ja swa je weet tochquote:Op zondag 2 juli 2006 20:10 schreef Alvilon het volgende:
[..]
![]()
Wat hierboven werd gezegt
Bouw er een voetremsetje op, ken je nog "sjieker" slippen
Je moet gewoon alles goed lerenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:03 schreef no1uknow het volgende:
Wordt er trouwens bij het examen ook gevraagd naar die tekens van die politieagenten die op zo'n kruispunt met hun armen staan te zwaaien?
En welke belangrijke punten worden nou gevraagd op het examen?
Dan weet ik even wat ik allemaal ECHT GOED moet leren (ik leer alles wel hoor)
bij mij niet, misschien bij jou welquote:Op maandag 3 juli 2006 10:03 schreef no1uknow het volgende:
Wordt er trouwens bij het examen ook gevraagd naar die tekens van die politieagenten die op zo'n kruispunt met hun armen staan te zwaaien?
En welke belangrijke punten worden nou gevraagd op het examen?
Dan weet ik even wat ik allemaal ECHT GOED moet leren (ik leer alles wel hoor)
K, thanks!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
bij mij niet, misschien bij jou wel
ze vragen veel instinkers
voorrang moet je erg goed kennen
ow en niet je motor warm laten draaien aanklikken, in het boekje staat dat je meteen weg moett rijden, maar in de werkelijk moet je eerst motor beetje warm laten draaien, ook zin instinker
Leg uit?!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:02 schreef Geqxon het volgende:
Voorbeeld instinker:
Je ziet een plaatje van een parkeerbord voor motoren. Mag je hier je brommer neerzetten? Nee
En je zei, er is een parkeerVERBOD voor MOTOREN. en dan mag je je brommer daar niet neerzetten, maar motoren wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, je mag daar alleen maar motoren neerzetten.
er staat parkeerBORD, niet parkeerVERBOD.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En je zei, er is een parkeerVERBOD voor MOTOREN. en dan mag je je brommer daar niet neerzetten, maar motoren wel.
Leg is uit?
Het is dan ook wel een nuttige post zegquote:Op maandag 3 juli 2006 16:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, even wat tijd om weer eens te reageren hier..
Oh okequote:Op maandag 3 juli 2006 17:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
er staat parkeerBORD, niet parkeerVERBOD.
Goed lezen jongeman, als je opgaat is dat misschien wel het verschil tussen slagen of zakken.quote:
Inderdaad, hij moet het maar eens beter lezenquote:Op maandag 3 juli 2006 17:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
er staat parkeerBORD, niet parkeerVERBOD.
Ja daar heb je gelijk in, maar het verschil is dat ik nu weinig slaap heb gehad en de aankomende dagen wel goed ga (proberenquote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Goed lezen jongeman, als je opgaat is dat misschien wel het verschil tussen slagen of zakken.
Ik heb gewoon gelest.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar het verschil is dat ik nu weinig slaap heb gehad en de aankomende dagen wel goed ga (proberen) te slapen.
Heb overigens vandaag zo'n CD gekocht met proefexamen en allemaal dingen om het te leren.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelest.
1e keer op, 2 fouten, easy as dell..
je ouders betaalde die lessen.. waar je toch geen fuck deed..quote:Op maandag 3 juli 2006 17:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelest.
1e keer op, 2 fouten, easy as dell..
Ja oke. Nee, op die lessen deed ik gewoon leren enzo, dat was een persoonlijke begeleidster dusja.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ouders betaalde die lessen.. waar je toch geen fuck deed..
en dell is kut![]()
Zeker het boek van een turk gekochtquote:Op maandag 3 juli 2006 18:41 schreef Hpzone het volgende:
Ik ben ervoor gezakt door een TE oud boek waar niet alles instond, zoals die agent die met zijn armen staat te zwaaien21 Juli voor de herkansing, maar nu eerst een vakantie
Yep de velgen zijn vetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:57 schreef no1uknow het volgende:
Wat wil je voor die velgen alleen!
Die zijn tof!
Nee, want dan moet ik toch ook alles spuiten enzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:02 schreef fs180 het volgende:
30/40 voor alleen de velgen... err
en dan 75 voor alles
zet het in elkaar en verkoop hem voor het dubbele
Maar hoeveel wil je voor de velgen alleen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik toch ook alles spuiten enzo?
voor je.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef Ayaxola het volgende:
Kreeg net mijn tankdop niet open bij het tankstation
Nu inmiddels wel 3 keer al opengekregen maar het gaat wel kut![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar hoeveel wil je voor de velgen alleen?
15?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yep de velgen zijn vet
Maar ik wacht eerst even af of iemand het hele pakket koopt voordat ik in onderdelen ga verkopen.
Maare, 35/40 euro ofzo
vacuum?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef Ayaxola het volgende:
Kreeg net mijn tankdop niet open bij het tankstation
Nu inmiddels wel 3 keer al opengekregen maar het gaat wel kut![]()
Ach, dat heb ik er zelf ook voor betaald, en ik heb ze niet gebruikt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:28 schreef no1uknow het volgende:
Wat.
Zoveel als je (ook) alles verkoopt voor 75?
Hmm laat dan maar.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik er zelf ook voor betaald, en ik heb ze niet gebruikt.
Ik heb een draaidop met een kierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:58 schreef fs180 het volgende:
heb jij daar nooit last van dan? ik wel is, wil ik em loshalen, moet ik och best wel kracht zetten
en benzine kraan heeft er niets mee te maken omdat je via je benzinekraan aanzuigt, misschien dat als je stil staat het heel langzaam terug gaat
maar als je gereden hebt en dan gaat tanken zal je het wel hebben,, teminste bij dan
Laat dan maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik er zelf ook voor betaald, en ik heb ze niet gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |