Ja idd, las het net, ik heb er eigenlijk ook zo mijn twijfels over.. zie dan niet in waarom je dan sneller zou moeten gaan ofzo.. Agja, zal wel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:02 schreef fs180 het volgende:
die zuigt mengel aan via je spruitstuk, en wanneer je gas los laat blijft het er inztten,maar wanneer je dan weer gas geeft , neemt hij mengels van de carb En van de powerbox mee
dus meer mengsel, dus harder optrekken
of het echt werkt zijn veel verschillende meningen over
Zal wel, maar dan is het gewoon een goedgekeurde midibikequote:Op woensdag 5 juli 2006 17:50 schreef Devolution het volgende:
Ik las dat er midibikes zijn die streetlegal zijn. Zou ik mijn midibike ook street legal kunnen laten maken bij de RDW? Zou wel mooi zijn iig
Volgensmij was hij eerst juist verkeerd afgesteld, een te grote sproeier, want hij loopt nu ineens dík over de 80, dat tellertje gaat er echt zo hendig overheen.. helemaal tot aan de onderkant, tot hij niet verder meer gaat..quote:
Ik zal er dalijk een maken van mijn SMT, maar moet ik wel even een bok maken.. iemand tips?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef no1uknow het volgende:
Dood topic.
Daarom.
Filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=OdXwO8YORAQ
Da's dus mijn Puch.
Ik had nog 2 andere filmpjes, maar die zijn door een één of andere klootviool van de camera gegooid.
Dit is nog niet zijn top.
Kratje bier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik zal er dalijk een maken van mijn SMT, maar moet ik wel even een bok maken.. iemand tips?
29,30 ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef no1uknow het volgende:
Trouwens, hoe duur is een theorie-examenkaart?
Die moet je nog eens voorafgaand het examen kopen, maar hoe duur is dat ding?
En kan je daar trouwens contant (met cash) betalen?
30,10.quote:
Load 'm up danquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb um geschoten, zal dalijk even uploaden.
Ook een zonder luchtfilter..
Ja. Met die examenkaart mag je dus 50 vragen maken, en als je die 50 vragen met succes aflegt zegma, dan krijg je je certificaat, verder kost het niks..quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:02 schreef no1uknow het volgende:
Wacht even hoor, dat 30,10 is dus wat je betaalt voor het HELE examen? Dus verder hoef je niks te betalen?
Kee, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja. Met die examenkaart mag je dus 50 vragen maken, en als je die 50 vragen met succes aflegt zegma, dan krijg je je certificaat, verder kost het niks..
Ik weet het weer, het was inderdaad ¤30,10. Het dikke wijf achter de kassa kostte ¤29,30 voor een pijpbeurt, daar was ik even mee in de warquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
30,10.
Moet je wel met een briefje van 100 betalen, deed ik ook, die mensen vet kwaad kijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |