Gezellig, tegen die tijd hebben we het er wel even over. Leuk dat onze clubs tegen elkaar spelen als we er beide bij zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Laat dat wellicht maar weg, want ik ben er altijd. Tenzij er echt iets is ofzo, ziek of helemaal geen vervoer.
Ja ook mooie linkjes naar de andere delen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
We kunnen wel een titelveranderingsverzoek indienen natuurlijk.
Ik tel 4 oefenwedstrijden, waarvan 3 thuis.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom (bijna) niks thuis? Veldsparing?
Ow op toernooien spelen ze geen wedstrijden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik tel 4 oefenwedstrijden, waarvan 3 thuis.
Die eerste spelen ze bij Maliskamp omdat ze nog niet op de eigen velden mogen.
Paar jaar geleden ging ik regelmatig mee 'uit', maar sinds onze eigen 3e helft steeds gezelliger wordt nog maar zeldenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ga je ook uitduels kijken trouwens Yeahinho, want dan zitten er volgend seizoen toch af en toe aardige reisjes tussen?
Ze spelen die toernooien úit, omdat er thuis geen toernooi wordt gespeeld. Heb je nou je zin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow op toernooien spelen ze geen wedstrijden.
Die verzorger spoort ook niet helemaalquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Oh, ik dacht dat die nabij Echt zaten, omdat die verzorger in de VI toen zo op EVV zat af te geven dat die club een rectificatie eiste.
Was jij niet voor Turkemspor?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:46 schreef Sersjee het volgende:
Het immer onvolprezen ADO'20 2 om precies te zijn... Maar ik heb wel een beetje een zwak voor Turkiyem, dat geldt overigens voor wel meer clubs uit onze klasse (o.a. Argon, hè Method!)quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Hij is elftalbegeleider van ADO '20, dus dat lijkt me niet.
De meeste wedstrijden wel gelukkig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
NIVO en ADO '20 ook leuke potjes erbij.
Alles thuis tong?
Logisch. Ik heb ook meer met de teams uit zaterdag A en B dan met de teams uit C.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het immer onvolprezen ADO'20 2 om precies te zijn... Maar ik heb wel een beetje een zwak voor Turkiyem, dat geldt overigens voor wel meer clubs uit onze klasse (o.a. Argon, hè Method!)
Jep, wordt een erg mooie tribune.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Okee. Er komt een nieuwe tribune zag ik en ik zag een grotere elftalfoto en Alex zit er toch wel op. Maar goed, op het shirt na is dit dan het verkeerde topic.
Zeker, hopelijk volgend seizoen met ASWH. Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
Is dat toernooi met HSC '21, QB en Bennekom Vaduz? Leuke tegenstanders.
Op welke plek dan, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zou leuk zijn, maar lijkt me niet heel waarschijnlijk hoor. Denk niet dat ASWH zo ver een toernooi gaat spelen.
Overigens F1Bas, Alex de Jong heeft me beloofd dat hij in de basis gaat komen bij de Vogels en anders geeft hij op mijn advies Leushuis een doos sigaren en lukt het alsnog.
Nummer 10, andere posities lijken me in het systeem van de Vogels met diepe vleugels geen optie. Knüppe er uit spelen dan. Of Knüppe op links.quote:
Knüppe moet wellicht nog wel lukken. Die is erg wisselvallig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nummer 10, andere posities lijken me in het systeem van de Vogels met diepe vleugels geen optie. Knüppe er uit spelen dan. Of Knüppe op links.
Bij mij hetzelfde, ik ken Alex weer helemaal niet. Sjoerd zal ieder geval wel op de bank blijven lijkt mij zo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zie Knüppe nooit een heel seizoen natuurlijk, maar wat ik van hem zag bij SHO en Vogels vond ik steevast minder dan Alex.
Is het een echte spits dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
In het begin wel denk ik, tenzij Winter tegenvalt.
Ik ben heel benieuwd naar de twee ASWH spelers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, een pure centrumspits. Kan eventueel ook vanaf links, maar dan is hij beduidend minder gevaarlijk. Ik las op een Vogels forum al dat hij geen basisspeler zou zijn geweest bij ons op de laatste paar duels na toen alle spitsen geblesseerd waren. Dat is echter niet waar, hij is sinds de winterstop vaste keus geweest.
19-8?! Voor die datum heb ik de dubbele ontmoeting tussen Genemuiden en ADO'20 staan!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef hayder het volgende:
In tegenstelling tot voorgaande jaren zal Sportclub Genemuiden op zaterdag 19 augustus zijn eerste districtsbekerwedstrijd spelen. Deze wedstrijd zal voorafgaande aan de Gatoradecup worden afgewerkt.
In district Noord zijn de amateurclubs verdeeld over poules. Er wordt een halve competitie gespeeld, waarbij de winnaars zich plaatsen voor de eerste (knock-out)ronde.
Het programma:
Tegenstanders Poule 5
VKW (Westerbork)
vv Beilen
vv Noordscheschut
za 19-8 Beilen - Noordscheschut
VKW - SC Genemuiden
di 22-8 SC Genemuiden - Beilen
Noordscheschut - VKW
di 29-8 SC Genemuiden - Noordscheschut
za 26-8 Beilen - VKW
Op zaterdag 26 augustus zal men uitkomen in de grote beker samen met de ander teams welke zich daarvoor hebben geplaatst. De betaalde clubs stromen pas bij de tweede ronde in.
Loting voor deze wedstrijd volgt later.
ow dat zal waarschijnlijk dan niet doorgaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
19-8?! Voor die datum heb ik de dubbele ontmoeting tussen Genemuiden en ADO'20 staan!
Bedankt, maar daar is dit topic voor uitgevondenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:49 schreef Dennus-F het volgende:
Hier is de loting van de 1e ronde van de KNVB beker:
[knip]
Hoorde inderdaad van Sjoerd dat er zaterdag weer getraind zou gaan worden. Hij had er wel zin in.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef F1Bas het volgende:
Zaterdag is de eerste training weer van de IJsselmeervogels, even kijken wanneer de eerste oefenwedstrijd is.
Ik hoop naar Bilbao, Ajax en ASWH te gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef methodmich het volgende:
Ga je nog enkele oefenpotjes bekijken denk je?
Krijg net een mailtje van onze trainer: die oefenwedstrijd gaat gewoon door, die bekerpartij gaat naar een donderdag. Foutje van de webmaster van Genemuiden naar het schijnt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef hayder het volgende:
[..]
ow dat zal waarschijnlijk dan niet doorgaan
Waarschijnlijk wel, moet nog even kijken qua vervoer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Kom je 12 augustus ook kijken Insistor? Hoornes dacht van wel in ieder geval.
Dan zal IJsselmeervogels ook wel zijn vrijgesteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Is Spakenburg ingedeeld dan?? Verrassend, waarom zijn die niet net als ASWH vrijgesteld?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan zal IJsselmeervogels ook wel zijn vrijgesteld.
Vreemd. Omdat jullie de beker hebben gewonnen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zitten bij WV-HEDW , Nijenrodes en FC Omniworld.
Kozakken Boys? Rare lui bij de KNVB.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Ik denk het ja. Kozakken Boys is ook vrijgesteld zie ik.
Ha, Nemelaer! Rick te Riele en Sjoerd van Beckhovenquote:
Haha je kunt beter niets zeggen als je niet weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ha, Nemelaer! Rick te Riele en Sjoerd van Beckhoven.
Geloof je het trouwens zelf? Te Riele was één van OJC's beste spelers (destijds in de hoofdklasse), maar vertrok een paar jaar geleden naar 2e klasser Nemelaer. Denk je echt dat dat om sportieve redenen was?Neen, hij kreeg een goeie baan bij de hoofdsponsor...
Ja hallo, denk je echt dat ik weet wie jullie hoofdsponsor is, en waar Rick precies is gaan werken? Het enige wat ik heb gehoord is dat ie via Nemelaer aan een vaste baan werd geholpen, en daarom voor jullie club heeft gekozen. Daarmee heb ik toch niets teveel gezegd?quote:
Nu zeg je het idd goed. Datis de winkel van ROland Hermans, blijkbaar een bekende in het amateur circuit, kent veel en weet veel. Hij heeft geen officiele rol bij Nemelaer maar hij hangt hier al jaren rond. Heeft ook 2 keer als Interim nemelaer in de 4e! klasse weten te houden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, denk je echt dat ik weet wie jullie hoofdsponsor is, en waar Rick precies is gaan werken? Het enige wat ik heb gehoord is dat ie via Nemelaer aan een vaste baan werd geholpen, en daarom voor jullie club heeft gekozen. Daarmee heb ik toch niets teveel gezegd?
En Sjoerd is een krant. Speelde hier destijds ook in het 1e, in de hoofdklasse. En dan nog vinden ze het raar dat ze gedegradeerd zijn
.
Ik zie Oisterwijk ook niet ingedeeld, dus wellicht waren er in Zuid I te veel ploegen en hebben ze de ploegen die Gatorade Cup spelen (halve finalisten en finalisten) vrijgesteld ofzo. In West moeten die wel spelen zag ik, DOTO zit ingedeeld.quote:
Vier Excelsioren zijn dus uitgenodigd, Hoekstra is echter nog op vakantie zaterdag.quote:Twentse amateurs tegen Heracles Almelo
ALMELO - Het Twents amateurelftal speelt zaterdag de traditionele wedstrijd tegen een van de twee Twentse betaalde clubs. Dit jaar is Heracles Almelo de tegenstander. Het duel wordt zaterdag gespeeld op het complex van PH in Almelo en begint om 14.30 uur.
Heracles neemt ook een prominente plaats in het Twents amateurelftal. Maar liefst zes spelers hebben een verleden liggen bij de Almelose club: Michiel Achterhoek, Edwin Hilgerink, Machiel van Keulen, Erwin Leurink, Niels ten Hoeve en Erwin Looms.
Selectie Twents amateurelftal Doel: Michiel Achterhoek (Stevo), Jeroen de Romph (Quick’20). Verdediging: Mark Dijkstra (Stevo), Edwin Hilgerink (HSC’21), Machiel van Keulen (SVZW), Michel Steggink (HHC), Mozes Residay (PH). Middenveld: Nick Hoekstra (Excelsior’31), Tim Engbers (Quick’20), Erwin Leurink (Excelsior’31), Roy Bouck (SVZW). Aanval: Harm Bossink (KOSC), Niels ten Hoeve (SVZW), Erwin Looms (Excelsior’31), Hubert Dijk (Excelsior’31).
TC Tubantia
14, 22 en 29 augustus. Dus dat kan perfect.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Spelen jullie geen districtsbeker op de 19e dan?
Spakenburg had er idd 3 nodig..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef tong80 het volgende:
Kansloos van FC den Bosch verloren.Maar wat wil je na één training.
Wat is Nixon voor een type speler?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Zo, als voorzitter van de fanclub hier al een plaatje van Nixon op de laatste training. Gaat ie morgen vlammen aan de Krommedijk?
Wedstrijd ASWH - FC Dordrecht is omgedraaid, wegens de droogte van de velden.
Kan spelen als inschuivende centrale verdediger, maar ook op het middenveld. Was ooit een groot talent bij Sparta en zelfs jeugdinternational. Ergens ging het mis, vermoedelijk qua mentaliteit.quote:
Is maar een dolletje hoor, maar ik ben wel al fan van Nixon.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Yeahinho het volgende:
Voorzitter van de supportersvereniging methodmich?Lijkt me net iets voor jou ja.
Zijn jullie er beter of slechter op geworden dit seizoen, of gelijk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is maar een dolletje hoor, maar ik ben wel al fan van Nixon.
Ik moest wel een nieuwe favoriet erbij kiezen natuurlijk, nu én Louis én Alex én Richard weg zijn.
Oeps, ik zat al te twijfelen. Tosch ipv Stanley en de Winter ipv Steinraht is een twijfelgeval, de rest lijken het mij betere speler, zeker in de breedte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Alex is geen spits, dat is Sjoerd.
Ik weet niet of de Vogels echt sterker zijn geworden, is toch afwachten.
ASWH niet denk ik, maar dat kan ook niet. We hadden jaren grotendeels hetzelfde team en dat was bijzonder ingespeeld. De nieuwe jongens moeten wennen. Sommige zijn jong en moeten nog even tijd krijgen. Doelstelling is dan ook heel voorzichtig het linkerrijtje, al neem ik die nooit bijzonder serieus.
Vorig jaar was het bij de eerste vijf.
Tosch een twijfelgeval? Deze speler is vier klassen beter dan de beperkte houthakker Tailor en zou vorig jaar al naar Spakenburg komen. Helaas koos hij voor Stormvogels Telstar. Ik heb Winter een aantal keren zien spelen, onder meer in het amateurelftal en hij is zeker niet minder dan Steinraht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Oeps, ik zat al te twijfelen. Tosch ipv Stanley en de Winter ipv Steinraht is een twijfelgeval, de rest lijken het mij betere speler, zeker in de breedte.
Kom op, ASHW moet gaan voor de titel, niet minder.
Tosh heb ik nooit zien spelen dus daar oordeel ik dan ook niet over. Taylor is een heldquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Tosch een twijfelgeval? Deze speler is vier klassen beter dan de beperkte houthakker Tailor en zou vorig jaar al naar Spakenburg komen. Helaas koos hij voor Stormvogels Telstar. Ik heb Winter een aantal keren zien spelen, onder meer in het amateurelftal en hij is zeker niet minder dan Steinraht.
Misschien ben ik snel tevreden maar Taylor was een van mijn favoriete spelers bij IJsselmeervogels.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:09 schreef Angstgegner het volgende:
Hoezo is Tailor een held? Dat soort spelers lopen er bij bosjes in de derde en vierde klasse. Winter schat ik in op twintig goals.
Had ik inderdaad gezien. Waarschijnlijk ben ik bij de Supercup-wedstrijd tussen ASWH en IJsselmeervogels, dus wellicht ontmoeten we elkaar daar. Of kom je nooit in de bestuurskamer? Tong weet inderdaad veel over deze periode, maar dan kan ik hem, zonder mezelf op de borst te willen kloppen, een hand geven. Van mij mag het seizoen trouwens alweer beginnen, ben benieuwd of de Vogels dit jaar wat meer serieuze tegenstand gaan krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Als je de postgeschiedenis van Tong klikt, weet je alles wat je moet weten.
Voormalig speler van NIVO Sparta, vroeger een groot talent, nooit doorgebroken. Nu postkampioen op FOK! en toch zeker een voetbalencyclopedie qua feitenkennis van met name het voetbal tussen pakweg 1970 en 1990. Goeie kerel!
En Jack gaan we zeker missen, zowel qua mens als qua trainer. Bill oogt in ieder geval gedreven, hopelijk kan hij een goede start maken in de competitie, zodat ASWH lekker begint.
Trouwens nog gezien dat het stuk over de bekerfinale op VoZ van mijn hand was?
Idem hierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Keano het volgende:
Zo meteen maar eens naar Geldrop AEK - RKC Waalwijk, kijken wat ze er van bakken
Klopt. Maar ik ken ook voetballers die eerst roepen dat die Leushuis zo'n arrogante klootzak is, maar vervolgens toch bij de Vogels gaan voetballen. Helaas.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:36 schreef Angstgegner het volgende:
IJsselmeervogels is er alleen maar sterker op geworden, dus nu maar eens kijken of Mourinho er opnieuw een sterke eenheid van weet te maken. Als trainer is het een vakman, maar de wijze waarop hij zich regelmatig profileert in de pers, daar zet ik grote vraagtekens bij. Daarnaast is hij bij de meeste tegenstanders bepaald niet geliefd.
Nee klopt, het was denk ik ook onnodig om het zover te laten komen. Maar het was ook pas de eerste wedstrijd in de voorbereiding. Ik denk wel dat Geldrop gewoon in het linkerrijtje gaat eindigen in de Hoofdklasse dit seizoen.quote:
Dat is ook zo. Maar het baart me vooralsnog geen zorgenquote:
Lijkt mij niet, die wilde blijkbaar niet heel graag daar spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Lorenzo Netteb al weer weg bij Spakenburg. Snel vertrokken, deze man.
Jammer Angstgegner?
Tegen wie moeten jullie nog oefenen, ik hoop dat ik volgende week dinsdag nog vrij kan krijgen tegen Bilbao.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
In dat soort potjes is hij altijd heel goed.
Het zou leuk zijn als Sjoerd een goaltje kan maken.
Persoonlijk had ik hem er graag bij gehad. Het is een uiterst grillige speler, die in het verleden heeft bewezen gemakkelijk te kunnen scoren, al was dat alleen bij Huizen het geval. Als ik de reacties zo beluister, is er bijna niemand rouwig om het vertrek van deze speler, die volgens velen zeker geen echte teamspeler mag worden genoemd. Bij zijn nieuwe club debuteerde hij in ieder geval met een goal. De strijd om de spitspositie zal nu gaan tussen de ervaren rot Chima Onyeike en het linksbenige talent Maurice van der Wilt, die zich goed ontwikkelt en tegen Ajax ook weer een goede indruk achterliet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
Lorenzo Netteb al weer weg bij Spakenburg. Snel vertrokken, deze man.
Jammer Angstgegner?
Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Hoort wellicht niet helemaal hier, maar toch maar hier plaatsen:
In de VI van deze week is Janus van Peenen de hoofdpersoon in de rubriek "Liefhebbers". Janus is de voorzitter van Heerjansdam. Geweldige kerel. Mooi artikel ook, hoewel ik sommige dingen toch wel met een glimlach heb gelezen.
Leuke opstelling en mooie overwinning.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef Dennus-F het volgende:
Basisopstelling IJsselmeervogels: Bovo; Hartog, Tosch, Rijsdijk, de Graaf; Winter, de Jong, van de Waal, Knüppe; Winter, Kemper.
Bron www.veluwade.nl
Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuke opstelling en mooie overwinning.
Alleen de keeper zal nog worden aangepast. Bovendien kon Corneille niet meedoen, die zal dus nog wel iemand komen vervangen.
2 goals van Sjoerd MM
Zeker. Altijd achter de goal van de tegenstander ook, grappig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Heerjansdam wordt dan ook niet voor niets 'Heerjanusdam' genoemd. Inderdaad een schitterend figuur met een geweldige humor. Is in mijn ogen de kleurrijkste voorzitter uit de hoofdklassen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geinig. Stond hij achter de spits of vanaf links opgesteld?
Tegen dit soort ploegjes is hij altijd goed qua goals, zei ik je al.
EDIT: Oh nee, dat ging over het spel van Alex. Nou ja, die voetbalt dan altijd goed en Sjoerd schiet ze dan wel redelijk makkelijk binnen.
3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef BVO het volgende:
Morgen eens kijken bij de wedstrijd tegen Smitshoek, veel nieuwe gezichten in ieder geval.
BARENDRECHT
Weg: Rafael Andrade (SHO), John Powel (SHO), Steve Wesenhagen (Smitshoek), Dave van Driel (Smitshoek), Dennis Dekker (Smitshoek), Robert Trovato (DCV), Erwin van der Linden (Groote Lindt), Germain Akkermans (SC Feyenoord), Albertino Rosario (Spijkenisse), Demis Xanthopoulos (Excelsior M), Raymond de Waard (onbekend), Maikel Zaalman (WCR).
Nieuw: Giovanni Franken (DOTO), Danny Spelde (Lyra), Richard Lodder (ASWH), Xander van de Veeke (ASWH), Dennis Blom (SC Feyenoord), Ramon Barendregt (SHO), Paolo Mendonca (Haaglandia), Yurtcan Kayis (Türikyemspor).
Trainer: Jack van den Berg.
Giovanni Franken was vorig seizoen één van de beste spelers in de hele hoofdklasse zaterdag. Geweldige aanwinst natuurlijk. Dan met Richard en Xander er achter, prima as.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
3-1 winst. Moet allemaal nog wat ingespeeld raken, maar ziet er stukken beter uit dan vorig jaar. Franken is ook een echte aanwinst, echte leider op het veld. Met hem erbij hadden ze vorig jaar in ieder geval gepromoveerd, toen mistten ze zo'n figuur.
Waarom zouden mensen erin gaan posten als ze de competitie niet volgen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet dat trekt vast anderen om er in te posten.
Van mij mag je het gewoon openen hoor. Maar inderdaad denk ik ook, dat er niet zo heel veel in zal worden gepost om dezelfde redenen die jij aangeeftquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een Hoofdklasse B zondag-topic zal openen.
De enige echte volgers zijn Bos81 (Geldrop) en ik (OJC). Verder zullen er posts komen van methodmich (alles wat amateurvoetbal is lijkt hij te volgen) en nepsupporters als TerroRobbie, maar om daar nou een heel topic voor te openen...
Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Leuk F1Bas!
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 is af trouwens.
Jij doet B?
En tong: prima resultaat!
Mij ook niet, en ik was het ook niet echt van planquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo uitgebreid als die van jou lukt mij never.
De info van de trainers en de nieuwe / vertrokken spelers had ik al gezocht voor de presentatiegids van ASWH. Daar maak ik die pagina's namelijk ook voor. Dus dat bestand had ik al staan, gewoon even kopiëren. Logo's had ik ook, maar die moest ik even doorlinken. En dan wat foto's van de belangrijkste spelers, dan is het snel gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mij ook niet, en ik was het ook niet echt van plan.
Heb je al die info gekopieerd van VoZ of komt het allemaal uit je eigen blote kop MM??
Ik zou wel tijd en zin willlen maken maar het resultaat zal dan alsnog veel en veel minder zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor zaterdag B kan ik trouwens net zo'n OP maken. Als F1Bas geen tijd / zin / mogelijkheden heeft, wil ik dat best doen. Zaterdag B volg ik ook wel natuurlijk.
Ben wel benieuwd, zie ze morgen voor het eerst spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan zal ik morgen ofzo wel een soortgelijke OP voor B maken, dan kun je nog eventueel iets aanvullends doen.
Zag op het forum van jullie dat met name Alex erg goed gevonden wordt. Verbaast me niet.
Ik las het ja, zal hem morgen de groeten van je doen als ik hem zie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ja. De Sonneman, ook actief op ons forum, was al lyrisch.
Sonneman, en wellicht lukt het bij de rest ook nogquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Alex of De Sonneman?
Als je Lex of Sjoerd de groeten doet, moet je maar zeggen van Mikki. Dan weten ze het wel.
Hij wordt door iedereen zo genoemd, ook in het 'echt'quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Okee, Sonneman kent mij verder niet hoor. Ja, de forumnaam Mikki van ASWH-forum zal hem wellicht wat zeggen, maar ik ken van hem ook alleen zijn forumnaam.
Zoals gezegd: het is gewoon de beste voetballer die erbij loopt. Mag ook wel met zo'n staat van dienst. Maar valt het jou niet nu al op dat ie erbij loopt als een lamme tak?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:19 schreef tong80 het volgende:
Hij maakte wel de mooiste goal van de avond
Raar, bij mijn weten oefent Heerjansdam zaterdag tegen Excelsior (de BVO).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
OJC - Margriet eindigde in 1-1. Erg rommelige pot, raar voetbal op een bijveldje.
Komend weekend toernooi bij RKDVC, OJC speelt beide dagen 2 wedstrijden tegen enkele 1e en 2e klassers (Oisterwijk, De Valk, RKDVC zelf en nog een finalewedstrijd).
Ze spelen zaterdag ook de bekerwedstrijd tegen Heerjansdam, dus gaan ze naar het toernooi met de bankzitters, aangevuld met een groot deel van het tweede elftal.
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raar, bij mijn weten oefent Heerjansdam zaterdag tegen Excelsior (de BVO).
Klopt, ik bedoelde volgende weekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raar, bij mijn weten oefent Heerjansdam zaterdag tegen Excelsior (de BVO).
Ja m'n vader was er, wilde eerst ook nog gaan maar kwam wat tussen. Donderdag speelden ze tegen SC Feyenoord, 1-3, wel een penalty gemist en de lat en paal geraakt, maar tot de 0-3 schijnen ze wel aardig weggetikt te zijn, daarna had het net zo goed 3-3 kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat klopt zeker, want ik ben wezen kijken.
Barendrecht nog gespeeld vandaag?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
En Yeahinho, vandaar. Denk je dat ze naar dat toernooi het eerste sturen of dat ze toch de bekermatch als hoogste prioriteit zien?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Ze spelen zaterdag ook de bekerwedstrijd tegen Heerjansdam, dus gaan ze naar het toernooi met de bankzitters, aangevuld met een groot deel van het tweede elftal.
2-1 gewonnen dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef BVO het volgende:
Zojuist op dat zelfde toernooi tegen Spijkenisse gespeeld, maar weet nog niet wat dat geworden is.
Ik vind de shirts wel mooi.Maar wat zonde van die witte sticker op de borst. Maakt het gelijk minder mooi.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
Afgelopen dinsdag zelf gemaakt.
[afbeelding]
Heet dan wel geen Hoornes, maar dat klopt........is er toch niet helemaal voor niets gereisd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Toernooi dus afgelast, beetje lullig voor de bezoekende verenigingen.
Hoe is het gelopen Hoornes, zijn jullie nu bij Internos gaan spelen??
Voor de geïnteresseerden (MM): foto's van mijn nieuw cameraatjequote:OJC 1 wint Openingstoernooi bij RKDVC
Het eerste elftal heeft dit weekend in de voorbereidings-periode optimaal benut, door het toernooi in Drunen op haar naam te zetten. Waar vorig jaar Haarsteeg nog te sterk was na strafschoppen, werd deze keer de finale juist op die manier gewonnen van OSS '20.
Zaterdag wist OJC nog een 2-0 voorsprong te verspillen tegen Oisterwijk. De tweede klasser kwam terug tot 2-2, en zag in de slotminuten OJC's aanvoerder Nicky Scheepens een penalty missen. In de tweede wedstrijd van de dag werd echter orde op zaken gesteld. Er werd met 1-3 gewonnen van De Valk, en hierdoor waren er nog volop kansen op een goede klassering.
De laatste tegenstander in de poule was zondagmiddag RKDVC. Blijkbaar was de selectie van de thuisclub de avond ervoor wat te lang in 't Hart van Drunen blijven hangen, want OJC had geen kind aan de Drunenaren, die vorig seizoen nog een lastige competitietegenstander waren voor OJC. Via enkele fraaie treffers liep de score al snel ruim op, en bleef uiteindelijk steken bij 5-0. Dit resultaat zorgde voor een finaleplaats voor OJC, waarin het welbekende OSS '20 - dat alledrie haar poulewedstrijden won - de opponent zou worden.
In de finale kopte Jaap Akerboom uit een corner de 1-0 binnen, en lang leek deze treffer beslissend te worden. OSS maakte echter laat in de tweede helft gelijk, en dus liep het uit op penalties. OJC-goalie Bart Tinus maakte zijn naam als penalty-killer waar, en pakte twee van de vier ingeschoten pingels. Alle OJC'ers waren tot dan toe tot scoren gekomen, en zo kon de toernooiwinst aan de Rosmalenaren worden toegeschreven.
Leuk! Zat ook de foto's van zaterdag te zoeken, zijn die er ook? Wij moesten toen ook tegen Oisterwijk, kijken of die Cañizares nog altijd op doel staat daar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
Bij deze:
[..]
Voor de geïnteresseerden (MM): foto's van mijn nieuw cameraatjevind je hier.
Nee ik ben zaterdag niet geweest, dus dat wordt lastig om daar foto's van te hebben hequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk! Zat ook de foto's van zaterdag te zoeken, zijn die er ook? Wij moesten toen ook tegen Oisterwijk, kijken of die Cañizares nog altijd op doel staat daar.
Gewoon Peelen nog steeds volgens mij. Tegen Den Bosch in ieder geval wel, maar toen was Theo er niet bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Theo toch?
BSM werd met 4-1 (0-1 bij rust) naar huis gestuurd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Bjoro het volgende:
In de Regio Haarlem wordt er jaarlijks een soort bekertoernooi gespeeld, genaamd de Haarlems Dagblad Cup.
Alle clubs (zaterdag en zondag en 1e tm 6e klasse) komen hierin uit.
Wij (HBC, zaterdag 4e klasse) zitten in de poule met Waterloo, BSM (zondag 4e klasse) en Overbos (zondag 5e klasse) en de nr 1 van de poule gaat door.
Afgelopen zaterdag is een goede stap gedaan door de uitwedstrijd in Driehuis tegen Waterloo met 4-3 te winnen.
Dinsdag volgt het Bennebroekse BSM.
Ow dacht dat ik op het nivo sparta forum zag dat Theo zei dat hij de nieuwe aanvoerder was. Tong?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gewoon Peelen nog steeds volgens mij. Tegen Den Bosch in ieder geval wel, maar toen was Theo er niet bij.
Concordia is tweedeklasser dus zou moeten kunnen, DOTO hecht zo te zine weinig waarde aan de beker. Hopen op het beste maarquote:Barendrecht 1 heeft dinsdagavond het bekerduel tegen UNIO met 1-2 gewonnen. In een goede eerste helft opende Bob Vermunt de score uit een voorzet van Ramon Barendregt. Tegen de verhouding in kwam tweedeklasser UNIO na rust op gelijke hoogte. Barendrecht kreeg veel kansen, maar benutte ze niet. Pas in de slotminuut viel de winnende treffer via Mounir L'Fathi. Barendrecht speelde in de volgende opstelling: Spelde; Blom, Lodder, Van der Veeke, Kroon; Tabbers (Mendonca), Kayis, Franken, Visser (L'Fathi; Vermunt, Barendregt.
In de andere poulewedstrijd verloor DOTO zeer verrassend met 5-1 van Concordia. Volgende week speelt Barendrecht nog tegen zowel Concordia als DOTO. Alleen de poulewinnaar gaat naar de volgende ronde van het bekertoernooi.
Buitenspel sloeg volgens mij nergens op, maar goed.. was je er zelf niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta verliest in slotseconde van OJC (2-1) (16-8-2006)
Na in de slotminuut een penalty te hebben gemist (gestopt door Joris van de Cammen) viel in de slotseconde dan toch de 2-1 voor OJC. Weliswaar meters buitenspel, maar toch.
Opmerkelijk was dat van DOTO ja.... Vorig jaar zelfs de finale gehaald, maar nu kloten ze maar wat aan dus. Geen Wally bij Barendrecht, zet Jack hem weer op de bank of was ie weg?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Concordia is tweedeklasser dus zou moeten kunnen, DOTO hecht zo te zine weinig waarde aan de beker. Hopen op het beste maar.
Volgens mij is 'ie geblesseerd ofzo, was op dat DOTO-toernooi ook afwezig. Denk wel dat hij samen met barendregt het spitsenkoppel zal vormen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijk was dat van DOTO ja.... Vorig jaar zelfs de finale gehaald, maar nu kloten ze maar wat aan dus. Geen Wally bij Barendrecht, zet Jack hem weer op de bank of was ie weg?
En F1Bas, ben jij zaterdag van de partij of zit je in het buitenland?
He's backquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie geblesseerd ofzo, was op dat DOTO-toernooi ook afwezig. Denk wel dat hij samen met barendregt het spitsenkoppel zal vormen.
quote:Barendrecht 1 speelde een oefenwedstrijd tegen 1e klasser CSV Apeldoorn. Het werd een 3-1 overwinning, met doelpunten van Mathijs Tabbers, Walter van Ommeren en Bob Vermunt.
Op de site van de Vogels waren ze wel lovend over Arjan. De beste aanvaller van het hele amateurvoetbal, werd hij genoemd. Mooie woorden, maar helaas win je daar geen wedstrijden mee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:59 schreef HPayne het volgende:
Ik ben gister ook geweest, vond het zeker verdiend voor de Vogels. Jammer voor ASWH en vooral voor Arjan Human die wel zn stinkende best deed maar toch vooral aant zwemmen was in de Rooie defensie.
IJsselmeervogels lijkt klaar om haar landstitel te gaan verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |