Ik zou willen dat ik ook in jouw wereld leefde!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef caradoc het volgende:
Shrek vond ik toch aardig realistisch hoor.
Combinatie van stop-motion en computers.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Tarrel666 het volgende:
Jurasic Park 1 is inderdaad niet te vergelijken bij andere films, vraag me nog steeds af hoe ze dat gemaakt hebben
Precies, daarvoor zijn films, theater en boeken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:32 schreef Carl-Noten het volgende:
wat maakt het uit dat het nep is, gewoon je verstand ff wat lager zetten en accepteren dat je naar een film zit te kijken. nee die houten jaws is lekker realistisch, maar tis wel een vette film. als je realisme wil meot je niet naar king kong of bijv. LOTR. ga dan naar een leuke romantische komedie
Zeg opoe!!! Somigen nog wel hoar!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Precies, daarvoor zijn films, theater en boeken.
Jeugd heeft tegenwoordig geen fantasy.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef caradoc het volgende:
Shrek vond ik toch aardig realistisch hoor.
Alhoewel die dinosaurus wel heel über is gemaakt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben het niet helemaal met de TS eens![]()
Da's Godzilla.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alhoewel die dinosaurus wel heel über is gemaakt.![]()
Tja, poppen is misschien een vaag woord, maar enkel en alleen computeranimaties zoals bij KingKong is gewoon nep.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef Magistic het volgende:
De graphics die ze gebruikten in bijv. Jurassic Park waren inderdaad veel beter. En daarin gebruikten ze niet alleen poppen. Ik heb me ook verbaasd over hoe nep King Kong eruit zag in die 'mega' productie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |