Ja idd, bij mij gaat er ook een heel bedrag aan benzine doorheen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef fs180 het volgende:
enigste verkoeling is brommerrijden..
alleen dat elke dag tanken vindt ik wat minder..
Ik wil ook een powerfilter, kun je mij daar wat meer over vertellen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:12 schreef PallominnoXIII het volgende:
Die hitte
Goed, alles is bestelt voor mijn TZR, volgende week komen de kappen terug.
Dan alles in elkaar flansen, naar de dealert voor een beurt en hij is ready to burn.
Die powerfilter klinkt zo gigantisch vet
"Hee Timo, stop gewoon, je verliest het, straks doe je jezelf nog pijn"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja idd, bij mij gaat er ook een heel bedrag aan benzine doorheen.
Maja, nu meer aan bier, het is hier kermis.![]()
Gister nog gevochten met zo'n kermiskamper, verdomd kutvolk, nu paar sneeën in mijn voorhoofd, beetje blauw enzo, bloedneus, bloedlip, snee in mijn tong..
Bij die gast trouwens idem dito zo ongeveer..
Kutkampers.![]()
Je kijkt teveel filmpjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
"Hee Timo, stop gewoon, je verliest het, straks doe je jezelf nog pijn"
powahfilter, aka, keienfilter, geeft meer lucht (plus stof, of je moet een k&n filter halen (bij karts, rc-autos motoren ect) maar hij geeft meer lucht en je krijgt een wat voller geluid doordat er nu ook geluid uit je inlaat komt, vermogen krijg je er niet bij, teminste niet als je normale setup hebt waarbij niet zoveel lucht nodig is.., wel je sproeier veranderen ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik wil ook een powerfilter, kun je mij daar wat meer over vertellen?
Die zijn niet zo gek duur he? 20 euro ofzo?
En bevordert het je prestaties ook? Vriend van me heeft er een op zijn aerox (), maar dat klinkt wel verrekte cheil!
Ik heb er 1 van Malossi.. en die was inderdaad 20 euro precies.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik wil ook een powerfilter, kun je mij daar wat meer over vertellen?
Die zijn niet zo gek duur he? 20 euro ofzo?
En bevordert het je prestaties ook? Vriend van me heeft er een op zijn aerox (), maar dat klinkt wel verrekte cheil!
nee, maar je cilinder wel en een PF is kleine en dempt minder als een origineel lucht filter... minder demping is meer geluid enzo...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Maakt een powerfilter geluid dan?
Oke, klinkt goed.. waar heb je die gehaald dan? Heb je nog een lnk ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van Malossi.. en die was inderdaad 20 euro precies.
Aangezien het luchtfilter in mijn TZR zo groot als de gemiddelde scootertank is maakt dat al veel verschil met geluid.
Prestatie voordeel merk ik zeer zeker, de powerband is veel exacter(6800-11.000 rpm) en de boost daarin is fenomaal
Geluid kun je wel raden![]()
Nee, dat was het niet. Want ik heb een tankdop met een sleutel, maar kreeg de sleutel helemaal niet meer omgedraaidquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:58 schreef fs180 het volgende:
heb jij daar nooit last van dan? ik wel is, wil ik em loshalen, moet ik och best wel kracht zetten
en benzine kraan heeft er niets mee te maken omdat je via je benzinekraan aanzuigt, misschien dat als je stil staat het heel langzaam terug gaat
maar als je gereden hebt en dan gaat tanken zal je het wel hebben,, teminste bij dan
klikkertquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oke, klinkt goed.. waar heb je die gehaald dan? Heb je nog een lnk ofzo?
Maar ik koop wel liever wat kwaliteit, dan wat rommel van 7 euro kopen en dan een maand later er een nieuwe zuiger en cilinder op kunnen zetten..
Oh, en No1uknow, ik heet in het echt Dimitri ja.
Ja idd, las het net, ik heb er eigenlijk ook zo mijn twijfels over.. zie dan niet in waarom je dan sneller zou moeten gaan ofzo.. Agja, zal wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:02 schreef fs180 het volgende:
die zuigt mengel aan via je spruitstuk, en wanneer je gas los laat blijft het er inztten,maar wanneer je dan weer gas geeft , neemt hij mengels van de carb En van de powerbox mee
dus meer mengsel, dus harder optrekken
of het echt werkt zijn veel verschillende meningen over
Zal wel, maar dan is het gewoon een goedgekeurde midibikequote:Op woensdag 5 juli 2006 17:50 schreef Devolution het volgende:
Ik las dat er midibikes zijn die streetlegal zijn. Zou ik mijn midibike ook street legal kunnen laten maken bij de RDW? Zou wel mooi zijn iig
Volgensmij was hij eerst juist verkeerd afgesteld, een te grote sproeier, want hij loopt nu ineens dík over de 80, dat tellertje gaat er echt zo hendig overheen.. helemaal tot aan de onderkant, tot hij niet verder meer gaat..quote:
Ik zal er dalijk een maken van mijn SMT, maar moet ik wel even een bok maken.. iemand tips?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef no1uknow het volgende:
Dood topic.
Daarom.
Filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=OdXwO8YORAQ
Da's dus mijn Puch.
Ik had nog 2 andere filmpjes, maar die zijn door een één of andere klootviool van de camera gegooid.
Dit is nog niet zijn top.
Kratje bier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik zal er dalijk een maken van mijn SMT, maar moet ik wel even een bok maken.. iemand tips?
29,30 ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens, hoe duur is een theorie-examenkaart?
Die moet je nog eens voorafgaand het examen kopen, maar hoe duur is dat ding?
En kan je daar trouwens contant (met cash) betalen?
30,10.quote:
Load 'm up danquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb um geschoten, zal dalijk even uploaden.
Ook een zonder luchtfilter..
Ja. Met die examenkaart mag je dus 50 vragen maken, en als je die 50 vragen met succes aflegt zegma, dan krijg je je certificaat, verder kost het niks..quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef no1uknow het volgende:
Wacht even hoor, dat 30,10 is dus wat je betaalt voor het HELE examen? Dus verder hoef je niks te betalen?
Kee, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja. Met die examenkaart mag je dus 50 vragen maken, en als je die 50 vragen met succes aflegt zegma, dan krijg je je certificaat, verder kost het niks..
Ik weet het weer, het was inderdaad ¤30,10. Het dikke wijf achter de kassa kostte ¤29,30 voor een pijpbeurt, daar was ik even mee in de warquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
30,10.
Moet je wel met een briefje van 100 betalen, deed ik ook, die mensen vet kwaad kijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |