abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:22:29 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39330083
ik vond 'the hulk' wel zo achterlijk bagger dat ik er bang van werd. maar ja, misschien maakt het de generatie die denkt in games niks uit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39330097
spiderman als die vliegt is ook bagger!
pi_39330134
en A Sound Of Thunder en Ultraviolet zijn ook bagger computerfilms!
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:25:10 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39330175
wat dacht je van anaconda, die spant toch wel de kroon denk ik. danm!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39330178
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef bellerophon81 het volgende:
Kijk je de film via de orginele DVD of via een kopie? Want als je via een kopie kijkt zul je zeker een slechtere kwaliteit zien en dan valt het meteen op dat het een computer animatie is.
De grootste bullshit die ik de laatste jaren heb gehoord. Maak nog eens zo'n goede grap ! Is je naam Tim Kuik toevallig? Niet? Dan weet ik nog wel een leuk bedrijfje voor je om te werken. Daar kan je meer van zulke onzin de wereld ingooien.
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:25:36 #31
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39330183
Pberends heeft gelijk.

Alone in the dark vond ik vroeger een superspel (1992 ofzo), vooral omdat het een spel was met leuke puzzletjes en raadsels en met technieken die zeer realistische bewegingen mogelijk maakte, baanbrekend voor die tijd. Gaan ze er een film van maken in 2000 ofzo

Die film flopt dus en terecht. Geef mij maar the Neverending Story of Labyrinth ofzo, dat is veel stijlvoller en plezieriger om naar te kijken. Plus dat je videorecorder geen directx 8 nodig heeft
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:00:29 #32
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39331150
wel vind ik trouwens dat ze te makkelijk naar graphics stappen, hele achtergronden, steden zijn op een blauw scherm gemaakt, volgens mij zijn ze voor king kong helemaal niet op een eiland geweest, dit weet ik niet maar zo lijkt het, dat je die aap uit de computer tovert ok, maar alles
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:46:50 #33
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_39334744
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Pberends heeft gelijk.

Alone in the dark vond ik vroeger een superspel (1992 ofzo), vooral omdat het een spel was met leuke puzzletjes en raadsels en met technieken die zeer realistische bewegingen mogelijk maakte, baanbrekend voor die tijd. Gaan ze er een film van maken in 2000 ofzo

Die film flopt dus en terecht. Geef mij maar the Neverending Story of Labyrinth ofzo, dat is veel stijlvoller en plezieriger om naar te kijken. Plus dat je videorecorder geen directx 8 nodig heeft
Labyrinth ziet er beter uit dan de meeste neppe CGI die ze tegenwoordig in films gebruiken. Het verhaal is ook vele malen beter dan de crap van tegenwoordig.
Narcist
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:48:20 #34
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39334800
Bereid je maar voor op Final destination 3... wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:54:26 #35
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_39335023
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Bereid je maar voor op Final destination 3... wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
Had me nu net zo op die film verheugd.
Graphics van FD1&2 waren zeer goed te doen anders.
Narcist
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:56:00 #36
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39335078
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:54 schreef Magistic het volgende:

[..]

Had me nu net zo op die film verheugd.
Graphics van FD1&2 waren zeer goed te doen anders.
Vooral de scene waarin de achtbaankarretjes ontsporen is beschamend... Ze hebben de karretjes niet eens dezelfde kleur rood gekregen als de echte karretjes.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:57:34 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39335131
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Bereid je maar voor op Final destination 3... wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
dat doen ze dus expres voor de mensen die het nog niet helemaal snappen...

kids van nu houden van gameconsolegraphics en kunnen dat moeiteloos mengen met de realiteit. zeker gezien het aantal misdrijven dat nu al plaatsvindt en alleen maar cummulatief toeneemt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39335235
Yoda de pop of Yoda de computeranimatie?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:01:38 #39
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39335298
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Magistic het volgende:

[..]

Labyrinth ziet er beter uit dan de meeste neppe CGI die ze tegenwoordig in films gebruiken. Het verhaal is ook vele malen beter dan de crap van tegenwoordig.
David Bowie die 3 glazen ballen over z'n hand kan laten draaien, al die muppets, een 16 jaar oude Jennifer Connely

Geniaal en allemaal mechanisch
quote:
Jareth: You remind me of the babe.
Goblin: What babe?
Jareth: The babe with the power.
Different Goblin: What power?
Jareth: The power of voodoo.
Goblin: Who do?
Jareth: You do.
Goblin: Do what?
Jareth: Remind me of the babe.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39335953
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef Bismarck het volgende:
De slangen in de SOAP-trailer komen ook zo uit de computer rollen. Dat ziet er ook niet uit.
De dino's in Jurassic Park (1993!!!!!!) zien er 30x beter uit.
die dino's in jurassic park zijn robots
pi_39336051

en als je dit tegenwoordig in een film zou zien moest je ook kotsen.
liever CGI graphics dan stukken plastic
pi_39336219
Labyrinth is geniaal en Jurassic Park is total boemlauwness!
pi_39336289
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:24 schreef G-Mart het volgende:
Labyrinth is geniaal en Jurassic Park is total boemlauwness!
wat voor ness?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:28:51 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39336385
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Dementor het volgende:
Yoda de pop of Yoda de computeranimatie?
De pop. Zonder twijfel. George Lucas hadden ze nooit bij CGI in de buurt moeten laten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39336392
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

VS

[afbeelding]

Ben het niet helemaal met de TS eens

En in games is er natuurlijk ook niet veel vooruitgang:

[afbeelding]

VS

[afbeelding]

of je neemt een goéde game als voorbeeld :
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:31:47 #46
102789 BGS
Ramblings.
pi_39336475
Het probleem is dat ze nu teveel full body shots van die gorilla moeten laten zien. Bij Jurassic Park zag je nauwelijks een hele dino, wat bovendien bijdroeg aan de spanning omdat je wist dat 'ie er was, maar je hem niet zag

[ Bericht 1% gewijzigd door BGS op 28-06-2006 23:02:25 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:32:37 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39336511
LotR, goed voorbeeld van een juist gebruik van schaalmodellen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39336605
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

David Bowie die 3 glazen ballen over z'n hand kan laten draaien, al die muppets, een 16 jaar oude Jennifer Connely

Geniaal en allemaal mechanisch
[..]
Die 3 glazen ballen laten draaien was iemand die achter bowie verscholen zat, hij kon het zelf niet
Verder idd een betere film dan dezelfde soort films die nu gemaakt worden.
pi_39336705
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef Dagonet het volgende:
LotR, goed voorbeeld van een juist gebruik van schaalmodellen.
schaalmodellen?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:40:39 #50
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_39336768
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:38 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

schaalmodellen?
Ja, die lopende bomen waren bonzai's die heeel dicht bij de camera stonden
Narcist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')