Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:36 schreef Silmarwen het volgende:
Duits zou helemaal een ramp zijn dus Hail 2 America
Nou, vond het niet echt fantastisch die opmerking over de VS en eigen belang. Er zijn vele amerikanen gesneuveld voor jouw vrijheid.quote:Lees je ook even wat ik terug zei tegen Milagro met haar of zijn fantastische 2 zinnetjes zonder enige beargumentatie.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:41 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding] Pass the dutchie on the left hand side[afbeelding]
nieuws.nlquote:Rechtengroepen bekritiseren behandeling zigeuners in Slowakije 16-03-2004
De Slowaakse overheid is er niet in geslaagd de wijdverbreide discriminatie van Roma-zigeuners in Slowakije te bestrijden. Zij voldoet daarmee niet aan de hoop op verbetering van de mensenrechtensituatie in het land voor zijn toetreding tot de Europese Unie op 1 mei. Dat hebben mensenrechtenorganisaties dinsdag gezegd.
De Internationale Helsinki-federatie voor Mensenrechten (IHF) en het Slowaakse Helsinki-comité uitten er hun zorgen over dat de Slowaakse regering niet in staat bleek te zijn de principes en de normen van de rechten van de mens te respecteren voor en tijdens de recente rellen van Roma in Centraal- en Oost-Slowakije. Vorige maand plunderden tientallen Roma kruidenierswinkels en supermarkten in Slowakije omdat ze na kortingen op hun uitkeringen door de overheid naar eigen zeggen geen geld meer over hadden om eten te kopen.
De Slowaakse regering heeft per 1 februari een maatregel ingevoerd die langdurig werklozen op hun uitkering kort in de hoop hen te stimuleren tot het zoeken van werk. Maar de maatregel heeft vooral de straatarme Roma-minderheid in het land getroffen.
Volgens de mensenrechtengroepen zijn delen van de uitkeringsmaatregel duidelijk discriminerend. In het bijzonder de korting op steun voor grote gezinnen is de groepen een doorn in het oog, omdat de Roma vaak grote gezinnen hebben. De Slowaakse regering is er volgens hen niet in geslaagd de problemen van de grote Roma-minderheid, die 9 procent van de bevolking uitmaakt, op te lossen. Ze zou bovendien te weinig doen om de vijandige houding van veel 'gewone' Slowaken jegens de Roma te bestrijden.
Discriminatie, ongelijkheid en verwaarlozing van de Roma-kwestie duren voort, terwijl de autoriteiten al hun energie wijden aan het repareren van de vermoede schade die de Roma het beeld van Slowakije in het buitenland hebben toegebracht, zei directeur Aaron Rhodes van de IHF.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Misschien moeten ze hun achterlijke wagens een wegdoen en gewoon in huisjes gaan wonen. Ze vragen der zelf om.quote:
ruk-ongevalquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:59 schreef pberends het volgende:
Ik zoek nog een 'rukkende' smiley. Iemand suggesties?
LOLquote:
LOLquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Briljantquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:19 schreef Kozzmic het volgende:
Als je de naam "AkkersIoot" uit het BAN-topic kopieert en plakt in een tekstbestandje zie je dat de L vervangen is door een I. "AKKERSIOOT" staat er dus eigenlijk. En nee, Dora en the original Akkersloot zijn voor zover ik weet niet dezelfde user.
Ben overigens druk, druk, druk, want mijn baas is niet tevreden met zijn 60% loonsverhoging over afgelopen jaar. Ben dus wat minder overdag aanwezig...
Ik heb gehoord dat ING gaat bezuinigen op linkse schapen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:19 schreef Kozzmic het volgende:
Als je de naam "AkkersIoot" uit het BAN-topic kopieert en plakt in een tekstbestandje zie je dat de L vervangen is door een I. "AKKERSIOOT" staat er dus eigenlijk. En nee, Dora en the original Akkersloot zijn voor zover ik weet niet dezelfde user.
Ben overigens druk, druk, druk, want mijn baas is niet tevreden met zijn 60% loonsverhoging over afgelopen jaar. Ben dus wat minder overdag aanwezig...
Ik snap die hele paranoia houding van jou niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Briljant![]()
Al ben ik er niet van overtuigd dat Dora en Akkersloot niet een en dezelfde schizofreen mens user zijn.
Je hebt gelijk. Bullshit in Stereo klinkt veel beterquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap die hele paranoia houding van jou niet.
Maakt het echt uit wie cloon is van wie?
T'gaat toch om wat de mensen zeggen?
Blijkbaar niet; wie iets zegt is voor jou blijkbaar minimaal net zo belangrijk als wat er gezegd wordt.
Van je schizofrene stemmen in je hoofd...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bullshit in Stereo klinkt veel beter![]()
nieuws.nlquote:Maleisische moslimpartij stelt vrouwen verkiesbaar 16-03-2004
Voor het eerst sinds 1978 stelt de Pan-Maleisische Islamitische Partij (PAS) vrouwen verkiesbaar. De PAS, die nu in de oppositie zit en intensief campagne voert voor de verkiezingen van 21 maart, heeft negen vrouwelijke kandidaten op de lijst staan.
In 1978 besloot de partij geen vrouwen meer verkiesbaar te stellen. De campagnetijd zou te zwaar zijn voor vrouwen, bijvoorbeeld door de harde woorden van mannelijke tegenstanders. Nu mogen ze weer meedoen, wellicht niet in de laatste plaats omdat 52 procent van de kiesgerechtigden in Maleisië vrouw is, maar moeten ze wel aan bepaalde voorwaarden voldoen. De geestelijk adviseur van de partij, Nik Abdul Aziz Nik Mat, zet die uiteen: de vrouwelijke kandidaten moeten oud genoeg zijn want jonge vrouwen zorgen voor teveel afleiding, ze moeten toestemming van hun echtgenoot hebben, en ze moeten een vrouw of een familielid als chauffeur hebben omdat ze met een onbekende man overspel zouden kunnen plegen.
De PAS staat niet bepaald bekend als een vrouwvriendelijke partij. Het afgelopen jaar is zij zwaar bekritiseerd om uitlatingen dat vrouwen geen lippenstift en parfum moeten dragen om minder risico te lopen verkracht te worden. De PAS stelde verder dat vrouwen niet geschikt zijn voor bepaalde beroepen, bijvoorbeeld bij justitie of defensie, vanwege hun vrouweninstinct.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
op zich maakt het wel iets uit. Een user zou een kloon kunnen gebruiken om zich zelf te steunen in een discussie zodat ie geen eenling lijkt of dingen net op een andere manier te zeggen oid Belangrijkste toepassing is natuurlijk doorposten als je gebanned bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap die hele paranoia houding van jou niet.
Maakt het echt uit wie cloon is van wie?
T'gaat toch om wat de mensen zeggen?
Blijkbaar niet; wie iets zegt is voor jou blijkbaar minimaal net zo belangrijk als wat er gezegd wordt.
LOL: ...want jonge vrouwen zorgen voor teveel afleidingquote:
Het is natuurlijk absurd dat moslimorganisaties dat moeten doen. In ieder geval: De AEL keurt het af en vele andere organisaties ook. Dit komt niet zo openbaar in het nieuws, omdat zij, geheel terecht, zich niet de hele tijd willen associëren met terreur, wat dus gebeurt als elke moslimorganisatie zich moet verantwoorden over een incidentele aanslag door fundamentalisten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:15 schreef Frutsel het volgende:
Zoals die vent uit Heiloo schrijft in de telegraaf:
"Ik mis OPNIEUW de openlijke afkeuring van dit soort terroristische aanslagen,. zoals in madrid, van de moslimgemeenschap in nederland of van regeringen/koningshuizen in moslimlanden. Waar zijn ze??? Om misverstanden te voorkomen"
quote:Het CPB denkt dat de Nederlandse economie dit jaar en volgend jaar iets harder gaat groeien dan eerder verwacht. De groei voor 2004 is bijgesteld van 1,1 naar 1,25 procent. De groei voor volgend jaar staat nu op 1,5 procent, dat was 1,4 procent.
Bronquote:Meer bijstellingen
Dat staat in het laatste concept van het Centraal Economisch Plan van het CPB, dat vanmorgen door de meest betrokken ministers is besproken. Ook met de werkgelegenheid gaat het volgend jaar beter; dit jaar is er nog een krimp van 1,25 procent, maar voor volgend jaar rekent het CPB alweer op een groei van de werkgelegenheid met 0,75%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |