Hey, niet gelijk gaan schelden, hequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:33 schreef Glasnosteraar het volgende:
Wiegel
ponskaart toch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Herstel, Dominique is een kloon van mij.
quote:To get a package from New York to Colorado by road takes four days, he says, and SafeExpress makes the route from Delhi in the north to the southern city of Thiruvananthapuram in four days. "The difference here is that, while the distance is about the same, we pay six different taxes, stop at 28 different checkposts to pay dues, and we fill out documents in eight different languages." In an industry where time is money, all those stops cut into profit margins.
van cnn.comquote:Israeli warplanes flew over the home of Syrian President Bashar Assad, Israeli officials said. The move apparently is aimed at pressuring the Syrian leader to help get a captured Israeli soldier released.
`zometeen op Ned1quote:
220 Teletekst wo 28 jun
*******************************NED.1
20.30-21.00 uur NETWERK
00.00-06.40 uur HERHALINGEN
Actualiteitenprogramma.
'We zijn dichterbij een nucleair
incident dan ooit tevoren',zo stelde
het hoofd van het Internationaal
Atoomagentschap,ElBaradei,vorige maand
in Netwerk.
Vanavond exclusieve interviews over
dit onderwerp met Madeleine Albright
(oud-minister Buitenlandse Zaken
VS),Rupert Joseph (onderminister voor
Veiligheid,regering Bush) en de
ex-president van Iran,Bani Sadr,die
in Parijs in ballingschap leeft.
om de bevolking onder druk te zetten, net op het Journaal, ze hebben ook oa. 3 bruggen vernieldquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:39 schreef Apropos het volgende:
Waarom moest die elektriciteitscentrale er eigenlijk aan?
http://news.yahoo.com/s/a(...)/conservative_agendaquote:WASHINGTON - House Republicans intend to hold votes this summer and fall touching on abortion, guns, religion and other priority issues for social conservatives, part of an attempt to improve the party's prospects in the midterm elections.
probleemstelling de (v.)quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is probleemstelling in het Engels?
De tanks lijken op mammoets, en de explosies als atoombommen. Hulde aan dit soort kaartjesquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Daarrrr is het feest!
Mozes zou trots zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Daarrrr is het feest!
Dat vond ik ook in mijn Prisma woordenboek. Dan neem ik dat maar. Het klinkt alleen zo gaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef George-Butters het volgende:
probleemstelling de (v.)
definition / formulation of a problem
context
de probleemstelling is juist
the problem has been correctly defined / formulated / stated
Hebben ze daar een ID-toonplicht?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Daarrrr is het feest!
Wat is de oorlog in Irak dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/a(...)/conservative_agenda
[afbeelding]
What's wrong with this picture?.
Cheney mikt omhoog.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/s/a(...)/conservative_agenda
[afbeelding]
What's wrong with this picture?.
quote:Diddy
Diddy Kong, a Nintendo character, or
Sean Combs, a rap mogul.
Diddy (dance act), 1990s dance act responsible for the hit single "Give Me Love"
Het is een grote zuigzooi door propaganda van Verdonk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:23 schreef George-Butters het volgende:
mmmm mijn stuk over Verdonk en Ayaan is dus niet interessant???
Oh? Hoezo niet?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:34 schreef Autodidact het volgende:
Heb je het gelezen, Mutant? Je mag niet meer op mijn verjaardagsfuifjes komen.
Ergens in september.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
Wanneer ben je ook alweer jarig Autootje?
Ik zal jullie er niet meer om gaan haten, maar ik vond de posts van Monidique toch wel enigszins "raar". Maar dat heb ik al uitgelegd dacht ik zo. En volgens mij is hij er zelf ook wel achter.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen je dat je daar niet meer mag spelen.
Een maand huisarrest voor jou!
En dan gewoon willekeurig alles dichtgooien. Vooral topics met "rechtse" onderwerpen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
Of gewoon ervoor zorgen dat je 1 keer mod word en in de mod lijst terecht komt.
Zeg nu je het over rechts hebt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dan gewoon willekeurig alles dichtgooien. Vooral topics met "rechtse" onderwerpen.
Liberaal.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg nu je het over rechts hebt.
Hangt je lul links of rechts?
http://www.standaard.be/A(...)ikelid=B329432060628quote:Links gaat samen met extreem rechts in Slovakije
(Belga) De linkse partij Smer die de Slovaakse parlementsverkiezingen van 17 juni heeft gewonnen, heeft woensdag gekozen voor een coalitie met de uiterst rechtse SNS en de nationalistische partij HZDS. Dat heeft haar leider Robert Fico op een persconferentie in Bratislava bekendgemaakt.
"Het bestuur van Smer heeft mij eenparig groen licht gegeven om de SNS en de HZDS uit te nodigen tot onderhandelingen", zei Fico. Bij de verkiezingen behaalde Smer vijftig van de 150 zetels in het parlement, de HZDS (Beweging voor een democratisch Slovakije) van oud-premier Vladimir Meciar kreeg vijftien zetels en de SNS (Nationale Slovaakse Partij, die bekend staat voor haar xenofobe standpunten) twintig zetels, hetgeen de coalitie van een comfortabele meerderheid zou verzekeren om het vertrouwen van de parlementsleden te krijgen. (lim)
BELGA/AG
ik ben niet links of rechts. ik hang rechtdoorzee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg nu je het over rechts hebt.
Hangt je lul links of rechts?
Heb jij ook zo'n sociaal-liberaal seculier-humanistisch Camusiaans-absurdistisch hangende pik?quote:
Zigeuners hebben daar toch al een tijdje last van de fobische regering?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/A(...)ikelid=B329432060628
hopelijk heeft dit geen gevolgen voor de EU en de zigeuners ed, daar
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n sociaal-liberaal seculier-humanistisch Camusiaans-absurdistisch hangende pik?
Nieuw topic aan de andere kant:quote:
if you can't beat ém, join émquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben niet links of rechts. ik hang rechtdoorzee.
hihiquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Xe8myLXlEdo&search=Car%20crash
ja, maar dat was nog 'gematigd' voor Slowakije, [PolBabbel #196] Nuttelozer dan nuttiger! de regering van Meciar daarvoor was nog ergerquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zigeuners hebben daar toch al een tijdje last van de fobische regering?
Die is niet meer welkom in Sizzlers uni.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef George-Butters het volgende:
Ja lekker kontbonken en sinas drinken
Ik hoop dat Wolffje dan ook komt.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die is niet meer welkom in Sizzlers uni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |