Bergafwaarts bij station vathorst?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef C2C het volgende:
mister_dog heeft 86 op m'n scooter gereden en ik maar 85![]()
met de kin op het stuur windmee over de west dijk niet naar beneden ofzo bijna lege tank en ik ben 2 kilo (quote:
waar zit dat ergens??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Hehehe
Bij het station vathorst is de weg daar zo klote steil dat ik zéker over de 55 ging. Op de teller ging ik trouwens 20, maar die is kapot.
Het treinstation van de nieuwbouwwijk Vathorst in Amersfoortquote:
edit: Liefst right click>>save as als je ze vaker wil bekijken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:11 schreef snollic het volgende:
Hey!
Heb de filmpjes en foto`s even snel op me server gegooid, maar moet ze eigenlijk even omzetten naar divx.
Als je gedult heb is het wel te doen![]()
Die rondje_schagen is wel grapsig, cam bevestigd op spadbord![]()
Hoor het wel![]()
tadaa: http://www.collinkicken.nl/derbi/
ach ja... pas wel opquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Burnout tegen een paaltje lijkt me linke soep hoor. Als je dan wegschiet kun je je zijkapje gelijk vervangen
PER fucking nummerje?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Je bent fucked. Je moet als je hem op kenteken wilt laten zetten 69 euro per missend nummer betalen.
Tenzij je een handige vriend met en ponssetje hebt. Maar dan moet je wel weten wat eerst je framenummer was.
Pimpquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
http://media.putfile.com/tz50-driving-100kmh
Wel quicktime nodig
Ik op m'n tzr..
Dempels zijn herlijk met zo'n veering, ik ri wer altij mte 80 fzo eroveheen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Die rondje schagen is zeker wel een aanrader! duurt alleen wel lang om te downloaden, ach ja
"huh drempel? Welke drempel?" 65 over de drempel
Heerlijk hequote:Op woensdag 28 juni 2006 01:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dempels zijn herlijk met zo'n veering, ik ri wer altij mte 80 fzo eroveheen.![]()
hehe leuk filmpjequote:Op woensdag 28 juni 2006 08:39 schreef xFriendx het volgende:
http://rapidshare.de/files/22300736/VRT-koppen.wmv.html
Leuk stukje over onze buren onderin. Daar zijn brommers trouwens "opgefokt" ipv opgevoerd.
racetomosquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil al tijden een filmpje maken btw, de wegen zijn er hier perfect voor. En ik heb al zeker 50-60 keer mijn racerondje gereden
Weet jij een handig tooltje om quicktime naar divx om te zetten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef fs180 het volgende:
hebben jullie trouwnes nooit van filmpjes verkleinen gehoord
quote:
Hmm, kan sneller.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben dan eindelijk geen > 55 maagd meer
[[url=http://www.buyshit.nl/fok/tomosclassic/video/IMG_1376%20(Small).JPG]afbeelding][/url]
hoe kan je nou ineens zo hard rijden dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben dan eindelijk geen > 55 maagd meer
[[url=http://www.buyshit.nl/fok/tomosclassic/video/IMG_1376%20(Small).JPG]afbeelding][/url]
ligt eraan welke kapquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:09 schreef Zuen het volgende:
Weet iemand hier ongeveer de kosten van een kap van een Kymco Agility 50?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, was net even aan het kloten met mijn DT, had per ongeluk benzinekraantje open laten staan, en die carb lekt keihard, dusja, ik dacht van, mengsmering, dat fikt wel goed, dus ik zo aansteken enzo, heel spoor naar de DT, ding in de fik.![]()
Gelukkig lag er nog een tuinslang buiten.![]()
hoe kom je op het idee om een spoor benzine die richting je brommer gaat aan te steken?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, was net even aan het kloten met mijn DT, had per ongeluk benzinekraantje open laten staan, en die carb lekt keihard, dusja, ik dacht van, mengsmering, dat fikt wel goed, dus ik zo aansteken enzo, heel spoor naar de DT, ding in de fik.![]()
Gelukkig lag er nog een tuinslang buiten.![]()
Als er het ASO project loopt bij jou in de buurt (Aanpak Scooter Overlast) kan je na 2x boven de 2kw (waar je waarschijnlijk wel overheen gaat met je 90 echte km's) gedag zeggen tegen je scooter.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]![]()
Heeft net een vriend langs me gereden met de auto, ik ging 90 op zijn teller.
Lijkt me nogal sterk, maarja..
Dan zou ik iets van 230 of 270 euro boete hebben.
Is dit niet met de auto? Want op de brommer zijn alle boetes veel lager.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]![]()
Heeft net een vriend langs me gereden met de auto, ik ging 90 op zijn teller.
Lijkt me nogal sterk, maarja..
Dan zou ik iets van 230 of 270 euro boete hebben.
Het gaat over de overschrijding van de constructiesnelheid, en auto's hebben die niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dit niet met de auto? Want op de brommer zijn alle boetes veel lager.
Ja weenie, ik vind het altijd leuk om dingen aan te steken, en ik had verder eigenlijk niet gedacht dat er ook benzine óp mijn blok lag, dusja, ik denk, dat kan ik mooi aansteken enzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:14 schreef C2C het volgende:
[..]
hoe kom je op het idee om een spoor benzine die richting je brommer gaat aan te steken?
Domme ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Het gaat over de overschrijding van de constructiesnelheid, en auto's hebben die niet.
Zou het Richting Aan Wijzer zijn? Ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh Snollic, wat voor digi teller heb jij? Kun je misschien paar foto's maken?
Ik vind hem wel erg cheil, en de std teller van mij gaat maar tot de 80.
Merk: Tnt luxe
Type: Digitale Teller
Omschr: Luxe teller digitaal. Als vervanging voor origineel. Heeft de functies benzinemeter, olielampje, raw indicator, snelheid,km teller, verlichting.
Prijs: ¤. 89.95
[afbeelding]
Is dat iets? Zoiets zoek ik eigenlijk.
Oh, en wat is raw indicator?
had ik ook is.. wou ik aansteken/schoonbranden.. vliegt carb in de fik.. ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, was net even aan het kloten met mijn DT, had per ongeluk benzinekraantje open laten staan, en die carb lekt keihard, dusja, ik dacht van, mengsmering, dat fikt wel goed, dus ik zo aansteken enzo, heel spoor naar de DT, ding in de fik.![]()
Gelukkig lag er nog een tuinslang buiten.![]()
Volgensmij is dat als je gepakt wordt tijdens het rijden, niet op de lollerbank..quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
had ik ook is.. wou ik aansteken/schoonbranden.. vliegt carb in de fik.. ik![]()
![]()
wel snel uit kunnen blazen
![]()
maar je boetes ding he..die klopt niet
Foto?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:18 schreef jovink het volgende:
die dingen gebruikt iedere domme debiel, justitie is ook niet achterlijk.
ff over mn eigen:
Zundapp 80cc met 20mm (H) yeah haalt menig scootertje in gaghag
Das een beste boerderij daar op de achtergrond!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:29 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06264/100_8054ZZZZZZZZZZZ.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06264/100_8055ZZZZZZZZZZ.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
zegt u het maar
Hmm, idd richting aanwijzer denk ik ja.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zou het Richting Aan Wijzer zijn? Ik zeg ook maar wat
Collin (snollic) heeft deze:
http://www.easyparts.nl/showarticles_info.php?grouppath=0-156-533&partid=0109120615&modelid=199
Erg duur, maar wel HEEL mooi. Je kan er ook alles op zien!
Kilometer- en toerenteller. Benzine meter. Opslaan maximale snelheid en toeren. Lamp check. Temperatuur.
etc etc etc
die ditech shit is pure onzine, ovj is ook niet gek, elk model brommer wordt voor nederlandse wetgeving begrenst op 45kmuquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zéér handig om justitie terug te naaien als je een boete hebt.
http://www.scooter-freaks.nl/hulponline/bezwaar/
Moet je maar eens rondlezen, ook voor jouw Jarno, speciaal voor ditechs is er een bezwaarschrift.
Nee, niet harder gaan, maar meer KW nodig hebben om dezelfde constructiesnelheid te maken ofzoiets.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
die ditech shit is pure onzine, ovj is ook niet gek, elk model brommer wordt voor nederlandse wetgeving begrenst op 45kmu
en wordt eerst getest hoeveel en in welke mate er een begrenzing in moet, als die eenmaal is gemaakt en hij rijd 45 dan wordt hij in productie voor dat model genomen, dus elk model diezelfde begrenzing..
hoe zou er dan opeens ditechs kunnen komen die harder dan 45 gaan![]()
nou kijk.. ik ging het daarna helemaal lezen.. en het werd maar erger en ergerquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, niet harder gaan, maar meer KW nodig hebben om dezelfde constructiesnelheid te maken ofzoiets.
Alhoewel ik dat zelf niet helemaal snap aangezien de lollerbank de snelheid en deze omzet in KW..
Njah, moet je dat bezwaarschrift maar eens lezen, staat btw ook nog een leuk stukje uit de telegraaf bij, als bijlage.
Over dat snelheid omzetten in kw is volgensmij wel hoor, een lollerbank maakt zoveel omwentelingen per minuut -> voer dit in in een of andere vage formule, en voila, je hebt het aantal KW..quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
nou kijk.. ik ging het daarna helemaal lezen.. en het werd maar erger en erger![]()
maar 'niet harder maar meer kw' nou kijken. die lollerbank zet snelheid om in kw.. hoe ie dat voor elkaar krijgt is een worder trouwens![]()
dus hogere snelheid is meer kw
en als je ooit een boete krijgt.. kijk neem het dan aub van die site over.. scheelt mij in belasting enzo![]()
Daarom is er ook zoveel kritiek op de werkwijze van de rollerbank.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:11 schreef fs180 het volgende:
omdat kw geen vast verband met de snelheid heeft
?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:15 schreef jovink het volgende:
wat heb je voor setup onder je zundapp?
Nee, ik denk eigenlijk nog steeds dat het de snelheid is die bepaalt wordt en via een formule omgezet in kw's..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:15 schreef fs180 het volgende:
dus je bent het met me eens?
lees dan nog is je vorige post
Oow, weheh, nu snap ik hem..quote:
Nu staat mijn SMT er wel in.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef jovink het volgende:
oooooooh, ja dan houdt het op.
36bhp@10,000rpm 160km/u hpnda cb350fquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, ik denk eigenlijk nog steeds dat het de snelheid is die bepaalt wordt en via een formule omgezet in kw's..
Ja maar dat zijn 2 verschilllende cc-eenheden he.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
36bhp@10,000rpm 160km/u hpnda cb350f
33bhp @11,250rpm 180 KM/H aprilia rs125
neen, motorvermogen blijft hetzelfde snelheid (wat wordt gemeten op lolllerbank) veranderd and zal je dat met 1 tandje niet echt merkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Hey. En als ik een ander achtertandwiel op mijn brommer zet, dan ga ik harder terwilj het vermogen hetzelfde blijft. Tada!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn 2 verschilllende cc-eenheden he.
Als je er 2 van 50cc hebt, is de enigste factor nog gewicht.. afgezien van andere opvoer-mogelijkheden zoals uitlaten, vario-ringen en dergelijken..
De 350 is toch ook veel zwaarder lijkt mij zo..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat van cc's kun je vergeten, plus 125cc vs 350cc en de 125 gaat alsnog harder
![]()
Klopt, maar volgens de rollerbank zul jij dan meer kw's hebben, omdat je top hoger ligt, dus kunnen ze mensen sneller naaien, en kun jij er niet onderuit komen door bijv. een andere vertanding..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
neen, motorvermogen blijft hetzelfde snelheid (wat wordt gemeten op lolllerbank) veranderd and zal je dat met 1 tandje niet echt merken
Zou wel leuk effect geven met die vertanding.quote:Op donderdag 29 juni 2006 02:43 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja dus als ik de (niet bestaande) tandwielverhouding 8/68 er op zou leggen heb ik maar 0.2 kw.
En een opgeblazen blok.![]()
hijs ook stukkie zwaarder ja, maar het gaat er meer om dat ie ouder blok heeftquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De 350 is toch ook veel zwaarder lijkt mij zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |