hehehe, stakker, hoe naief denk jij dat vrouwen zijnquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Weet ze dan dat je masturbeert met haar in gedachten?
Ik vind dat het bijhouden niet zoveel tijd kost.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:48 schreef Monidique het volgende:
Af en toe moet je gewoon eens tijd vrij maken voor komedie, en dan kom je zulks bijvoorbeeld tegen: "Allemaal zaken waar ik ruim drie jaar geleden al achter was. In die goeie ouwe tijd werd je echter nog gewoon geband voor dergelijke 'islamvijandige' ontboezemingen, en daar werkte juist dit stel matennaaiers om het hardst aan mee", "Verder zijn die RQ en Dominique natuurlijk huichelaars en wat je zegt, matennnaaiers. Voor zover je natuurlijk over "maten" kunt spreken, want die hebben ze natuurlijk niet." en "Ze zijn vooral elkaars maatje. En vroeger was Mutantje01 nog hun maatje, maar dat zal wellicht na gisteren ook wat minder zijn."
Hilarisch.
Inderdaad. Vroeger, toen het immense project net begonnen was, opende men elk uur een topic over een user. Dat was vermakelijk. Nu kijk je eens in de twee maanden en nog steeds gaat het alleen over Ryan3 en de pepermuntkoning.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat het bijhouden niet zoveel tijd kost.
Om verscheidene redenen, maar vooral niet per se om de citaten zelf. De obsessie die men daar heeft voor dit forum waar men, naar eigen zeggen, geen interesse meer in heeft, bijvoorbeeld, het groepsdenken - het gaat alleen om maatjes en groepjes - die daar de overhand heeft.quote:Maar vind je wat je daar citeert hilarisch? Waarom?
Warm...quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:04 schreef Autodidact het volgende:
Monidique niet, het is een lul zonder ballen.
Inderdaad 100% fake, maar niet minder onaardig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:55 schreef Glasnosteraar het volgende:
uiteraard zijn die pics in m'n bezit, érgens in mijn prun-collectie (naald in een hooiberg nietwaar) en ik ben er vrij zeker van dat het wel implants zijn (vertrouw de expert
)
Mij staan me helemaal geen topics bij die Lemmeb heeft geopend, dit was de eerste die ik zie. Veel van zijn vrinden zijn ook users die vooral reageren imo. En als ide lui eens een topic openen is het wel veel boeboehuilhuilen hoor qua onderwerp.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik lees selectief, mogelijk. Potjes schelden boeien me niet en onthoud ik slecht. Er zijn er wel meer die af en toe een langere post schrijven, of een OP in elkaar proberen te draaien - en zelden zo goed als Lemmeb dat kan. Zeker -maar dat terzijde- door mensen met ietwat overeenkomende politieke voorkeuren.
[..]
Beetje gezocht.quote:Nou, de formule a != b betekent in sommige notitiewijzen dat a ISNIET b. Dus het hangt ervan af of je "fok" als aanduiding van dit forum neemt of "fok!" wat de betekenis is: dit forum is juist wel of juist niet (het subforum) POL. Je kan het heel goed lezen als (en zo heb ik het denk ik Yvonne ook wel eens zien gebruiken) als een uitroep dat fok groter is dan POL alleen.
[..]
Nou ja, ik ben van mening dat in POL wel meer van dat soort staaltjes retoriek bedreven wordt. Laatst een topic van pberends nog over dat niet-Westerse landen vaak boos zijn op Westerse landen. Betreffende user bewijst zijn stelling nergens, iedereen gaat ervan uit dat die waar is. Uiteindelijk debatteert men dan ook over de retorische conclusie van die stelling, dat het kinderachtig is van niet-Westerse landen om boos te zijn op Westerse landen.quote:Ik heb het gelaten bij het lezen van jouw post & nog wat van de inhoudelijke posts daarna.
Mijn vak is logische tekstanalyse, ik vond je analyse steekhoudend.
[..]
Goudeerlijke arbeiderist hè. Ik heb het niet zo op van die arbeideristische jongens die altijd eerlijk zijn. Ze beduvelen de kluit, zegt mijn instinct. Zo ook met deze text volgens mij, maar ik laat alle opties vrij.quote:Toen ik Lemmeb volgde, en toen ik hier mijn entree maakte, had Lemmeb nog nooit van me gehoord. Ik zou dat geen vriendschap noemen. Later ben ik wel wat met hem in gesprek geraakt.
Of ik hem als 'vrind' mag aanduiden weet ik niet, maar ik ben zeer op hem gesteld, zeker in politieke discussies. Al ben ik het nooit met hem eens natuurlijk.
Ik vrees alleen dat dit soort leugens evt. ernstige complicaties kunnen hebben.quote:Tsja. Domoren kan je niet tegen zichzelf beschermen. Wie iets gelooft omdat het vaak genoeg vertelt is, is onvoldoende kritisch. Wat heb ik eraan wannneer diezelfde, te weinig kritische persoon, iets gelooft wat mij waar lijkt? Kortom: ik vind diens mening weinig interessant; alhoewel ik het wel prettig vind als je iemand betrapt op een dergelijke overtuiging. Daar baseer ik dan weer wat voor waarde ik hecht aan overige oordelen van die persoon op. Lakmoesproeven.
Ach, hij is toch zeker altijd wel aanwezig als kloontje? En zijn mening, ach die is ook niet verloren gegaan. Veel mensen delen zijn overtuiging, zoals je ook in die topic zag. Maar specifiek mbt het onderwerp is het zonde dat niemand hem even had doorgezaagd over de details.quote:Eeuwig zonde. Ik had hem ook graag meer op fok gehad op momenten dat ik er ook was - ik werd actief toen hij weg was.
Moest je uitgerekend dit woord kiezen?quote:
Te confronterend?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Moest je uitgerekend dit woord kiezen?
Eerder onsmakelijk, maar in bepaalde zin dus inderdaad confronterend.quote:
Ken je het verschijnsel dat wanneer je iemand niet vaak spreekt dat als je diegene dan spreekt het alleen gata over oppervlakkigheden?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger, toen het immense project net begonnen was, opende men elk uur een topic over een user. Dat was vermakelijk. Nu kijk je eens in de twee maanden en nog steeds gaat het alleen over Ryan3 en de pepermuntkoning.
Ik vind dat een beetje vreemde kritiek - om dat te oordelen aan de hand van het uithoekje van hun forum wat uitdrukkelijk wel over fok gaat. Overigens lees ik ook alleen dat uithoekje - de rest boeit me nietquote:[..]
Om verscheidene redenen, maar vooral niet per se om de citaten zelf. De obsessie die men daar heeft voor dit forum waar men, naar eigen zeggen, geen interesse meer in heeft, bijvoorbeeld, het groepsdenken - het gaat alleen om maatjes en groepjes - die daar de overhand heeft.
En, heb jij mij nu een ban aangenaaid?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef sigme het volgende:
Ik zie dat nooit zo, zoals ik al zei, dat kan aan mij liggen. Maar ik zie eerlijk gezegd allerlei mensen groepsdenken. Over typische moslimsreacties bijvoorbeeld.
Bijna een kwartier!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:20 schreef Apropos het volgende:
Loopt de computerklok voor?
Herstel, Dominique is een kloon van mij.quote:RichardQuest is dan ook een gefrustreerd en misbruikt kindje.
Van wie is het eigenlijk een kloon? Ik denk van onze grote vriend Dominique.
Hey, niet gelijk gaan schelden, hequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef Glasnosteraar het volgende:
Wiegel
ponskaart toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Herstel, Dominique is een kloon van mij.
quote:To get a package from New York to Colorado by road takes four days, he says, and SafeExpress makes the route from Delhi in the north to the southern city of Thiruvananthapuram in four days. "The difference here is that, while the distance is about the same, we pay six different taxes, stop at 28 different checkposts to pay dues, and we fill out documents in eight different languages." In an industry where time is money, all those stops cut into profit margins.
van cnn.comquote:Israeli warplanes flew over the home of Syrian President Bashar Assad, Israeli officials said. The move apparently is aimed at pressuring the Syrian leader to help get a captured Israeli soldier released.
`zometeen op Ned1quote:
220 Teletekst wo 28 jun
*******************************NED.1
20.30-21.00 uur NETWERK
00.00-06.40 uur HERHALINGEN
Actualiteitenprogramma.
'We zijn dichterbij een nucleair
incident dan ooit tevoren',zo stelde
het hoofd van het Internationaal
Atoomagentschap,ElBaradei,vorige maand
in Netwerk.
Vanavond exclusieve interviews over
dit onderwerp met Madeleine Albright
(oud-minister Buitenlandse Zaken
VS),Rupert Joseph (onderminister voor
Veiligheid,regering Bush) en de
ex-president van Iran,Bani Sadr,die
in Parijs in ballingschap leeft.
om de bevolking onder druk te zetten, net op het Journaal, ze hebben ook oa. 3 bruggen vernieldquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:39 schreef Apropos het volgende:
Waarom moest die elektriciteitscentrale er eigenlijk aan?
http://news.yahoo.com/s/a(...)/conservative_agendaquote:WASHINGTON - House Republicans intend to hold votes this summer and fall touching on abortion, guns, religion and other priority issues for social conservatives, part of an attempt to improve the party's prospects in the midterm elections.
probleemstelling de (v.)quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is probleemstelling in het Engels?
De tanks lijken op mammoets, en de explosies als atoombommen. Hulde aan dit soort kaartjesquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Daarrrr is het feest!
Mozes zou trots zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Daarrrr is het feest!
Dat vond ik ook in mijn Prisma woordenboek. Dan neem ik dat maar. Het klinkt alleen zo gaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef George-Butters het volgende:
probleemstelling de (v.)
definition / formulation of a problem
context
de probleemstelling is juist
the problem has been correctly defined / formulated / stated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |