
Devolution | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:34 |
En ik hou van filmpjes. ![]() | |
C2C | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:39 |
teeveepee | |
Alvilon | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:46 |
Kben ook wel benieuwd wat je van die filmpjes hebt gebakken ![]() Net een 80 blok gekocht voor me MB in opbouw, homoet 110 cc SP uitlaatje derbij ![]() 24 mm is ook onderweg ![]() | |
Geqxon | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:47 |
Filmpies! | |
Hpzone | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:48 |
Joepie, zie deze topic-serie nu pas, terwijl er al 4 maanden een scooter in de achtertuin staat ![]() ![]() | |
Geqxon | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:52 |
Dat snap ik dan niet he, waarom heb je die brommer dan al? Ik zou me echt niet in kunnen houden ![]() | |
C2C | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:54 |
mister_dog heeft 86 op m'n scooter gereden en ik maar 85 ![]() ![]() | |
RoOoYtJuH | dinsdag 27 juni 2006 @ 22:58 |
Filmpjes worden even omgezet naar Divx. | |
Geqxon | dinsdag 27 juni 2006 @ 23:05 |
quote:Bergafwaarts bij station vathorst? | |
mister_dog | dinsdag 27 juni 2006 @ 23:10 |
quote:met de kin op het stuur windmee over de west dijk niet naar beneden ofzo bijna lege tank en ik ben 2 kilo ( ![]() ![]() | |
Geqxon | dinsdag 27 juni 2006 @ 23:39 |
Hehehe ![]() Bij het station vathorst is de weg daar zo klote steil dat ik zéker over de 55 ging. Op de teller ging ik trouwens 20, maar die is kapot. | |
mister_dog | dinsdag 27 juni 2006 @ 23:56 |
quote:waar zit dat ergens?? | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 00:02 |
quote:Het treinstation van de nieuwbouwwijk Vathorst in Amersfoort ![]() Is vrij lastig te bereiken, maar als je via Hooglanderveen rijd kom je er wel. Ik zat bij dat viaduct al in enkele seconde op mijn topsnelheid, en dat blok maakte me toch toeren ![]() | |
snollic | woensdag 28 juni 2006 @ 00:11 |
Hey! Heb de filmpjes en foto`s even snel op me server gegooid, maar moet ze eigenlijk even omzetten naar divx. Als je gedult heb is het wel te doen ![]() Die rondje_schagen is wel grapsig, cam bevestigd op spadbord ![]() Hoor het wel ![]() tadaa: http://www.collinkicken.nl/derbi/ | |
snollic | woensdag 28 juni 2006 @ 00:13 |
quote:edit: Liefst right click>>save as als je ze vaker wil bekijken. anders gaat multikabel blaffen Nog een edit: Hee dat was geen edit ![]() | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 00:29 |
Burnout tegen een paaltje lijkt me linke soep hoor. Als je dan wegschiet kun je je zijkapje gelijk vervangen ![]() | |
RoOoYtJuH | woensdag 28 juni 2006 @ 00:30 |
Die rondje schagen is zeker wel een aanrader! duurt alleen wel lang om te downloaden, ach ja ![]() "huh drempel? Welke drempel?" 65 over de drempel ![]() | |
snollic | woensdag 28 juni 2006 @ 00:32 |
quote:ach ja... pas wel op ![]() Maar moest wel beetje me koppeling laten schieten om te burnen -_- Dus die 70 moet er maar snel onder ![]() | |
snollic | woensdag 28 juni 2006 @ 00:33 |
Maken jullie ook is een filmpie ![]() | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 00:33 |
quote:De enige cam die ik in huis heb is iets te duur om op mijn voorspatbord te tapen. | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 00:34 |
Ik wil al tijden een filmpje maken btw, de wegen zijn er hier perfect voor. En ik heb al zeker 50-60 keer mijn racerondje gereden ![]() | |
snollic | woensdag 28 juni 2006 @ 00:36 |
Hehe, nouja ik rij nog niet verzekerd. Dus moet beetje oppassen. Heb me frame dus laten stralen/spuiten en nu is me frame nr. eruit -_- Best kut. Dus moet nog even kijken hoe ik dit oplos. Tips? ![]() | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 00:38 |
Je bent fucked. Je moet als je hem op kenteken wilt laten zetten 69 euro per missend nummer betalen. Tenzij je een handige vriend met en ponssetje hebt. Maar dan moet je wel weten wat eerst je framenummer was. | |
snollic | woensdag 28 juni 2006 @ 00:42 |
quote:PER fucking nummerje? ![]() Een vriend van me kan het wel doen, maar als ze het merken....... Is dat een standaard lettertype op elke brom? Of verschillend | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 00:44 |
Sja, het is eigenlijk meer voor als je een nummertje weggeroest heb. Want er moet een behoorlijk onderzoek ingesteld worden ![]() Ik weet dus niet hoe het zit als je complete framenummer weg is. Ik zou degene die het nummer weggeschuurt heeft aanklagen ![]() | |
PallominnoXIII | woensdag 28 juni 2006 @ 00:49 |
http://media.putfile.com/tz50-driving-100kmh Wel quicktime nodig Ik op m'n tzr.. | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 00:50 |
quote:Pimp ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 01:34 |
quote:Dempels zijn herlijk met zo'n veering, ik ri wer altij mte 80 fzo eroveheen. ![]() | |
xFriendx | woensdag 28 juni 2006 @ 08:39 |
http://rapidshare.de/files/22300736/VRT-koppen.wmv.html Leuk stukje over onze buren onderin. Daar zijn brommers trouwens "opgefokt" ipv opgevoerd. | |
RoOoYtJuH | woensdag 28 juni 2006 @ 08:54 |
quote:Heerlijk he ![]() | |
mic_forever | woensdag 28 juni 2006 @ 10:17 |
quote:hehe leuk filmpje | |
fs180 | woensdag 28 juni 2006 @ 11:46 |
quote:racetomos ![]() (zeg ik met mn race puch ![]() ![]() ik heb nog geen camera.. en op nou laptop in tas te doen en webcam aan de voorkant.. mwah lijkt me niet zo veilig aangezien die laptop natuurlijk open moet staan anders gaat ie uit natuurlijk ![]() | |
fs180 | woensdag 28 juni 2006 @ 11:47 |
hebben jullie trouwnes nooit van filmpjes verkleinen gehoord ![]() | |
no1uknow | woensdag 28 juni 2006 @ 12:14 |
Toeren Per Vrommer | |
snollic | woensdag 28 juni 2006 @ 12:18 |
quote:Weet jij een handig tooltje om quicktime naar divx om te zetten? ![]() | |
mic_forever | woensdag 28 juni 2006 @ 12:38 |
je weet dat het tvp moet zijn hé ![]() | |
no1uknow | woensdag 28 juni 2006 @ 12:43 |
quote:Anders was ie al helemaal niet leuk ![]() | |
fs180 | woensdag 28 juni 2006 @ 12:50 |
Topsnelheid Versus Politie enne snollic, probeer Riverpast is | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 13:09 |
quote: ![]() Damn, er zaten wel erg veel typfouten in die zin. ![]() * Diemietuhriej koppijn heeft. ![]() | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 16:37 |
Ik ben dan eindelijk geen > 55 maagd meer ![]() | |
Forcefuzz | woensdag 28 juni 2006 @ 17:04 |
tvp | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 17:19 |
quote:Hmm, kan sneller. ![]() ![]() Maar die teller. ![]() | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 17:30 |
Mijn teller is porno. Digitaal is voor mietjes ![]() | |
C2C | woensdag 28 juni 2006 @ 17:35 |
quote:hoe kan je nou ineens zo hard rijden dan? | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 17:37 |
Toverkracht. omdat mijn teller kapot is | |
fs180 | woensdag 28 juni 2006 @ 18:22 |
uitlaat gepimpt http://media.putfile.com/Video-1-84-28 niet zeiken <_< opgenomen met webcam ![]() klinkt normaal veeel zwaarder, als een 125cc (helaas alleen als ie stationair draait ![]() | |
Zuen | woensdag 28 juni 2006 @ 20:09 |
Weet iemand hier ongeveer de kosten van een kap van een Kymco Agility 50? | |
C2C | woensdag 28 juni 2006 @ 20:29 |
quote:ligt eraan welke kap | |
Zuen | woensdag 28 juni 2006 @ 20:32 |
quote:De grote kap aan de achterkant, rechterkant. | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 20:53 |
![]() ![]() Heeft net een vriend langs me gereden met de auto, ik ging 90 op zijn teller. ![]() Lijkt me nogal sterk, maarja.. ![]() Dan zou ik iets van 230 of 270 euro boete hebben. ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 21:30 |
Wehehe, was net even aan het kloten met mijn DT, had per ongeluk benzinekraantje open laten staan, en die carb lekt keihard, dusja, ik dacht van, mengsmering, dat fikt wel goed, dus ik zo aansteken enzo, heel spoor naar de DT, ding in de fik. ![]() Gelukkig lag er nog een tuinslang buiten. ![]() | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 21:36 |
Dude. Je spoort verdomme niet ![]() | |
Zuen | woensdag 28 juni 2006 @ 21:39 |
quote: ![]() ![]() | |
C2C | woensdag 28 juni 2006 @ 22:14 |
quote:hoe kom je op het idee om een spoor benzine die richting je brommer gaat aan te steken? | |
xFriendx | woensdag 28 juni 2006 @ 22:20 |
quote:Als er het ASO project loopt bij jou in de buurt (Aanpak Scooter Overlast) kan je na 2x boven de 2kw (waar je waarschijnlijk wel overheen gaat met je 90 echte km's) gedag zeggen tegen je scooter. | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 22:22 |
quote:Is dit niet met de auto? Want op de brommer zijn alle boetes veel lager. | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 22:46 |
quote:Het gaat over de overschrijding van de constructiesnelheid, en auto's hebben die niet. ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 22:47 |
quote:Ja weenie, ik vind het altijd leuk om dingen aan te steken, en ik had verder eigenlijk niet gedacht dat er ook benzine óp mijn blok lag, dusja, ik denk, dat kan ik mooi aansteken enzo. ![]() | |
Geqxon | woensdag 28 juni 2006 @ 22:50 |
quote:Domme ik. De boetes zijn wel raar in verhouding dan. Het aanrijden van een voetgangener kost bijvoorbeeld 65 euro. | |
Diemietuhriej | woensdag 28 juni 2006 @ 23:05 |
Oh Snollic, wat voor digi teller heb jij? Kun je misschien paar foto's maken? Ik vind hem wel erg cheil, en de std teller van mij gaat maar tot de 80. ![]() Merk: Tnt luxe Type: Digitale Teller Omschr: Luxe teller digitaal. Als vervanging voor origineel. Heeft de functies benzinemeter, olielampje, raw indicator, snelheid,km teller, verlichting. Prijs: ¤. 89.95 ![]() Is dat iets? Zoiets zoek ik eigenlijk. ![]() Oh, en wat is raw indicator? [ Bericht 2% gewijzigd door Diemietuhriej op 29-06-2006 00:32:09 ] | |
RoOoYtJuH | woensdag 28 juni 2006 @ 23:27 |
quote:Zou het Richting Aan Wijzer zijn? Ik zeg ook maar wat ![]() Collin (snollic) heeft deze: http://www.easyparts.nl/showarticles_info.php?grouppath=0-156-533&partid=0109120615&modelid=199 Erg duur, maar wel HEEL mooi. Je kan er ook alles op zien! Kilometer- en toerenteller. Benzine meter. Opslaan maximale snelheid en toeren. Lamp check. Temperatuur. etc etc etc | |
fs180 | woensdag 28 juni 2006 @ 23:40 |
quote:had ik ook is.. wou ik aansteken/schoonbranden.. vliegt carb in de fik.. ik ![]() ![]() ![]() ![]() maar je boetes ding he..die klopt niet | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 00:05 |
quote:Volgensmij is dat als je gepakt wordt tijdens het rijden, niet op de lollerbank.. Aangezien een lollerbank de snelheid omzet in KW, en de boetes dus per overschrijding van KW gaan. ![]() Kw Bruto Netto Boete 0.1 23.58 20.58 --- 0.2 32.69 29.69 --- 0.3 38.48 35.48 --- 0.4 43.36 40.36 --- 0.5 47.66 44.66 --- 0.6 51.12 48.12 Sepot 0.7 54.18 51.18 ¤ 30.- 0.8 56.95 53.95 ¤ 30.- 0.9 59.51 56.51 ¤ 45.- 1.0 61.58 58.58 ¤ 45.- 1.1 64.04 61.04 ¤ 70.- 1.2 66.13 63.13 ¤ 70.- 1.3 68.08 65.08 ¤ 95.- 1.4 69.91 66.91 ¤ 95.- 1.5 71.64 68.64 ¤ 95.- 1.6 72.33 69.33 ¤ 95.- 1.7 74.95 71.95 ¤ 125.- 1.8 76.50 73.50 ¤ 125.- 1.9 -- >75 OvJ Let Op Boetes kunnen soms afwijken! Dat zijn de lollerbank boetes. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 00:13 |
Zéér handig om justitie terug te naaien als je een boete hebt. ![]() http://www.scooter-freaks.nl/hulponline/bezwaar/ Moet je maar eens rondlezen, ook voor jouw Jarno, speciaal voor ditechs is er een bezwaarschrift. ![]() | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 00:18 |
die dingen gebruikt iedere domme debiel, justitie is ook niet achterlijk. ff over mn eigen: Zundapp 80cc met 20mm (H) yeah haalt menig scootertje in gaghag | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 00:20 |
quote:Foto? ![]() | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 00:22 |
kzol is eem kiekn | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 00:29 |
![]() ![]() zegt u het maar | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 00:31 |
quote:Das een beste boerderij daar op de achtergrond! ![]() Nee, maar ding ziet er wel netjes uit. ![]() En zijn dat de orginele velgen? Vind chromen spaakvelgen toch wel mooier. ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 00:33 |
quote:Hmm, idd richting aanwijzer denk ik ja. ![]() Ik zal eens kijken hoeveel geld ik overhoudt van de vakantie en dan zie ik welke ik haal, die jij net aankaart is idd erg netjes! ![]() | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 00:34 |
haha ja maar ons gras is groener ![]() ja originele gietijzeren velgen, nee spaalvelgen wordt die alleen maar langzamer en ouder van ![]() | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 00:38 |
quote:die ditech shit is pure onzine, ovj is ook niet gek, elk model brommer wordt voor nederlandse wetgeving begrenst op 45kmu en wordt eerst getest hoeveel en in welke mate er een begrenzing in moet, als die eenmaal is gemaakt en hij rijd 45 dan wordt hij in productie voor dat model genomen, dus elk model diezelfde begrenzing.. hoe zou er dan opeens ditechs kunnen komen die harder dan 45 gaan ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 00:46 |
quote:Nee, niet harder gaan, maar meer KW nodig hebben om dezelfde constructiesnelheid te maken ofzoiets. ![]() Alhoewel ik dat zelf niet helemaal snap aangezien de lollerbank de snelheid en deze omzet in KW.. Njah, moet je dat bezwaarschrift maar eens lezen, staat btw ook nog een leuk stukje uit de telegraaf bij, als bijlage. ![]() | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 00:48 |
ja dat kw gedoe is dikke onzin. kw is kracht. in de 1 heb ik het meeste kracht want daar trek ik hem op het ahcterwiel en in de 5 niet. toch geeft de rollerbank in de 5 meer kw aan ![]() mijn 80 heeft standaart 6 kw ![]() | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 00:50 |
quote:nou kijk.. ik ging het daarna helemaal lezen.. en het werd maar erger en erger ![]() maar 'niet harder maar meer kw' nou kijken. die lollerbank zet snelheid om in kw.. hoe ie dat voor elkaar krijgt is een worder trouwens ![]() dus hogere snelheid is meer kw en als je ooit een boete krijgt.. kijk neem het dan aub van die site over.. scheelt mij in belasting enzo ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 00:55 |
quote:Over dat snelheid omzetten in kw is volgensmij wel hoor, een lollerbank maakt zoveel omwentelingen per minuut -> voer dit in in een of andere vage formule, en voila, je hebt het aantal KW.. De boetes zijn ook in KW, dusja.. ![]() Waarom zou dat niet kunnen dan? | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 01:11 |
omdat kw geen vast verband met de snelheid heeft | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:13 |
quote:Daarom is er ook zoveel kritiek op de werkwijze van de rollerbank. ![]() Mijn speedfight I haalde 75 bij de vorige eigenaar, en met een dikke agent erop 0,5KW. Dus nu scheelt het aantal kilo's op de rollerbank ook, omdat de snelheid lager is, is lager aantal kw's.. | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 01:15 |
wat heb je voor setup onder je zundapp? | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 01:15 |
dus je bent het met me eens? lees dan nog is je vorige post | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:15 |
quote:? | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 01:16 |
geen zundapp? geen setup? | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:16 |
quote:Nee, ik denk eigenlijk nog steeds dat het de snelheid is die bepaalt wordt en via een formule omgezet in kw's.. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:17 |
quote: ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:17 |
quote:Oow, weheh, nu snap ik hem.. Ik wou een tijdje terug een zundapp, en had die bijna gekocht. ![]() En ook gelijk in mijn fobo gezet. ![]() Even aanpassen. ![]() | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 01:18 |
oooooooh, ja dan houdt het op. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:20 |
quote:Nu staat mijn SMT er wel in. ![]() | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 01:34 |
quote:36bhp@10,000rpm 160km/u hpnda cb350f 33bhp @11,250rpm 180 KM/H aprilia rs125 | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:39 |
quote:Ja maar dat zijn 2 verschilllende cc-eenheden he. ![]() Als je er 2 van 50cc hebt, is de enigste factor nog gewicht.. afgezien van andere opvoer-mogelijkheden zoals uitlaten, vario-ringen en dergelijken.. | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 01:44 |
Hey. En als ik een ander achtertandwiel op mijn brommer zet, dan ga ik harder terwilj het vermogen hetzelfde blijft. Tada! | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 01:48 |
quote:neen, motorvermogen blijft hetzelfde snelheid (wat wordt gemeten op lolllerbank) veranderd and zal je dat met 1 tandje niet echt merken | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 01:49 |
quote: ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:52 |
quote:De 350 is toch ook veel zwaarder lijkt mij zo.. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:54 |
quote:Klopt, maar volgens de rollerbank zul jij dan meer kw's hebben, omdat je top hoger ligt, dus kunnen ze mensen sneller naaien, en kun jij er niet onderuit komen door bijv. een andere vertanding.. Of krijg je ook meer kw's van een andere vertanding zit ik eigenlijk te twijfelen.. Motorisch niet, maar krijg je dan niet meer kw's op het achterwiel? | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:56 |
Een rollerbank is een apparaat dat in staat is om het vermogen (en indirect de snelheid) van een scooter te meten. de politie gebruikt een rollenbank om de snelheid van bromfietsen te meten. dit gebeurd alleen niet door de echte topsnelheid te meten. je bromfiets wordt op de rollenbank gezet. een agent gaat erop zitten en gassen. hierdoor gaan de rollers waar je achterwiel op staat ronddraaien met dezelfde snelheid als je band ronddraait. dan wordt het vermogen op de teller van de rollenbank aangegeven. dit vergelijken de agenten dan met een snelheid en dat vergelijken ze weer met de hoogt van de boete. het vergelijken gebeurd met behulp van een geijkte tabel van de overheid. Ja, dat dus. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 01:57 |
5.De rollenbank moet aan het aangedreven wiel van de bromfiets een weerstand bieden die ongeveer overeenkomt met de weerstand die tijdens het rijden met de bromfiets wordt ondervonden. Hieraan wordt voldaan indien voor elke waarde van de omtreksnelheid (v), uitgedrukt in m/s, van de rollen het door de rollenbank opgenomen vermogen (P), uitgedrukt in kW, gelegen is tussen de navolgende waarden: Pmin = (0,17 v3 + 4v).10-3 6.Het door de rollenbank aangegeven vermogen mag ten opzichte van het door de rollenbank opgenomen vermogen niet meer afwijken dan in onderstaande tabel is aangegeven. Opgenomen Toegestane vermogen afwijking P (kW) (kW) 0,1 P ≥ 0,5 0,025 kW + 10% P 0,5 < P ≤ 2,0 0,050 kW + 5% P En dat, alhoewel ik daar morgen dieper op in ga, als ik wat meer nuchter ben, en uitgeslapen. ![]() | |
PallominnoXIII | donderdag 29 juni 2006 @ 02:43 |
Ja dus als ik de (niet bestaande) tandwielverhouding 8/68 er op zou leggen heb ik maar 0.2 kw. En een opgeblazen blok. ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 02:53 |
quote:Zou wel leuk effect geven met die vertanding. ![]() | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 07:36 |
quote:hijs ook stukkie zwaarder ja, maar het gaat er meer om dat ie ouder blok heeft maar het ging niet om gewicht cc's ofzo, maar om top en aantal bhp/kw | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 07:40 |
quote:en hier klopt het al dus niet meer.. hier is er opeens een forumule om vermogen om te zetten in kw's ![]() dat de overheid het is die dit bedacht heeft betekend niet dat het klopt/logisch is.. | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 07:44 |
quote:de eerste zin al, die zin geeft je het recht ELKE boete op de lollerbank ooit gegeven te ontkrachigen mede een rechtszaak ![]() vermogen en topsnelheid hebben geen vast verband met elkaar dus en valt niets uit te rekenen vermogen is trekkracht/power, snelheid is topspeed, het max vermogen is de plek waar jij het hardste optrekt in je powerband, je topspeed max aantal toeren/snelheid wat je brommer/motor draait (mits je geen overtoeren draait) ik zal even ff grafiek zoeken voor de duidelijkheid [ Bericht 0% gewijzigd door fs180 op 29-06-2006 07:55:46 ] | |
Zuen | donderdag 29 juni 2006 @ 11:14 |
Een schakel mag toch iets meer vermogen hebben dan een scooter? | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 11:56 |
nee | |
Zuen | donderdag 29 juni 2006 @ 12:05 |
quote:oh dan heb ik een onzin verhaal gehoord ![]() | |
no1uknow | donderdag 29 juni 2006 @ 13:04 |
Whehe. ![]() | |
no1uknow | donderdag 29 juni 2006 @ 13:13 |
Halleluja ![]() Ik heb het kentekenbewijs binnen ![]() ![]() Ik heb het 5 dagen geleden aangevraagd, nu al binnen ![]() | |
fs180 | donderdag 29 juni 2006 @ 13:20 |
quote:netjes! ik moest lang wachten hier; max vermogen en snelheid hebben dus geen verband http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/2877/52 linken fokt het, maar kijk hier maar is naar een paar uitdraaien | |
Forcefuzz | donderdag 29 juni 2006 @ 14:03 |
![]() Zo, dit is mijn scooter ![]() Ik had eerst een andere, maar daar was heel vaak iets mee mis dus heb ik hem verkocht en deze voor gekocht. Elektrische start doet het niet, maar voor de rest is er niks mis mee ![]() Hij rijdt 70-80 (ligt aan hoe de wind staat ![]() | |
RoOoYtJuH | donderdag 29 juni 2006 @ 14:16 |
quote:ziet er wel redelijk uit volgens mij. Welk merk is het? | |
Forcefuzz | donderdag 29 juni 2006 @ 14:26 |
quote:Peugeot Speedfight 1 l.c. ![]() | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 16:31 |
tja het blijft een scooter .... ![]() | |
snollic | donderdag 29 juni 2006 @ 16:56 |
quote:Ik had mijne voor 80 tweedehands, ff goed zoeken. Top ding ![]() | |
C2C | donderdag 29 juni 2006 @ 18:04 |
whehe vandaag op de rollerbank geweest bij politie bureau (de vader van iemand die ik ken is politie) dus ik ff op de rollerbank met nog wat maatjes, ik eerst.. 1 kw ![]() 85 km/u rijen met 1 kw ![]() en nog een citta met 0.65, nog 2 andere citta's met 0.4, dan nog een puch met 0.6 en een dna met 1.7 zittend en staant 2 kw ![]() binnenkort miss gameboy tunen? | |
C2C | donderdag 29 juni 2006 @ 18:10 |
quote:waar dan? | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 19:51 |
Grannyporn. ![]() ![]() ![]() Mijn ouders hadden een opvlieging ofzo, kopen ze 2 solexen. ![]() We hebben er al eerder ooit 2 geleend van vrienden, maarja, die moesten ze teruggeven.. Ze doen het wel allebei. ![]() ![]() | |
RoOoYtJuH | donderdag 29 juni 2006 @ 19:54 |
quote:Die zijn wel gangster ![]() Mag jij er ook op rijden? ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 19:55 |
quote:Ja tuurlijk.. ![]() ![]() Kga er volgend jaar wel een keer mee naar school in de zomer ofzo. ![]() | |
Repeat | donderdag 29 juni 2006 @ 20:01 |
quote:zo'n ding heb ik ook! ![]() | |
Repeat | donderdag 29 juni 2006 @ 20:02 |
Wat wel zuur is; als je bij een stoplicht komt ofzo dan stopt je motor omdat er geen koppeling inzit ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 20:02 |
quote:Post es.. ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 20:03 |
quote:Ja idd. ![]() Ik doe um dan gewoon zo omhoog, en dat benzinekraantje ding beetje dichtschuiven.. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 20:19 |
Zo, kun je zien hoe 'groot' die solexen zijn. ![]() Oke, mijn brommer is dan ook wel redelijk groot maarja, die solexjes zijn écht klein. ![]() ![]() ![]() Met op de achtergrond mijn DT, hij is nu zo goed als verkocht, moet alleen nog opgehaald worden. ![]() ![]() | |
jovink | donderdag 29 juni 2006 @ 20:47 |
ja die dingen zijn lachen ja:D ik eh bdioe van mn avder naar de filistijnen geholpen ![]() | |
RoOoYtJuH | donderdag 29 juni 2006 @ 21:49 |
quote:Ik bedoelde of het van je ouders mag ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 22:58 |
quote:Ja tuurlijk, die hebben niks te zeggen hier. ![]() | |
C2C | donderdag 29 juni 2006 @ 23:02 |
quote: ![]() | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 23:11 |
Dimitri WTF gek reed jij vandaag bij de stichtse rotonde in je T-Shirtje ofzo man ![]() | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 23:15 |
Op het bromfietspad dan he. Want ik zag een sletje met een Derbi-achtige crossbrommer en even later stond hij stil zonder helm, en die had me toch een mat. Deed me gelijk aan Dimi denken ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 23:16 |
quote:Mijn matje is niet meer zo la-hang! ![]() En ik heb geen crossbrommer, maar een supermotard, en wtf moet ik in de grote stad doen? ![]() | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 23:19 |
Het was dan ook een supermotard hoor ![]() En misschien moest je wel melk halen? | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 23:20 |
quote:Hier in een dorp zijn boerderijen zat met koeien en melk enzo. ![]() | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 23:20 |
Of misschien wou je wel merkkleding kopen? | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 23:21 |
quote:Dat hebben ze hier in het dorp niet, maar daarvoor ga ik altjid naar Eindhoven. ![]() | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 23:23 |
En dan rij je stiekem naar de stichtse rotonde he. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 23:29 |
quote:Ik ben vanmiddag alleen even met de brommert in Venray geweest, DVD's & eten halen, dus het lijkt me vrij sterk. ![]() | |
C2C | donderdag 29 juni 2006 @ 23:45 |
geqxon hebbie er wel is over na gedacht hoever het rijden is naar amersfoort? | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 23:46 |
quote:100km ofzo? Das een uurtje en een beetje. | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 23:50 |
quote:Ja, en met mijn kaartlees en navigeer kunsten wel 2.. Dat is hemelsbreed misschien 100km, maarja, dat is over de fietspaden enzo dan toch wel 150, en dan kun je ook niet constant 80 rijden enzo, paar keer verkeerd rijden, dus al gauw 3 uur rijden, dus nee This myth is busted. | |
Geqxon | donderdag 29 juni 2006 @ 23:52 |
Ja maar jouw magische kleedje gaat toch 180km/h? | |
Diemietuhriej | donderdag 29 juni 2006 @ 23:53 |
quote:Won't do. ![]() | |
PallominnoXIII | vrijdag 30 juni 2006 @ 14:49 |
quote:Ik maak een klein test rondje i.vm. met sproeier wissel, Bagger ik godverdomme vol door een dikke vlaai heen, allemaal stront op mijn radiator ![]() ![]() | |
fs180 | vrijdag 30 juni 2006 @ 14:52 |
hahaha pwnd! snel de hogedruk erop voordat het hard wordt | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 14:58 |
LOL dat is dom ![]() Ben net naar Scooter Dynamic (scooterspeciaalzaak hier vlakbij) geweest om kentekenplaatje te laten maken. Dinsdag bellen ze als het goed is. Maar wel kut, waarom zijn die dingen zo groot ![]() Dat verneukt heel de achterkant van m'n puch. En dan noemen ze dan smal ![]() | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 15:09 |
Kutgast hier uit de straat ![]() Hij probeert me de hele tijd over te halen om een stuk op me brommer te gaan rijden. Ik ben de enige hier in de straat die OOK een brommer/scooter heeft. Hij heeft namelijk een scooter, maar verder niemand (allemaal nog -16 ![]() En ik geef er nog bijna aan toe ook, maar ik heb mezelf verboden grote stukken te gaan rijden, ik rijd alleen soms hier in de straat. Hij moet nokken anders ga ik straks nog echt een stuk rijden ook ![]() | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 15:14 |
Godsamme, waarom kan ik bij Univé op de website bij premie berekenen niet gewoon het type Maxi S kiezen ![]() Er staan allemaal dingen, behalve Maxi S; Maxi Scarlet Maxi Super Maxi Ster Maxi Special Maxi Special II enz. enz. Waarom niet gewoon Maxi-S Dat staat ook gewoon op m'n schouwingsformulier en me kentekenbewijs ![]() | |
PallominnoXIII | vrijdag 30 juni 2006 @ 15:56 |
quote:Omdat Maxi-S, Maxi Super is. ![]() En btw, ik heb inderdaad maar even de hogedruk erop gemikt, gadverdamme ![]() | |
fs180 | vrijdag 30 juni 2006 @ 16:01 |
quote:hey eikel... wtf?! ![]() ![]() | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 16:13 |
quote:Jij ook dan ![]() edit: Ja dus. Waar woon je dan? Ik in Rokkeveen, naast Hutuin (tuincentrum) en 5 minuten lopen van Watertoren af. | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 16:15 |
quote:K, thanks. Maar da's wel gaar, ik heb oude verzekeringspapieren van de vorige eigenaar, of 2 terug, daar staat gewoon Maxi S ![]() Maar alsnog bedankt ![]() edit: Oh eeh trouwens, er staat alleen Maxi Super II. WTF?!?! | |
PallominnoXIII | vrijdag 30 juni 2006 @ 16:18 |
wtf? Ik weet zeker dat de S voor Super staat ![]() | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 16:21 |
quote:Ja dat kan wel, maar in het rijtje van Univé verzekering premie berekenen staat alleen Super II ![]() | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 16:26 |
M'n kilometerteller doet 't trouwens niet. Een vriend van me zegt, die moet je ff aandraaien ofzo. Weet iemand hoe ik dit moet fixen? | |
Razorback | vrijdag 30 juni 2006 @ 17:28 |
Gister is er iemand langs geweest om te kijken naar me scooter en hij kwam tot de conclusie dat het aan mijn cabrateur lag. En verek hij doet het weer zoals hij het altijd deed ![]() Totdat ik vanmiddag naar huis reed en het gedonder begon weer. Wat kan ik dan hebben gedaan dat mijn cabrateur nu alweer "kapot" is. Het enigste wat ik heb gedaan is gister nog scooter schoon gespoten en de volgende dag naar mijn werk gereden. | |
fs180 | vrijdag 30 juni 2006 @ 17:30 |
quote:buytenwegh, vlakbij stedelijk | |
PallominnoXIII | vrijdag 30 juni 2006 @ 17:37 |
quote:Nat luchtfilter. ![]() | |
Forcefuzz | vrijdag 30 juni 2006 @ 17:37 |
quote:Kheb wel eens gehad dat er water ergens in zat ofiets, toen deed ie het ook niet goed. Maar dat kon ik er zo uithalen. (niet gedaan, want ik wist niet wat het probleem was) edit dat dus: quote: | |
no1uknow | vrijdag 30 juni 2006 @ 17:39 |
quote:k! Als ik eindelijk mag rijden, kom ik wel ff langs ![]() | |
Razorback | vrijdag 30 juni 2006 @ 17:59 |
quote:En hoe is dat zo makkelijk mogelijk op te lossen. Maar dan vindt ik het raar dat ik er pas de volgende dag last van krijg wanneer ik naar huis rij. | |
Forcefuzz | vrijdag 30 juni 2006 @ 18:00 |
quote:Er zit een slangetje aan en dat kun je losdraaien en eruit laten lopen. Tenminste, zo werd het mij uitgelegd. | |
Repeat | vrijdag 30 juni 2006 @ 18:04 |
quote:boeiend, waarom zou je niet gaan rijden. | |
Razorback | vrijdag 30 juni 2006 @ 18:49 |
quote:Zojuist de kap van het luchtfilter los gehaald en het luchtfilter eruit gehaald en het filter was vochtig maar dat hoort zo (een of andere olie zoals in het boekje wordt gezegd) | |
fs180 | vrijdag 30 juni 2006 @ 19:19 |
quote:omdat je er best problemen mee kan krijgen.. ik reed ook een poos zonder certificaat ![]() ![]() maar, als je aangehouden wordt is het niet zon probleem.. maar als je schade maakt.. ook al sje aangereden wordt.. grote kans dat JIJ! moet dokken ![]() ![]() ![]() | |
no1uknow | zaterdag 1 juli 2006 @ 00:29 |
Ja en daar bovenop komt dat ik OOK nog geen verzekering heb EN geen geldig kenteken. | |
no1uknow | zaterdag 1 juli 2006 @ 00:37 |
quote: | |
Repeat | zaterdag 1 juli 2006 @ 00:58 |
- bij nader inzien niet tof ![]() [ Bericht 31% gewijzigd door Repeat op 01-07-2006 01:05:25 ] | |
fs180 | zaterdag 1 juli 2006 @ 01:34 |
quote:haal kabel los en kijk of die niet gebroken is | |
Diemietuhriej | zaterdag 1 juli 2006 @ 14:19 |
Verzekeren is voor mietjes. ![]() | |
Ayaxola | zaterdag 1 juli 2006 @ 15:03 |
Ik ben echt blij dat ik me brommer nog heb nu ![]() Wilde hem eerst weg doen, maar rij nu elke dag naar Spakenburg heen en weer. Moet er niet aan denken dat ik 's nachts na het werk nog terug zou moeten fietsen ![]() | |
MJay1 | zaterdag 1 juli 2006 @ 17:21 |
quote:Waar werk je btw? Ik ben 15, heb nog geen brommer ![]() ![]() | |
Geqxon | zaterdag 1 juli 2006 @ 17:21 |
quote:Das toch leuk, dan kun je nog lekker met marokanen praten over je problemen ![]() | |
C2C | zaterdag 1 juli 2006 @ 19:39 |
quote:marrokanen in spakenburg? ![]() | |
Geqxon | zaterdag 1 juli 2006 @ 20:00 |
quote:Hij moet naar Amersfoort he ![]() Ik vind het altijd wel gezellig hoor! Dan heb je van die marokanen die vragen dan zo heel lief van "Heb je een probleem??" , en dan zeg ik zo van "Ja nu je het zegt, mijn rug is helemaal naar de klote. Maar wel aardig van je dat je het even vraagt!" | |
MJay1 | zaterdag 1 juli 2006 @ 20:19 |
quote:Dat zeg jij niet.. Dat denk jij. Een wereld van verschil. ![]() Maar er zijn er daar idd zat. Vooral als je vanuit spakenburg fietst naar de stad. Als je niet beter wist zou je denken dat je in palestina beland was. | |
Geqxon | zaterdag 1 juli 2006 @ 20:21 |
Het was dan ook een voorbeeld. Zoek jij probleem?? | |
C2C | zaterdag 1 juli 2006 @ 20:47 |
quote:ja wat moet probleemm koste? | |
Geqxon | zaterdag 1 juli 2006 @ 20:51 |
quote:7 euro voor jou, knaap. | |
fs180 | zondag 2 juli 2006 @ 00:48 |
quote:via via kon ik ze krijgen voor 4,75 dus ik geef je 5 | |
Ayaxola | zondag 2 juli 2006 @ 11:58 |
quote:Bij Bakkersland, aan begin van het dorp. Maar dat gelul over die Marokkanen snap ik niet ![]() | |
no1uknow | zondag 2 juli 2006 @ 14:27 |
Wat is nou de beste manier, of de beste middelen om het bromfietsexamen mee te leren? Ik heb hem a.s. vrijdag ![]() ![]() | |
RoOoYtJuH | zondag 2 juli 2006 @ 14:40 |
quote:Eerst leren, en pas als je het kent je afspraak maken, en dan in de tussentijd wat beter leren. Volgens mij ga je hem niet halen als je nu pas begint ![]() | |
Geqxon | zondag 2 juli 2006 @ 14:48 |
Voor mensen van het VMBO: Cursus! Boekje honderden keren doorlezen. Voor mensen van het HAVO: Boekje een paar keer doorlezen, Voor mensen van het VWO: Het boekje eenmaal doorlezen | |
Geqxon | zondag 2 juli 2006 @ 14:49 |
quote:Je rijd dan toch door liendert? | |
fs180 | zondag 2 juli 2006 @ 14:55 |
quote:i knew it! im a genious ![]() | |
Forcefuzz | zondag 2 juli 2006 @ 15:07 |
quote:Ik heb het boekje paar keer doorgelezen en kom van vmbo af ![]() | |
RoOoYtJuH | zondag 2 juli 2006 @ 15:22 |
quote:Niet grappig. | |
no1uknow | zondag 2 juli 2006 @ 16:10 |
lol ![]() | |
fs180 | zondag 2 juli 2006 @ 16:29 |
je moet het kennen.. heel simpel.. leren tot je het kent, het gyaat om je eigen veiligheid (en boetes) kijk hier allemaal ook ff http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/138575/1 mensen die anderman dingen jatten ![]() | |
no1uknow | zondag 2 juli 2006 @ 16:48 |
Hoelang hebben jullie geleerd (in uren)? | |
Geqxon | zondag 2 juli 2006 @ 17:05 |
quote:4 uren. | |
no1uknow | zondag 2 juli 2006 @ 17:06 |
quote: ![]() ![]() | |
no1uknow | zondag 2 juli 2006 @ 17:33 |
Weet iemand hoe ik de remmen van m'n Puch Maxi moet afstellen (zodat ik een sjiek hendige slip kan maken) ![]() ![]() | |
RoOoYtJuH | zondag 2 juli 2006 @ 17:41 |
quote:Dingetje aandraaien bij je handvat? | |
no1uknow | zondag 2 juli 2006 @ 17:46 |
quote:Ja hehe maar hoe? welke kant op? dat ronde ding of het boutje? | |
fs180 | zondag 2 juli 2006 @ 18:29 |
quote:remkabel afstelllen, dus dat je hendel 1cm van je handvat afkomt.. werkt dat niet.. dan moet je remtrommel ontvetten en remschoenen opschuren | |
Geqxon | zondag 2 juli 2006 @ 18:56 |
Het volledige dingetje een paar slagen draaien, en dan de losse bout terug richting de remhendel draaien ![]() | |
Ayaxola | zondag 2 juli 2006 @ 19:50 |
quote:Nee ![]() | |
Alvilon | zondag 2 juli 2006 @ 20:10 |
quote: ![]() Wat hierboven werd gezegt ![]() Bouw er een voetremsetje op, ken je nog "sjieker" slippen | |
Geqxon | zondag 2 juli 2006 @ 20:15 |
quote:O wach, je hebt gelijk ![]() | |
snollic | zondag 2 juli 2006 @ 20:19 |
quote:Red je wel hoor. Gewoon leren tot je het echt goed snapt. Meeste weet je wel, alleen alle voorhangs-regels even goed in je kop stampen. Edit: Ik ben trouwens wel 2x gezakt ![]() Maar ik deed bovenstaande niet. | |
fs180 | maandag 3 juli 2006 @ 00:35 |
quote:ja swa je weet toch ik ga die zo laten maken door die vriend van me ![]() eindelijk echte remmen ![]() ![]() ![]() | |
Geqxon | maandag 3 juli 2006 @ 08:52 |
OMG, gevaarlijke gek ![]() | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 09:33 |
lol. | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 10:03 |
Wordt er trouwens bij het examen ook gevraagd naar die tekens van die politieagenten die op zo'n kruispunt met hun armen staan te zwaaien? En welke belangrijke punten worden nou gevraagd op het examen? Dan weet ik even wat ik allemaal ECHT GOED moet leren (ik leer alles wel hoor ![]() | |
Ayaxola | maandag 3 juli 2006 @ 10:04 |
quote:Je moet gewoon alles goed leren ![]() | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 10:08 |
quote: ![]() | |
fs180 | maandag 3 juli 2006 @ 12:57 |
quote:bij mij niet, misschien bij jou wel ze vragen veel instinkers voorrang moet je erg goed kennen ow en niet je motor warm laten draaien aanklikken, in het boekje staat dat je meteen weg moett rijden, maar in de werkelijk moet je eerst motor beetje warm laten draaien, ook zin instinker | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 15:47 |
quote:K, thanks! | |
Geqxon | maandag 3 juli 2006 @ 16:01 |
Whehehehe Ik reed net lekker door de stad heen, komt er opeens een rooie Vento uit een zijstraat schieten. Ik dus vol op de remmen en lekker pissig. Ik heb de beste man niet uit zijn auto gehaald of doodgescholden, nee, ik ben hem de hele tijd gaan volgen. Op een gegeven moment schoot hij bij de berg een woonwijk in, en nam daar de meest gekke kronkels om te kijken of ik hem aan het achtervolgen was. Bij elk stoplicht zag je die vent zenuwachtig in zijn achteruitkijkspiegel kijken. Kutturk ![]() ![]() ![]() | |
Geqxon | maandag 3 juli 2006 @ 16:02 |
Voorbeeld instinker: Je ziet een plaatje van een parkeerbord voor motoren. Mag je hier je brommer neerzetten? Nee ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 3 juli 2006 @ 16:24 |
Zo, even wat tijd om weer eens te reageren hier.. ![]() | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 16:57 |
quote:Leg uit?! | |
Geqxon | maandag 3 juli 2006 @ 16:58 |
quote:Nou, je mag daar alleen maar motoren neerzetten. | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 17:00 |
quote:En je zei, er is een parkeerVERBOD voor MOTOREN. en dan mag je je brommer daar niet neerzetten, maar motoren wel. Leg is uit? | |
Diemietuhriej | maandag 3 juli 2006 @ 17:01 |
quote:er staat parkeerBORD, niet parkeerVERBOD. ![]() | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 17:01 |
quote:Het is dan ook wel een nuttige post zeg ![]() | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 17:03 |
quote:Oh oke ![]() Ik ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 3 juli 2006 @ 17:08 |
quote:Goed lezen jongeman, als je opgaat is dat misschien wel het verschil tussen slagen of zakken. ![]() | |
Geqxon | maandag 3 juli 2006 @ 17:09 |
quote:Inderdaad, hij moet het maar eens beter lezen ![]() Dat gaat leuk worden tijdens het examen ![]() | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 17:09 |
quote:Ja daar heb je gelijk in, maar het verschil is dat ik nu weinig slaap heb gehad en de aankomende dagen wel goed ga (proberen ![]() Heb overigens vandaag zo'n CD gekocht met proefexamen en allemaal dingen om het te leren. ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 3 juli 2006 @ 17:13 |
quote:Ik heb gewoon gelest. ![]() 1e keer op, 2 fouten, easy as dell.. ![]() | |
no1uknow | maandag 3 juli 2006 @ 17:14 |
quote: ![]() | |
fs180 | maandag 3 juli 2006 @ 17:51 |
quote:je ouders betaalde die lessen.. waar je toch geen fuck deed.. en dell is kut ![]() | |
Diemietuhriej | maandag 3 juli 2006 @ 18:15 |
quote:Ja oke. Nee, op die lessen deed ik gewoon leren enzo, dat was een persoonlijke begeleidster dusja. ![]() maar ik moest iedere dag van haar leren, en dat deed ik niet.. Dusja. ![]() En Dell is idd kut. ![]() | |
MaximumRush | maandag 3 juli 2006 @ 18:38 |
Ik had in een half uurtje dag van te voren alles doorgelezen. Het is poepsimpel, gewoon logisch nadenken. | |
Hpzone | maandag 3 juli 2006 @ 18:41 |
Ik ben ervoor gezakt door een TE oud boek waar niet alles instond, zoals die agent die met zijn armen staat te zwaaien ![]() ![]() | |
Geqxon | maandag 3 juli 2006 @ 18:50 |
quote:Zeker het boek van een turk gekocht ![]() | |
Hpzone | maandag 3 juli 2006 @ 19:03 |
quote:Nee, van een surinaamse vriend 'geleent' ![]() | |
Devolution | maandag 3 juli 2006 @ 19:42 |
Wow kleine motoren zijn verslavend zeg! Dit weekend een midibike derbij, ![]() ![]() | |
RoOoYtJuH | dinsdag 4 juli 2006 @ 13:47 |
Ik doe mijn puch weg omdat ik graag een andere brommert wil kopen. het frame was helemaal kaal. Daarna heb ik hem gespoten. Toen heb ik hem weer kaal gemaakt, en in de spuitplamuur gezet. Toen wilde ik een laag grondverf er overheen doen, maar toen pakte ik perongeluk de blanke lak. Dus je hoeft eigenlijk alleen even de laag blanke lak ligt op te schuren, en dan grond verf + jouw eigen lak er overheen doen. Dan heb ik geprobeerd de velgen kaal te krijgen, maar dat laat ik nu aan de volgende eigenaar over! Het zijn trouwens wel mooie velgen! Het blok is helemaal uit elkaar gehaal en flink schoon gemaakt. Je krijgt er nieuwe blok bouten bij, en borgveertjes? (die ringetjes van de foto ![]() Nouja genoeg gepraat hier de foto's: http://home.quicknet.nl/qn/prive/gf.vannoord/puch/index.htm Het liefst alles in 1 keer weg (m.u.v. de extra onderdelen) zodat de gene die hem koopt, gewoon een leuk (en werkend!) bouwpakket heeft. Vraagprijs, rond de 75 euro voor het HELE pakket. Iemand intresse? | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 13:57 |
Wat wil je voor die velgen alleen ![]() Die zijn tof! | |
RoOoYtJuH | dinsdag 4 juli 2006 @ 13:59 |
quote:Yep de velgen zijn vet ![]() Maar ik wacht eerst even af of iemand het hele pakket koopt voordat ik in onderdelen ga verkopen. Maare, 35/40 euro ofzo ![]() | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:02 |
30/40 voor alleen de velgen... err en dan 75 voor alles zet het in elkaar en verkoop hem voor het dubbele | |
RoOoYtJuH | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:07 |
quote:Nee, want dan moet ik toch ook alles spuiten enzo? | |
Ayaxola | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:07 |
Kreeg net mijn tankdop niet open bij het tankstation ![]() Nu inmiddels wel 3 keer al opengekregen maar het gaat wel kut ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:10 |
quote:Maar hoeveel wil je voor de velgen alleen? 15? | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:24 |
quote:voor je. | |
RoOoYtJuH | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:26 |
quote: quote: | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:28 |
Wat ![]() Zoveel als je (ook) alles verkoopt voor 75? ![]() Hmm laat dan maar. | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:33 |
Ik stond net bij het stoplicht met een lange rij achter me. Na ongeveer 4 minuten werd het groen. Valt mijn motorblok uit ![]() | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:49 |
doet ie van mij al na 10 sec ![]() dus ik sta altijd aan mn gas te hangen.. maar komt door mn choke. die staat altijd in, want zonder choke rij ik zon 80, en met zon 55, dus iets veiliger met politie ![]() | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:49 |
quote:vacuum? | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:52 |
quote:Dat lijkt me onmogelijk met zo'n soort tank ![]() | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:55 |
hoezo dan? | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:56 |
Nou, de tankdop zelf sluit nooit 100%, en als je benzinekraantje open staat kan hij toch al helemaal geen vacuum trekken? | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 14:58 |
heb jij daar nooit last van dan? ik wel is, wil ik em loshalen, moet ik och best wel kracht zetten en benzine kraan heeft er niets mee te maken omdat je via je benzinekraan aanzuigt, misschien dat als je stil staat het heel langzaam terug gaat maar als je gereden hebt en dan gaat tanken zal je het wel hebben,, teminste bij dan | |
RoOoYtJuH | dinsdag 4 juli 2006 @ 15:04 |
quote:Ach, dat heb ik er zelf ook voor betaald, en ik heb ze niet gebruikt. | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 15:39 |
quote: ![]() ![]() | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 16:26 |
quote:Ik heb een draaidop met een kier ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 16:57 |
quote:Laat dan maar ![]() | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 17:50 |
enigste verkoeling is brommerrijden.. alleen dat elke dag tanken vindt ik wat minder.. | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 17:52 |
Elke dag? ![]() ![]() | |
Diemietuhriej | dinsdag 4 juli 2006 @ 17:53 |
quote:Ja idd, bij mij gaat er ook een heel bedrag aan benzine doorheen. ![]() Maja, nu meer aan bier, het is hier kermis. ![]() Gister nog gevochten met zo'n kermiskamper, verdomd kutvolk, nu paar sneeën in mijn voorhoofd, beetje blauw enzo, bloedneus, bloedlip, snee in mijn tong.. ![]() Bij die gast trouwens idem dito zo ongeveer.. Kutkampers. ![]() | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 17:58 |
Stoer. | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 17:59 |
Geweldig is geen oplossing. Probeer voortaan met hem te praten! | |
PallominnoXIII | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:12 |
Die hitte ![]() Goed, alles is bestelt voor mijn TZR, volgende week komen de kappen terug. Dan alles in elkaar flansen, naar de dealert voor een beurt en hij is ready to burn. ![]() Die powerfilter klinkt zo gigantisch vet ![]() | |
Diemietuhriej | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:14 |
quote:Ik wil ook een powerfilter, kun je mij daar wat meer over vertellen? ![]() Die zijn niet zo gek duur he? 20 euro ofzo? En bevordert het je prestaties ook? Vriend van me heeft er een op zijn aerox ( ![]() ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:34 |
quote:"Hee Timo, stop gewoon, je verliest het, straks doe je jezelf nog pijn" | |
Diemietuhriej | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:35 |
quote:Je kijkt teveel filmpjes. ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:38 |
quote: ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:39 |
quote:Heet jij soms Timo? ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:40 |
quote:Nee, ik heet Sander ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:41 |
Oh, ik vroeg het aan mezelf. Maar Diemie, heet jij Timo (in het echt)? ![]() | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:47 |
quote:powahfilter, aka, keienfilter, geeft meer lucht (plus stof, of je moet een k&n filter halen (bij karts, rc-autos motoren ect) maar hij geeft meer lucht en je krijgt een wat voller geluid doordat er nu ook geluid uit je inlaat komt, vermogen krijg je er niet bij, teminste niet als je normale setup hebt waarbij niet zoveel lucht nodig is.., wel je sproeier veranderen ook en normaal kost powerfilter 7 euro, k&n is wel duurder ![]() | |
fs180 | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:47 |
ik denk eerder dat ie diemitrie ofzo heet ![]() | |
no1uknow | dinsdag 4 juli 2006 @ 18:53 |
quote:Oh. | |
PallominnoXIII | dinsdag 4 juli 2006 @ 19:15 |
quote:Ik heb er 1 van Malossi.. en die was inderdaad 20 euro precies. Aangezien het luchtfilter in mijn TZR zo groot als de gemiddelde scootertank is maakt dat al veel verschil met geluid. Prestatie voordeel merk ik zeer zeker, de powerband is veel exacter(6800-11.000 rpm) en de boost daarin is fenomaal Geluid kun je wel raden ![]() | |
RoOoYtJuH | dinsdag 4 juli 2006 @ 19:18 |
Je kan beter een schuimfilter nemen dan een echte power filter. Want anders zuig je veel stof aan en zelfs water, en dat vind je cilinder niet zo grappig. | |
Geqxon | dinsdag 4 juli 2006 @ 19:18 |
Maakt een powerfilter geluid dan? | |
mister_dog | dinsdag 4 juli 2006 @ 19:28 |
quote:nee, maar je cilinder wel en een PF is kleine en dempt minder als een origineel lucht filter... minder demping is meer geluid enzo... | |
fs180 | woensdag 5 juli 2006 @ 11:53 |
ik ben meeting houden ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 5 juli 2006 @ 11:55 |
quote:Oke, klinkt goed.. waar heb je die gehaald dan? Heb je nog een lnk ofzo? ![]() Maar ik koop wel liever wat kwaliteit, dan wat rommel van 7 euro kopen en dan een maand later er een nieuwe zuiger en cilinder op kunnen zetten.. ![]() Oh, en No1uknow, ik heet in het echt Dimitri ja. ![]() | |
Ayaxola | woensdag 5 juli 2006 @ 13:15 |
quote:Nee, dat was het niet. Want ik heb een tankdop met een sleutel, maar kreeg de sleutel helemaal niet meer omgedraaid ![]() | |
PallominnoXIII | woensdag 5 juli 2006 @ 15:19 |
quote:klikkert Is wel van TNT Maar dit is een goed exemplaar, het is niet per definitie een powerfilter, maar foam Geluid is gewoon een stuk beter met zo'n filter. ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 5 juli 2006 @ 16:44 |
Hmm, dat powerfilter lijkt me idd wel wat.. Maar ik zat te kijken he, voor wat extra dingen, wantja, anders betaal je relatief gezien veel meer verzendkosten enzo, maar ik kwam dus uit bij een powerbox.. Wat is daar precies de gedachte achter? En werkt het ook echt? | |
fs180 | woensdag 5 juli 2006 @ 17:02 |
die zuigt mengel aan via je spruitstuk, en wanneer je gas los laat blijft het er inztten,maar wanneer je dan weer gas geeft , neemt hij mengels van de carb En van de powerbox mee dus meer mengsel, dus harder optrekken of het echt werkt zijn veel verschillende meningen over | |
Diemietuhriej | woensdag 5 juli 2006 @ 17:12 |
quote:Ja idd, las het net, ik heb er eigenlijk ook zo mijn twijfels over.. zie dan niet in waarom je dan sneller zou moeten gaan ofzo.. Agja, zal wel. ![]() | |
fs180 | woensdag 5 juli 2006 @ 17:31 |
meer mengels krijg je, dus trek je harder op | |
Devolution | woensdag 5 juli 2006 @ 17:50 |
Ik las dat er midibikes zijn die streetlegal zijn. Zou ik mijn midibike ook street legal kunnen laten maken bij de RDW? Zou wel mooi zijn iig ![]() | |
Geqxon | woensdag 5 juli 2006 @ 18:09 |
Heeft je frame een EU keurmerk? | |
PallominnoXIII | woensdag 5 juli 2006 @ 18:25 |
quote:Zal wel, maar dan is het gewoon een goedgekeurde midibike Zelf laten keuren is duur. Btw, over die powerbox Mening verschillen maar meestal word 'ie wat zuiniger en daarmee houd het op. | |
Devolution | woensdag 5 juli 2006 @ 18:36 |
Nee, geen keurmerk op mijn frame. Achja, dan maar illegaal rijden. | |
Diemietuhriej | woensdag 5 juli 2006 @ 18:51 |
Net, in afwachting van mijn powerfilter, even wat gaten in mijn std luchtfilter geboord.. Wehehe, klinkt best wel gaaf nu. ![]() Alleen zonder luchtfilter even weesten rijden.. ![]() Zag die mensen kijken van, wtf komt daar langs?! ![]() | |
PallominnoXIII | woensdag 5 juli 2006 @ 22:31 |
Niet vergeten af te stellen he? ![]() | |
Diemietuhriej | woensdag 5 juli 2006 @ 23:11 |
quote:Volgensmij was hij eerst juist verkeerd afgesteld, een te grote sproeier, want hij loopt nu ineens dík over de 80, dat tellertje gaat er echt zo hendig overheen.. helemaal tot aan de onderkant, tot hij niet verder meer gaat.. En dat was trouwens wind af en wind tegen, dusja, daar lag het niet aan. Wel cheil. ![]() | |
no1uknow | donderdag 6 juli 2006 @ 14:04 |
Dood topic. Daarom. Filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=OdXwO8YORAQ Da's dus mijn Puch. Ik had nog 2 andere filmpjes, maar die zijn door een één of andere klootviool van de camera gegooid. Dit is nog niet zijn top. | |
Diemietuhriej | donderdag 6 juli 2006 @ 14:40 |
quote:Ik zal er dalijk een maken van mijn SMT, maar moet ik wel even een bok maken.. iemand tips? | |
fs180 | donderdag 6 juli 2006 @ 14:42 |
iemand nog poten/voorvork van mt te koop? | |
Geqxon | donderdag 6 juli 2006 @ 14:43 |
quote:Kratje bier. | |
no1uknow | donderdag 6 juli 2006 @ 15:38 |
Dinsdag ging ik hier voor even rijden op de weg, even heen en weer. Dus m'n pa vet boos ![]() Nu mag ik er niet op totdat ik alles heb (geregeld) ![]() | |
no1uknow | donderdag 6 juli 2006 @ 15:52 |
Trouwens, hoe duur is een theorie-examenkaart? Die moet je nog eens voorafgaand het examen kopen, maar hoe duur is dat ding? En kan je daar trouwens contant (met cash) betalen? | |
Geqxon | donderdag 6 juli 2006 @ 15:53 |
quote:29,30 ofzo ![]() En pin het gewoon man ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 6 juli 2006 @ 16:00 |
Heb um geschoten, zal ![]() Ook een zonder luchtfilter.. ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 6 juli 2006 @ 16:01 |
quote:30,10. Moet je wel met een briefje van 100 betalen, deed ik ook, die mensen vet kwaad kijken. ![]() | |
no1uknow | donderdag 6 juli 2006 @ 16:02 |
Wacht even hoor, dat 30,10 is dus wat je betaalt voor het HELE examen? Dus verder hoef je niks te betalen? | |
no1uknow | donderdag 6 juli 2006 @ 16:02 |
quote:Load 'm up dan ![]() | |
Diemietuhriej | donderdag 6 juli 2006 @ 16:04 |
quote:Ja. Met die examenkaart mag je dus 50 vragen maken, en als je die 50 vragen met succes aflegt zegma, dan krijg je je certificaat, verder kost het niks.. | |
fs180 | donderdag 6 juli 2006 @ 16:12 |
err. volgens mij van het 5 euro voor die kaart, plus de examen kosten.. maarja.. was al iets langer geleden | |
no1uknow | donderdag 6 juli 2006 @ 16:12 |
quote:Kee, bedankt voor de info ![]() | |
Geqxon | donderdag 6 juli 2006 @ 16:16 |
quote:Ik weet het weer, het was inderdaad ¤30,10. Het dikke wijf achter de kassa kostte ¤29,30 voor een pijpbeurt, daar was ik even mee in de war ![]() | |
PallominnoXIII | donderdag 6 juli 2006 @ 16:26 |
quote:Toch even de bougie eruit draaien en kijken of die koffiemetmelk kleur is Zwart = te groot Wit = te klein Je moet even een goed stukje op topsnelheid rijden en dan de bougie eruit halen Niet te lang anders brand je je klauwen ![]() Ook al rijd ie lekker, dan kan 'ie nog te klein zijn ![]() Slotje trouwens, oplossing gegeven |