abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39324045
Zit je in de trein, metro of tram of whatever, beetje muziek te luisteren, zijn er altijd van die (meestal) ouwe mutsen die dan zeggen of het niet iets zachter kan... Hallo, what the fuck is that.

Ten eerste maakt het voertuig waar je op dat moment in zit meestal veel meer geluid.
Ten tweede maken mensen die praten of zitten te bellen veel meer geluid.

En daar zeggen die smerige mutsen met muffe kutjes niets over!!!!

Bovendien, als ik een Marokkaan was zouden ze niet eens wat tegen mij durven te zeggen. Was ik maar een Marokkaan!

Conclusie: mutsen die vinden dat een mp3spelert te hard staat moeten hun mond houden.
pi_39324080
Ze zitten daar toch voor hun rust
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_39324082
aso
pi_39324105
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
Ze zitten daar toch voor hun rust
Hendig sjiek inderdaad, in een kabaal makende tram of trein met bellende en pratende mensen gaan zitten .

Als een kind zit te janken zegt niemand er iets over!!! Vieze honden.
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:53:23 #5
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_39324112
Fout in je TT.

Verder moeten ze gewoon niet zeuren.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_39324126
MP3-spelers die te hard staan, zijn gewoon reteirritant. Het geluid is anders dan van twee mensen die met elkaar praten, het gaat namelijk om meer dan het volume, hè. Meer verbaas ik mij nog over de achterlijkheid van degenen die hun spelers zo hard zetten. Als ik vijf meter verderop mee kan zingen, dan is dat toch niet goed voor je oren?
pi_39324145
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef pberends het volgende:

Als een kind zit te janken zegt niemand er iets over!!! Vieze honden.
"Sorry, wilt u uw kind even zachter zetten? Oh wacht, ik zie dat u Marokkaans bent, laat maar."
pi_39324153
Herkenbaar. Ik ben iemand die de muziek niet hard op zijn oren zet. Zit je onder uitgezakt in de trein. Jij bent de één van de eersten in de coupé. En bij de volgende station zit de coupé helemaal vol.

Dan ben je net vertrokken en een oude klamme met spinrag muts, spreekt je aan of het wat zachter kan. En als je het zachter zet, hoor je het gewauwel van die mutsen.

Was ik maar een marokkaan
pi_39324165
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:51 schreef pberends het volgende:
Zit je in de trein, metro of tram of whatever, beetje muziek te luisteren, zijn er altijd van die (meestal) ouwe mutsen die dan zeggen of het niet iets zachter kan... Hallo, what the fuck is that.

Ten eerste maakt het voertuig waar je op dat moment in zit meestal veel meer geluid.
Ten tweede maken mensen die praten of zitten te bellen veel meer geluid.

En daar zeggen die smerige mutsen met muffe kutjes niets over!!!!

Bovendien, als ik een Marokkaan was zouden ze niet eens wat tegen mij durven te zeggen. Was ik maar een Marokkaan!

Conclusie: mutsen die vinden dat een mp3spelert te hard staat moeten hun mond houden.
Die ga ik onthouden
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:55:08 #11
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39324173
gewoon zachter toen stuk tuig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39324185
Ik zie vaker zo'n lesbo met kort haar vragen of die muziek zachter kan. Ze beginnen met opzichtig kijken en zuchten, totdat ze zo'n grens hebben bereikt dat ze die persoon erop aan gaan spreken. Dat is meestal niet vriendelijk vragen maar eerder: "Zeg kan dat ding wat zachter? Er zitten nog meer mensen in de tram en die hebben echt niet de behoefte naar jouw muziek te luisteren!" En dan mompelen ze nog zodat iedereen het kan horen: "Dat is toch asociaal? Toch niet normaal?" Alsof ze een bevestiging nodig hebben van anderen.

Overigens vind ik de overwegend marrokaanse bevolking die keihard hun telefoon aan hebben staan nog irritanter.
pi_39324193
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef Monidique het volgende:
MP3-spelers die te hard staan, zijn gewoon reteirritant. Het geluid is anders dan van twee mensen die met elkaar praten, het gaat namelijk om meer dan het volume, hè. Meer verbaas ik mij nog over de achterlijkheid van degenen die hun spelers zo hard zetten. Als ik vijf meter verderop mee kan zingen, dan is dat toch niet goed voor je oren?
Je komt zeker nooit mensen tegen met een rotte scherpe stem .

Bovendien kunnen ze niet zo hard dat het echt irritant zou kunnen zijn.
pi_39324277
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef Monidique het volgende:
En als jij in de trein naar huis belt met de mededeling dat papa je over vijf minuten van het station kan halen is niet irritant? Of dat je met je vriendinnen de laatste nieuwtjes uit de Yes / Penny / whatever doorneemt? Of dat je gezellig met je vriendinnen een Big Mac Menu in de trein zit weg te kanen?

En dan irriteren aan een beetje ruis van een koptelefoon.
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:59:36 #15
149514 PoloPower
The Power Of Polo
pi_39324331
Ik kan me er ook grof aan ergeren, staan die dingen knalhard en hoor je continu die teringherrie door de coupé schallen. Ze zouden die klotedingen moeten verbieden in de trein.
pi_39324357
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:58 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

En als jij in de trein naar huis belt met de mededeling dat papa je over vijf minuten van het station kan halen is niet irritant?
Nee.
quote:
Of dat je met je vriendinnen de laatste nieuwtjes uit de Yes / Penny / whatever doorneemt?
Niet per sé.
quote:
Of dat je gezellig met je vriendinnen een Big Mac Menu in de trein zit weg te kanen?
Ja.
quote:
En dan irriteren aan een beetje ruis van een koptelefoon.
Ja.
pi_39324391
Ik haat mensen die hun mp3-ert zo hard zetten dan ik het ook kan horen, nog veel erger zijn die mensen die muziek op hun telefoon afspelen en iedereen laten meegenieten...
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:01:26 #18
65918 IBAZ
broeinest
pi_39324415
Dan moet je hem juist harder zetten. Voluit liefst. Dat zal je leren.
pi_39324462
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:00 schreef o-fiel het volgende:
Ik haat mensen die hun mp3-ert zo hard zetten dan ik het ook kan horen, nog veel erger zijn die mensen die muziek op hun telefoon afspelen en iedereen laten meegenieten...
Dan moeten mensen die bellen en praten ook een plakbandje op de mond.
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:04:44 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39324534
Vroegah! was dit irritatie nummer 1 in het OV, tegenwoordig is het aanzetten van je PSP of bagger Mp3 speler met SPEAKERS zo gewoon geworden dat ik terug verlang naar het zachte geruis van een koptelefoon.

Ik heb sinds de PSP nog nooit zoveel rep en errenbie gehoord .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39324539
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:00 schreef o-fiel het volgende:
Dat doen meestal al die Marokkanen ofzo, gaan ze een beetje bubbeling/turken muziek draaien. Alsof ik daar naar wil luisteren?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_39324567
Praten is veel minder storend...
pi_39324587
als ik dit allemaal lees ben ik echt blij met m'n auto
pi_39324633
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Niet per sé.
[..]

Ja.
[..]

Ja.
Waren wat voorbeelden. Leuk dat je de moeite voor hebt genomen om ff per voorbeeld te reageren.

Is maar goed dat ik niet bij jou in de coupe zit. Anders had ik je die Big Mac zo uit je handen geswaffeld.

woensdag 28 juni 2006 @ 16:07:30 #25
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_39324650
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:55 schreef pberends het volgende:

[..]

Je komt zeker nooit mensen tegen met een rotte scherpe stem .

Bovendien kunnen ze niet zo hard dat het echt irritant zou kunnen zijn.
doe dan maar die mp3 speler
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')