abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39324262
Vroeger was alles beter, dat geldt eigenlijk ook voor die computergraphics die ze tegenwoordig gebruiken in films. Bijvoorbeeld King Kong, de remake van 2005. Tering, wat die gorilla er frecking nep uit, niet normaal meer. Elk kind kan zien dat het nep is. Je hebt de hele tijd de neiging om je Xbox of Playstation joystick erbij te pakken met die neppe computeranimaties in films van tegenwoordig.

20 jaar geleden deden ze dat beter, en gebruikte ze gewoon poppen, die er nog enigsinds realistisch uitzien.
pi_39324571
Shrek vond ik toch aardig realistisch hoor.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:06:17 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_39324611
.
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:07:39 #4
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_39324652
De 1e pingpong zag er inderdaad realistisch uit
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_39324961
quote:
Vroeger was alles beter
Stopte daar al met lezen...
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:16:56 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39324998
TS heeft een punt mbt King Kong, die aap was te nep voor woorden. Zeker met DAT budget in 2005....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_39325034
Kijk je de film via de orginele DVD of via een kopie? Want als je via een kopie kijkt zul je zeker een slechtere kwaliteit zien en dan valt het meteen op dat het een computer animatie is.

Maar idd vroeger deden ze alles met poppen, dan zie je die rare randen om de animaties niet en klopt het gewoon met de achtergrond, is veel relaxter...
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:19:07 #8
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_39325090
De graphics die ze gebruikten in bijv. Jurassic Park waren inderdaad veel beter. En daarin gebruikten ze niet alleen poppen. Ik heb me ook verbaasd over hoe nep King Kong eruit zag in die 'mega' productie...
Narcist
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:20:14 #9
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_39325129
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Slarioux het volgende:
.
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:21:24 #10
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_39325168
De slangen in de SOAP-trailer komen ook zo uit de computer rollen. Dat ziet er ook niet uit.
De dino's in Jurassic Park (1993!!!!!!) zien er 30x beter uit.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_39325189
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef caradoc het volgende:
Shrek vond ik toch aardig realistisch hoor.
Ik zou willen dat ik ook in jouw wereld leefde!
Jesus saves but death prevails.
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:23:39 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_39325243
Huh? King Kong is nep?!?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:27:12 #13
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_39325345
Jurasic Park 1 is inderdaad niet te vergelijken bij andere films, vraag me nog steeds af hoe ze dat gemaakt hebben
Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:29:50 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_39325431
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Tarrel666 het volgende:
Jurasic Park 1 is inderdaad niet te vergelijken bij andere films, vraag me nog steeds af hoe ze dat gemaakt hebben
Combinatie van stop-motion en computers.

Maar als je beter kijkt zie je toch echt dat het behoorlijk nep is hoor.

Overigens vind ik King Kong nog best redelijk. Maar Star Wars 3 vind ik het meest 'realistische' ( voor zo ver je daar over kunt spreken bij zo'n film ) er uit zien .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:32:51 #15
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39325526
wat maakt het uit dat het nep is, gewoon je verstand ff wat lager zetten en accepteren dat je naar een film zit te kijken. nee die houten jaws is lekker realistisch, maar tis wel een vette film. als je realisme wil meot je niet naar king kong of bijv. LOTR. ga dan naar een leuke romantische komedie
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:40:47 #16
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39325811
King Kong 1933:



King Kong 2005:



Echte gorilla:



Ik weet het nog niet zo zeker, pberends.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_39325822
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:32 schreef Carl-Noten het volgende:
wat maakt het uit dat het nep is, gewoon je verstand ff wat lager zetten en accepteren dat je naar een film zit te kijken. nee die houten jaws is lekker realistisch, maar tis wel een vette film. als je realisme wil meot je niet naar king kong of bijv. LOTR. ga dan naar een leuke romantische komedie
Precies, daarvoor zijn films, theater en boeken.

Jeugd heeft tegenwoordig geen fantasy.
pi_39325989
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:41 schreef Darkomen het volgende:

[..]

Precies, daarvoor zijn films, theater en boeken.

Jeugd heeft tegenwoordig geen fantasy.
Zeg opoe!!! Somigen nog wel hoar!
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:05 schreef caradoc het volgende:
Shrek vond ik toch aardig realistisch hoor.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:49:30 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39326109




VS



Ben het niet helemaal met de TS eens

En in games is er natuurlijk ook niet veel vooruitgang:



VS



Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:50:39 #20
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_39326146
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ben het niet helemaal met de TS eens
Alhoewel die dinosaurus wel heel über is gemaakt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:51:37 #21
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_39326191
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Alhoewel die dinosaurus wel heel über is gemaakt.
Da's Godzilla.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_39326194
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:19 schreef Magistic het volgende:
De graphics die ze gebruikten in bijv. Jurassic Park waren inderdaad veel beter. En daarin gebruikten ze niet alleen poppen. Ik heb me ook verbaasd over hoe nep King Kong eruit zag in die 'mega' productie...
Tja, poppen is misschien een vaag woord, maar enkel en alleen computeranimaties zoals bij KingKong is gewoon nep.
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:53:52 #23
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39326257
Ik lag gisteren helemaal dubbel om 1 of andere half doorzichtige dansende baby in Ally McBeal, die was echt te triest voor woorden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:01:25 #24
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_39326523
Compleet niet mee eens, ik vind de aap in de nieuwe King Kong realistischer en leuker om naar te kijken in plaats van naar zo'n lelijke pop of apepak.
Veel soepelere bewegingen, veel gedetailleerder, duidelijke lichaamstaal, gezichtsuitdrukkingen etc. etc.

Ach ja sommige blijven liever in het stenen tijdperk
pi_39330037
dan laten we maar niks zeggen over dragonheart 2
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:22:29 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39330083
ik vond 'the hulk' wel zo achterlijk bagger dat ik er bang van werd. maar ja, misschien maakt het de generatie die denkt in games niks uit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39330097
spiderman als die vliegt is ook bagger!
pi_39330134
en A Sound Of Thunder en Ultraviolet zijn ook bagger computerfilms!
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:25:10 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39330175
wat dacht je van anaconda, die spant toch wel de kroon denk ik. danm!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39330178
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:17 schreef bellerophon81 het volgende:
Kijk je de film via de orginele DVD of via een kopie? Want als je via een kopie kijkt zul je zeker een slechtere kwaliteit zien en dan valt het meteen op dat het een computer animatie is.
De grootste bullshit die ik de laatste jaren heb gehoord. Maak nog eens zo'n goede grap ! Is je naam Tim Kuik toevallig? Niet? Dan weet ik nog wel een leuk bedrijfje voor je om te werken. Daar kan je meer van zulke onzin de wereld ingooien.
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:25:36 #31
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39330183
Pberends heeft gelijk.

Alone in the dark vond ik vroeger een superspel (1992 ofzo), vooral omdat het een spel was met leuke puzzletjes en raadsels en met technieken die zeer realistische bewegingen mogelijk maakte, baanbrekend voor die tijd. Gaan ze er een film van maken in 2000 ofzo

Die film flopt dus en terecht. Geef mij maar the Neverending Story of Labyrinth ofzo, dat is veel stijlvoller en plezieriger om naar te kijken. Plus dat je videorecorder geen directx 8 nodig heeft
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:00:29 #32
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_39331150
wel vind ik trouwens dat ze te makkelijk naar graphics stappen, hele achtergronden, steden zijn op een blauw scherm gemaakt, volgens mij zijn ze voor king kong helemaal niet op een eiland geweest, dit weet ik niet maar zo lijkt het, dat je die aap uit de computer tovert ok, maar alles
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:46:50 #33
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_39334744
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Pberends heeft gelijk.

Alone in the dark vond ik vroeger een superspel (1992 ofzo), vooral omdat het een spel was met leuke puzzletjes en raadsels en met technieken die zeer realistische bewegingen mogelijk maakte, baanbrekend voor die tijd. Gaan ze er een film van maken in 2000 ofzo

Die film flopt dus en terecht. Geef mij maar the Neverending Story of Labyrinth ofzo, dat is veel stijlvoller en plezieriger om naar te kijken. Plus dat je videorecorder geen directx 8 nodig heeft
Labyrinth ziet er beter uit dan de meeste neppe CGI die ze tegenwoordig in films gebruiken. Het verhaal is ook vele malen beter dan de crap van tegenwoordig.
Narcist
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:48:20 #34
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39334800
Bereid je maar voor op Final destination 3... wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:54:26 #35
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_39335023
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Bereid je maar voor op Final destination 3... wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
Had me nu net zo op die film verheugd.
Graphics van FD1&2 waren zeer goed te doen anders.
Narcist
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:56:00 #36
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_39335078
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:54 schreef Magistic het volgende:

[..]

Had me nu net zo op die film verheugd.
Graphics van FD1&2 waren zeer goed te doen anders.
Vooral de scene waarin de achtbaankarretjes ontsporen is beschamend... Ze hebben de karretjes niet eens dezelfde kleur rood gekregen als de echte karretjes.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:57:34 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39335131
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Bereid je maar voor op Final destination 3... wat een verschrikking qua graphics. Alsof ze met een pentium II 400 in elkaar zijn gezet.
dat doen ze dus expres voor de mensen die het nog niet helemaal snappen...

kids van nu houden van gameconsolegraphics en kunnen dat moeiteloos mengen met de realiteit. zeker gezien het aantal misdrijven dat nu al plaatsvindt en alleen maar cummulatief toeneemt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39335235
Yoda de pop of Yoda de computeranimatie?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:01:38 #39
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39335298
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:46 schreef Magistic het volgende:

[..]

Labyrinth ziet er beter uit dan de meeste neppe CGI die ze tegenwoordig in films gebruiken. Het verhaal is ook vele malen beter dan de crap van tegenwoordig.
David Bowie die 3 glazen ballen over z'n hand kan laten draaien, al die muppets, een 16 jaar oude Jennifer Connely

Geniaal en allemaal mechanisch
quote:
Jareth: You remind me of the babe.
Goblin: What babe?
Jareth: The babe with the power.
Different Goblin: What power?
Jareth: The power of voodoo.
Goblin: Who do?
Jareth: You do.
Goblin: Do what?
Jareth: Remind me of the babe.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39335953
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef Bismarck het volgende:
De slangen in de SOAP-trailer komen ook zo uit de computer rollen. Dat ziet er ook niet uit.
De dino's in Jurassic Park (1993!!!!!!) zien er 30x beter uit.
die dino's in jurassic park zijn robots
pi_39336051

en als je dit tegenwoordig in een film zou zien moest je ook kotsen.
liever CGI graphics dan stukken plastic
pi_39336219
Labyrinth is geniaal en Jurassic Park is total boemlauwness!
pi_39336289
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:24 schreef G-Mart het volgende:
Labyrinth is geniaal en Jurassic Park is total boemlauwness!
wat voor ness?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:28:51 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39336385
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Dementor het volgende:
Yoda de pop of Yoda de computeranimatie?
De pop. Zonder twijfel. George Lucas hadden ze nooit bij CGI in de buurt moeten laten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39336392
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

VS

[afbeelding]

Ben het niet helemaal met de TS eens

En in games is er natuurlijk ook niet veel vooruitgang:

[afbeelding]

VS

[afbeelding]

of je neemt een goéde game als voorbeeld :
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:31:47 #46
102789 BGS
Ramblings.
pi_39336475
Het probleem is dat ze nu teveel full body shots van die gorilla moeten laten zien. Bij Jurassic Park zag je nauwelijks een hele dino, wat bovendien bijdroeg aan de spanning omdat je wist dat 'ie er was, maar je hem niet zag

[ Bericht 1% gewijzigd door BGS op 28-06-2006 23:02:25 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:32:37 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39336511
LotR, goed voorbeeld van een juist gebruik van schaalmodellen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39336605
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:01 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

David Bowie die 3 glazen ballen over z'n hand kan laten draaien, al die muppets, een 16 jaar oude Jennifer Connely

Geniaal en allemaal mechanisch
[..]
Die 3 glazen ballen laten draaien was iemand die achter bowie verscholen zat, hij kon het zelf niet
Verder idd een betere film dan dezelfde soort films die nu gemaakt worden.
pi_39336705
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:32 schreef Dagonet het volgende:
LotR, goed voorbeeld van een juist gebruik van schaalmodellen.
schaalmodellen?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:40:39 #50
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_39336768
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:38 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

schaalmodellen?
Ja, die lopende bomen waren bonzai's die heeel dicht bij de camera stonden
Narcist
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:40:57 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_39336779
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De pop. Zonder twijfel. George Lucas hadden ze nooit bij CGI in de buurt moeten laten.
Die pop in TPM
Ik hoop dat die ooit nog vervangen wordt door de CGI-versie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:41:13 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39336788
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:38 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

schaalmodellen?
De bigatures, Rivendell, Minas Tirith, Orthanc en de rest van Isengard etc etc
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:41:57 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39336809
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die pop in TPM
Ik hoop dat die ooit nog vervangen wordt door de CGI-versie.
TPM was toch ook CGI?

De CGI legt het af tegen de originele Yoda uit Empire
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_39336876
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef Magistic het volgende:

[..]

Ja, die lopende bomen waren bonzai's die heeel dicht bij de camera stonden
, ik weet niet wat er bedoeld wordt met schaalmodellen maar die legers in LOTR zijn ook allemaal cgi hoor. met een programmaatje dat Massive heet worden die hele legers bestuurd en vechten ze met elkaar enzo.
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:44:00 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39336884
als ze anaconda hadden opgenomen met een normaal 'jawsmodel' hadden ze veel geld gespaard en een beter film gekregen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39337093
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
als ze anaconda hadden opgenomen met een normaal 'jawsmodel' hadden ze veel geld gespaard en een beter film gekregen.
een robot slang?
pi_39340707
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:38 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

schaalmodellen?
check de extra's, in LotR hebben ze ongeloofelijk veel miniaturen gebouwd, wat volgens mij een zeer goeie beslissing is, vooral CGI achtergronden missen dikwijls detail waardoor ze er nep uitzien
pi_39342181
Ik ben het wel eens met de TS, soms is er met CGI gigantisch de plank misgeslagen. Vooral bij A Sound of Thunder heb ik me daaraan verschrikkelijk zitten ergeren (ja, het verhaal was ook niet denderend)
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:35:55 #59
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_39345570
Wel lekker makkelijk om meteen maar alle CGI op één hoop te gooien nietwaar? Het probleem is alleen dat computer animatie net als met alle andere aspecten bij het makenvan films, alleen beter word naarmate er meer geld en tijd ingestoken word. En waarom word elke keer als mensen lopen te zeiken over CGI films als A Sound of Thunder aangehaald? Ja die film ziet er abominabel slecht uit, ja. En ja het is de slechtste film van z'n jaar, zo niet, van z'n decennium. Maar is het de standaard voor alle computer effecten? Ik dacht het niet.

Want de eerste die nu nog aankomt met dat gelul dat de nieuwe Kong er nep uitziet of dat SW ep3 er nep uitziet kan al helemaal compleet m'n rug op. Dit zijn natuurlijk wel films over fantasie onderwerpen, dus hoe vind jij dat een ruimte gevecht tussen kilometer lange schepen eruit moet zien? Of een 9 meter grote gorilla die het ESB beklimt en dubeldekkertjes uit de lucht slaat. Die dingen kwamen bij mij anders behoorlijk overtuigend over. Het enige wat je bij films als dat kunt aanmerken is dat ze zich veel teveel aan die effecten vastklampen en dus teveel gebruikten.

En begrijp me niet verkeerd: ik hou onztettend veel van praktische effecten en poppen animatie. The Dark Chrystal is één van mijn favoriete films allertijden en Jim Henson, Rick Baker en Stan Winston zijn allen genieen in hun vak (Jim Henson was natuurlijk) en overtroffen, en overtreffen nog steeds, vaak hun digitale concurrenten.

Maar zeggen dat alle CGI ronduit kut is? Bull-shit.
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:55:14 #60
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39345820
Ik stoorde me nochtans ook aan de CGI in King Kong. Niet die aap zelf, maar die scenes met die kudde dino's die op hol slaat en dat gedoe met die insecten. Bij die scenes gebeurden dingen waardoor het voor mij te duidelijk werd dat het er later in een studio was bijgeplakt en zoiets vind ik erorm storend, ik ga op in het verhaal waar ik aan dat soort dingen niet denk en dan word ik er door die overdreven fakeheid terug uitgesleurd. Met andere woorden, het is soms té moeilijk om in mijn hoofd te blijven doen alsof het echt is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39348046
@ OP : Mierenneuken is ook een vak...

Ik ben echt blij dat ik van dit soort films kan genieten (King Kong) en niet op dat soort details (Big ass insecten die er fake uitzien) stoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')