Hendig sjiek inderdaad, in een kabaal makende tram of trein met bellende en pratende mensen gaan zittenquote:
"Sorry, wilt u uw kind even zachter zetten? Oh wacht, ik zie dat u Marokkaans bent, laat maar."quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef pberends het volgende:
Als een kind zit te janken zegt niemand er iets over!!! Vieze honden.
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef pberends het volgende:
Zit je in de trein, metro of tram of whatever, beetje muziek te luisteren, zijn er altijd van die (meestal) ouwe mutsen die dan zeggen of het niet iets zachter kan... Hallo, what the fuck is that.
Ten eerste maakt het voertuig waar je op dat moment in zit meestal veel meer geluid.
Ten tweede maken mensen die praten of zitten te bellen veel meer geluid.
En daar zeggen die smerige mutsen met muffe kutjes niets over!!!!
Bovendien, als ik een Marokkaan was zouden ze niet eens wat tegen mij durven te zeggen. Was ik maar een Marokkaan!
Conclusie: mutsen die vinden dat een mp3spelert te hard staat moeten hun mond houden.
Je komt zeker nooit mensen tegen met een rotte scherpe stemquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef Monidique het volgende:
MP3-spelers die te hard staan, zijn gewoon reteirritant. Het geluid is anders dan van twee mensen die met elkaar praten, het gaat namelijk om meer dan het volume, hè. Meer verbaas ik mij nog over de achterlijkheid van degenen die hun spelers zo hard zetten. Als ik vijf meter verderop mee kan zingen, dan is dat toch niet goed voor je oren?
En als jij in de trein naar huis belt met de mededeling dat papa je over vijf minuten van het station kan halen is niet irritant? Of dat je met je vriendinnen de laatste nieuwtjes uit de Yes / Penny / whatever doorneemt? Of dat je gezellig met je vriendinnen een Big Mac Menu in de trein zit weg te kanen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef Monidique het volgende:
MP3-spelers die te hard staan, zijn gewoon reteirritant. Het geluid is anders dan van twee mensen die met elkaar praten, het gaat namelijk om meer dan het volume, hè. Meer verbaas ik mij nog over de achterlijkheid van degenen die hun spelers zo hard zetten. Als ik vijf meter verderop mee kan zingen, dan is dat toch niet goed voor je oren?
Nee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En als jij in de trein naar huis belt met de mededeling dat papa je over vijf minuten van het station kan halen is niet irritant?
Niet per sé.quote:Of dat je met je vriendinnen de laatste nieuwtjes uit de Yes / Penny / whatever doorneemt?
Ja.quote:Of dat je gezellig met je vriendinnen een Big Mac Menu in de trein zit weg te kanen?
Ja.quote:En dan irriteren aan een beetje ruis van een koptelefoon.![]()
Dan moeten mensen die bellen en praten ook een plakbandje op de mond.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:00 schreef o-fiel het volgende:
Ik haat mensen die hun mp3-ert zo hard zetten dan ik het ook kan horen, nog veel erger zijn die mensen die muziek op hun telefoon afspelen en iedereen laten meegenieten...
Dat doen meestal al die Marokkanen ofzo, gaan ze een beetje bubbeling/turken muziek draaien. Alsof ik daar naar wil luisteren?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:00 schreef o-fiel het volgende:
Ik haat mensen die hun mp3-ert zo hard zetten dan ik het ook kan horen, nog veel erger zijn die mensen die muziek op hun telefoon afspelen en iedereen laten meegenieten...
Waren wat voorbeelden. Leuk dat je de moeite voor hebt genomen om ff per voorbeeld te reageren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Niet per sé.
[..]
Ja.
[..]
Ja.
doe dan maar die mp3 spelerquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Je komt zeker nooit mensen tegen met een rotte scherpe stem.
Bovendien kunnen ze niet zo hard dat het echt irritant zou kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |