Ik zou willen dat ik ook in jouw wereld leefde!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef caradoc het volgende:
Shrek vond ik toch aardig realistisch hoor.
Combinatie van stop-motion en computers.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Tarrel666 het volgende:
Jurasic Park 1 is inderdaad niet te vergelijken bij andere films, vraag me nog steeds af hoe ze dat gemaakt hebben
Precies, daarvoor zijn films, theater en boeken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:32 schreef Carl-Noten het volgende:
wat maakt het uit dat het nep is, gewoon je verstand ff wat lager zetten en accepteren dat je naar een film zit te kijken. nee die houten jaws is lekker realistisch, maar tis wel een vette film. als je realisme wil meot je niet naar king kong of bijv. LOTR. ga dan naar een leuke romantische komedie
Zeg opoe!!! Somigen nog wel hoar!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Precies, daarvoor zijn films, theater en boeken.
Jeugd heeft tegenwoordig geen fantasy.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef caradoc het volgende:
Shrek vond ik toch aardig realistisch hoor.
Alhoewel die dinosaurus wel heel über is gemaakt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben het niet helemaal met de TS eens![]()
Da's Godzilla.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alhoewel die dinosaurus wel heel über is gemaakt.![]()
Tja, poppen is misschien een vaag woord, maar enkel en alleen computeranimaties zoals bij KingKong is gewoon nep.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef Magistic het volgende:
De graphics die ze gebruikten in bijv. Jurassic Park waren inderdaad veel beter. En daarin gebruikten ze niet alleen poppen. Ik heb me ook verbaasd over hoe nep King Kong eruit zag in die 'mega' productie...
De grootste bullshit die ik de laatste jaren heb gehoord. Maak nog eens zo'n goede grapquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef bellerophon81 het volgende:
Kijk je de film via de orginele DVD of via een kopie? Want als je via een kopie kijkt zul je zeker een slechtere kwaliteit zien en dan valt het meteen op dat het een computer animatie is.
Labyrinth ziet er beter uit dan de meeste neppe CGI die ze tegenwoordig in films gebruiken. Het verhaal is ook vele malen beter dan de crap van tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Pberends heeft gelijk.
Alone in the dark vond ik vroeger een superspel (1992 ofzo), vooral omdat het een spel was met leuke puzzletjes en raadsels en met technieken die zeer realistische bewegingen mogelijk maakte, baanbrekend voor die tijd. Gaan ze er een film van maken in 2000 ofzo![]()
Die film flopt dus en terecht. Geef mij maar the Neverending Story of Labyrinth ofzo, dat is veel stijlvoller en plezieriger om naar te kijken. Plus dat je videorecorder geen directx 8 nodig heeft![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Bereid je maar voor op Final destination 3...wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
Vooral de scene waarin de achtbaankarretjes ontsporen is beschamend... Ze hebben de karretjes niet eens dezelfde kleur rood gekregen als de echte karretjes.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:54 schreef Magistic het volgende:
[..]
Had me nu net zo op die film verheugd.
Graphics van FD1&2 waren zeer goed te doen anders.
dat doen ze dus expres voor de mensen die het nog niet helemaal snappen...quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Bereid je maar voor op Final destination 3...wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
David Bowie die 3 glazen ballen over z'n hand kan laten draaien, al die muppets, een 16 jaar oude Jennifer Connelyquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Magistic het volgende:
[..]
Labyrinth ziet er beter uit dan de meeste neppe CGI die ze tegenwoordig in films gebruiken. Het verhaal is ook vele malen beter dan de crap van tegenwoordig.![]()
quote:Jareth: You remind me of the babe.
Goblin: What babe?
Jareth: The babe with the power.
Different Goblin: What power?
Jareth: The power of voodoo.
Goblin: Who do?
Jareth: You do.
Goblin: Do what?
Jareth: Remind me of the babe.
die dino's in jurassic park zijn robotsquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef Bismarck het volgende:
De slangen in de SOAP-trailer komen ook zo uit de computer rollen. Dat ziet er ook niet uit.
De dino's in Jurassic Park (1993!!!!!!) zien er 30x beter uit.
wat voor ness?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:24 schreef G-Mart het volgende:
Labyrinth is geniaal en Jurassic Park is total boemlauwness!
De pop. Zonder twijfel. George Lucas hadden ze nooit bij CGI in de buurt moeten laten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Dementor het volgende:
Yoda de pop of Yoda de computeranimatie?
of je neemt een goéde game als voorbeeldquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Ben het niet helemaal met de TS eens![]()
En in games is er natuurlijk ook niet veel vooruitgang:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Die 3 glazen ballen laten draaien was iemand die achter bowie verscholen zat, hij kon het zelf nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
David Bowie die 3 glazen ballen over z'n hand kan laten draaien, al die muppets, een 16 jaar oude Jennifer Connely![]()
Geniaal en allemaal mechanisch![]()
[..]
schaalmodellen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef Dagonet het volgende:
LotR, goed voorbeeld van een juist gebruik van schaalmodellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |