Gezellig, tegen die tijd hebben we het er wel even over. Leuk dat onze clubs tegen elkaar spelen als we er beide bij zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Laat dat wellicht maar weg, want ik ben er altijd. Tenzij er echt iets is ofzo, ziek of helemaal geen vervoer.
Ja ook mooie linkjes naar de andere delen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
We kunnen wel een titelveranderingsverzoek indienen natuurlijk.
Ik tel 4 oefenwedstrijden, waarvan 3 thuis.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom (bijna) niks thuis? Veldsparing?
Ow op toernooien spelen ze geen wedstrijden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik tel 4 oefenwedstrijden, waarvan 3 thuis.
Die eerste spelen ze bij Maliskamp omdat ze nog niet op de eigen velden mogen.
Paar jaar geleden ging ik regelmatig mee 'uit', maar sinds onze eigen 3e helft steeds gezelliger wordt nog maar zeldenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ga je ook uitduels kijken trouwens Yeahinho, want dan zitten er volgend seizoen toch af en toe aardige reisjes tussen?
Ze spelen die toernooien úit, omdat er thuis geen toernooi wordt gespeeld. Heb je nou je zin?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow op toernooien spelen ze geen wedstrijden.
Die verzorger spoort ook niet helemaalquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Oh, ik dacht dat die nabij Echt zaten, omdat die verzorger in de VI toen zo op EVV zat af te geven dat die club een rectificatie eiste.
Was jij niet voor Turkemspor?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:46 schreef Sersjee het volgende:
Het immer onvolprezen ADO'20 2 om precies te zijn... Maar ik heb wel een beetje een zwak voor Turkiyem, dat geldt overigens voor wel meer clubs uit onze klasse (o.a. Argon, hè Method!)quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Hij is elftalbegeleider van ADO '20, dus dat lijkt me niet.
De meeste wedstrijden wel gelukkig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
NIVO en ADO '20 ook leuke potjes erbij.
Alles thuis tong?
Logisch. Ik heb ook meer met de teams uit zaterdag A en B dan met de teams uit C.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het immer onvolprezen ADO'20 2 om precies te zijn... Maar ik heb wel een beetje een zwak voor Turkiyem, dat geldt overigens voor wel meer clubs uit onze klasse (o.a. Argon, hè Method!)
Jep, wordt een erg mooie tribune.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Okee. Er komt een nieuwe tribune zag ik en ik zag een grotere elftalfoto en Alex zit er toch wel op. Maar goed, op het shirt na is dit dan het verkeerde topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |